FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

a skÄ…d takie fajoskie siateczki na tylnÄ… klapÄ™?
można u Ciebie Kylones zakupić?

Awatar użytkownika
Bekon
Posty: 336
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Auto: FJ CRUISER 4,0
Kontakt:

Post autor: Bekon »

Niestety sa to tzw. original Toyota parts dostepne w salonach Toyoty w US. Powiem z praktyki ze sa super i sprawdzaja sie w zyciu codziennym. Maja od spodu wzmocnienia plastikowe przykrecane do drzwi wiec nie ma ryzyka ze cos dolem wypadnie.

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

kurden belens
ale nic - potrzeba matką wynalazku i u mnie będzie na drzwiach radosna twórczość własna :mrgreen:

czobi
Klubowicz
Posty: 4096
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Post autor: czobi »

kylon ma mniejsze podobne ale tylko jeden size
szukaj w skalepach zeglarskich dzial dla motorowek itp, jak kupilem w mikolajkach
mieli z 5/7 szerokosci. nie tanio ale jest .

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Post autor: drako »

w Bad - kissingen bylo duze stoisko z tymi siateczkami. gosciu mial z 20 rozmiarow

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Post autor: drako »

Peter4x4 pisze:http://www.ttora.com/forum/showthread.p ... ost1310038

Przyklad ewolucji zza oceanu. Niektore patenty sa ciekawe i moze przydadza sie przy kolejnych naszych pracach .
takie pytanko odnosnie tych ledow na dachu.
w tym aucie przegieli troche ale zastanawialem sie kiedys nads zrobieniem porzadnego oswietlenia " wokol auta walanie z ledow. Jakas alternatywa do tradycyjnych roboczych lamp.
Testowal ktos z was moze jakies ciekawe? ( jakies male, bo te z linku sa straszne)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Ja mam do swojego samochodu robocze xenony ale mam wewnętrzny opór przed ich montażem :shock:

Awatar użytkownika
Bekon
Posty: 336
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Auto: FJ CRUISER 4,0
Kontakt:

Post autor: Bekon »

No i wzielismy sie za progi :) Tak jak wczesniej pisalem te z ARB oryginalne nie za bardzo mi podpasowaly wiec postanowilismy zrobic cos na miare. Projekt juz jest , wczoraj zaczelismy przy tym dlubac i jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu bedzie mozna wrzucic kilka fotek juz gotowych zamontowanych na autku.

Awatar użytkownika
potrzeba
Posty: 591
Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-)
Kontakt:

Post autor: potrzeba »

Peter4x4 pisze:No i wzielismy sie za progi :) Tak jak wczesniej pisalem te z ARB oryginalne nie za bardzo mi podpasowaly wiec postanowilismy zrobic cos na miare. Projekt juz jest , wczoraj zaczelismy przy tym dlubac i jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu bedzie mozna wrzucic kilka fotek juz gotowych zamontowanych na autku.
Peter, tak zupełnie poza tematem. Napisz mi proszę jakiś kontakt do siebie bo mam sprawkę: jmikita@go2.pl
najchętniej telefon :)

Awatar użytkownika
Bekon
Posty: 336
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Auto: FJ CRUISER 4,0
Kontakt:

Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Post autor: Bekon »

No i mamy kolejny postep przy motaniu, mianowicie pojawila sie wyciagarka Warn 9,5 XP zamontowana na plycie pasujacej idealnie do firmowego zderzaka. Efekt koncowy powiem szczerze przerosl moje oczekiwania a przed praca wlozona w montaz calosci chyle czola. Wlacznik wyciagarki zostal umieszczony w srodku kabiny zaraz obok dzwigni biegow i reduktora. Miejsce poreczne i wizualnie bardzo dobrze wyglada. Wylacznik tak jak pozostale dodatkowe sterujace oswietleniem ze stajni ARB. Sterowanie jest dwojakie : mozna to robic z kabiny przy pomocy przyciskow swobodnie siedzac za kierownica auta lub tez z zewnatrz przez firmowe sterowanie Warna. Gniazdo do wpiecia sterowaniem umieszczone zostalo na zderzaku na jego prawym rogu. Przy montazu zastosowalismy przekazniki HD w pelni wodoodporne i troche miejsze niz tradycyjne. Calosc znalazla miejsce na przednim pasie pod maska. Tak jak pisalem wykonanie profesjonalne. W miejsce firmowej stalowej liny zdecydowalismy sie na line syntetyczna 9,5. Zabieg ten mial na celu m.in zmniejszenie masy calosci. Teraz plyta + wyciagarka + lina nie wazy wiecej niz 45 kg. Wymieniajac wczesniej zawieszenie na OME wybralismy wersje medium ktora przewiduje dodatkowe stateczne obciazenie do 50 kg, czyli wyciagarka z plyta ale bez stalowego zderzaka. Teraz czas na sprawdzenie wszystkiego w praktyce - mam nadzieje ze zblizajacy sie weekend da taka mozliwosc.
Kylon, moze bys wrzucil jeszcze tu ze 2-3 zdjecia zeby zobrazowac godziny Waszej ciezkiej pracy :) ?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Post autor: kylon »

Fotki z kolejnego postępu:

Obrazek

Obrazek

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Post autor: MaxLux »

Łeee - syntetyk Dynema :evil:

Szkoda na ten syf kasy - juz po jednym rajdzie strzepi sie jak sznurek do snopowiazalki !

Trzeba bylo kupic Master Pull, lub chociaz Viking Line ....

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Post autor: kylon »

Ja mam takie zdanie o Amsteel Blue ale Dynama jest raczej dobra. Sam teraz przetestowałem na Zmocie i jestem zachwycony. Nic się nie strzępi i jest git. Przeszła na prawdę gigantyczne katorgi. Z nami jechało autko, które miało przód i tył Dynemy - też kierownik jest bardzo zadowolony a ma ją już sporo. Hmm - no nie wiem :shock: Viking Line ma fajne końcówki a i owszem tylko cenią się bardzo. Większość lin pochodzi i tak od kilku producentów światowych. Moja Dynema na ten przykład była firmy Master Pull :mrgreen: Lina miała metkę sprzedawcy i producenta :wink:

Awatar użytkownika
Northern Sun
Posty: 251
Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
Kontakt:

Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Post autor: Northern Sun »

dziewica jeszcze z metka :mrgreen: moze to i ladnie wyglada, .. :D

Awatar użytkownika
Bekon
Posty: 336
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Auto: FJ CRUISER 4,0
Kontakt:

Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?

Post autor: Bekon »

Zdjecie potraktuj juz jako archiwalne z ta metka. Pierwszy weekend po zalozeniu miala okazje sie zwrocic wyciagajac w okolicach kielc FJ z wawozu z plynacym stumieniem.Wtedy powiedzialem : warto bylo :)
Do zadan jakie przed nia stawiam wydaje mi siue ze w zupelnosci wystarczy - w koncu to auto wyprawowe a nie przeprawowe.

ODPOWIEDZ