nówka sztuka - sam wymieniałemqberus pisze:A filtr powietrza sprawdzałeś .
a resztę (EGR, kompa i inne rzeczy) sprawdzili mi mechanicy Rafała na przeglądzie i wszystko wskazuje jednak na wtryski
a co u Ciebie było?
Moderator: luk4s7
nówka sztuka - sam wymieniałemqberus pisze:A filtr powietrza sprawdzałeś .
przody są trochę twardsze od fabrycznych, ale bardziej miękkie, niż dobkiSUPERMAJSTER pisze:Kwieczor opowiedz o twoich odczuciach z jazdy , bo ze mozesz teraz patrzec na mnie z góry to wiadomo , moj jest jeszcze niski , ale które wybrałeś amortyzatory komfort czy wersje twarda
Kwieczor pisze:Osiołek dostał też skórzaną kierownicę.
znajomy mi sprzedał za grosze, bo kiedyś zamówił dla klienta, ten dał zadatek i nigdy się nie pojawiłśpioch pisze:Kwieczor pisze:Osiołek dostał też skórzaną kierownicę.
Dałeś do obszycia, czy nowa ori?
Jak do obszycia, to jakie koszta i gdzie polecasz (lub nie) zrobić ?
Tu masz watek z inspiracjami http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=1436" onclick="window.open(this.href);return false;Kwieczor pisze:W ferworze walki odkręciłem i odstawiłem do komórki chroma z tyłu, co to się powoli w rudzielca zmienia i wylądował w jego miejsce sztywny "czujnik cofania" w postaci hand-made beleczki stalowej - ma służyć jedynie za opornik i próg, nie do wyrywania drzew, a kosztowała z materiałem, robocizną i malowaniem koło 100 PLN
a ileż mamy w Polsce tych słonecznych dni? Jak na lekarstwoKwieczor pisze:w słoneczny dzień słabo widać ekran...
Hej, widziałem Twoją beleczkę jeszcze przed moim urlopem u Rafała.Kwieczor pisze:Irko
mnie właśnie chodziło o to, żeby z tyłu było jak najmniej - więc beleczka home-made poszła wysoko, gniazdko haka wędruje w tym tygodniu nad belkę haka (bo obecnie jest pod), więc kąt zejścia obecnie ogranicza jedynie sama główka haka, co przy błocie lub innym gruncie nie robi problemu, bo przechodzi jak przez masło, a rock-crawlingu uprawiać nie zamierzam