Kronos by Coyot :)

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: kylon »

Zwróć uwagę Tuco ze na razie te ramiona działają na wykrecanie ramy. Zaś wspominając o materiale miałem na myśli rurę. Dlatego właśnie z bezszwowych robi się klatki :wink: a nie z profilu stpawanego na każdym zakręcie 8)

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: Tuco »

o których ramionach piszesz? z przodu czy z tyłu?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: kylon »

Przód

Kameleon

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: Kameleon »

Kylon, Tuco co wy widzicie :?:
Bo my nic... :mrgreen:
Mopar , dawaj zdjęcia bo jak nie to jadę jutro do Wawy zobaczyć to cudo na zywca :!:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: kylon »

Strona wcześniej. Link w poście qberusa pod zdjęciami :wink:

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: Tuco »

Kylon, ja tego niestety nie widzę. :( Per analogia patrzyłem na inne konstrukcje SAS i nie widzę w konstrukcji Mopara odmiennego położenia górnego mocowania amortyzatora. :oops:

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: Tuco »

Ja tez już nie mogę :mrgreen: nie czepiajcie się. :wink: solid axel swap ... :wink: mi się ni podoba nazwa: przekładka sztywnego przedniego mostu :mrgreen:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: kylon »

Spokój Panowie :!:

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: mopar »

porządek musi być :P

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: konus »

Wstawiaj zdjęcia bo masz ich w pytę a nie się cieszysz.

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: mopar »

... żebym umiał... :oops:

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1494
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: MariuszS »

mopar pisze:... żebym umiał... :oops:
Moparesku, to nie jest trudne, tylko trza się zdecydować.
Masz w stosownym wątku opisane; a jakby co, "Memory 5" i Ci powiem, krok po kroku, gdzie masz wycelować tą biedną, zdychającą w Twych mocarnych dłoniach myszką ;-)))
Wiesz, że też nie chodzę wcześnie spać. :-)

Awatar użytkownika
estewes
Klubowicz
Posty: 1399
Rejestracja: 28 sie 2009, 19:30
Auto: HJ60 2H turbo
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: estewes »

Mopar opancerzyłeś przedni most,ale widzę że najsłabsze miejsce jakim jest łączenie pochwy z kulą nie ruszone :shock: .Mam nadzieję że tego tak nie zostawiasz.
Obrazek

tata
Klubowicz
Posty: 286
Rejestracja: 25 maja 2009, 11:21
Auto: lJ70, KDJ120
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: tata »

Ten most to nie jest mostem do kronosa :wink: zupełnie inną realizacją on jest :)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Kronos by Coyot :)

Post autor: kylon »

To też i Mopar napisał iż nie jest on do Kronosa :wink: ale nie zależnie do czego on miał być to założenia są moim zdaniem błędne. Prawie 23 lata już mam okazję obserwować rozwiązania i to co się dzieje w terenie z mechanizmami. Kiedyś jeszcze RMPST-y oparte były na Gazikach, Willysach, innych Jeepach itp. Tam też różne rzeczy się robiło czasem nawet dziwne ale było to związane z epoką i brakiem dostępności do sprzętu, materiałów czy chociażby internetu. Dziś mamy 21 wiek i technika poszła do przodu. Skromne doświadczenie pozwala mi wnioskować, że jest to bardzo zła konstrukcja. Profile wzdłuż rury pomijam ale ta przyłbica to jest tylko mega problem dla auta. Ktoś kto przebywa sporo w terenie nie tylko na żwirowni widzi jaki samochód zostawia ślad. Zwłaszcza w podmokłym terenie, w torfie czy glinie. Pomiędzy kołami jest płasko z odbitym śladem główki. Główka jest po to zaokrąglona aby w takich sytuacjach prześlizgiwać się. To rozwiązanie zadziała jak spychacz. Wbij szpadel pionowo i spróbuj go przesunąć nogą do przodu. Możesz doświadczenie powtórzyć z zaokrąglonym garnkiem. Podobnie jest z dołem rury mostu. Ostra krawędź profila jest z dupy wzięta bo prześlizgując się po konarach czy innych przeszkodach zadziała również jak kotwica. Dodatkowo to to na co już kilka osób zwróciło uwagę. Most gnie się na kulach chyba że jest to Jeep ale on ma zupełnie inna konstrukcję. Tu nie ma w ogóle wzmocnień najbardziej istotnego elementu mostu. Do tego aby w ten sposób rozumować trzeba na prawdę wielu lat obserwacji itd. No i niestety tak jak wspominałem. Ciągłe spawy wykrzywiają precyzyjną konstrukcję. Potem mogą półosie wycinać uszczelniacze albo główka będzie ciekła z powodu krzywych płaszczyzna. Geometrie pomijam.

ODPOWIEDZ