LJ70 by Gladzio
: 25 lis 2010, 09:08
Land Cruiser LJ70
Rok produkcji: 1992
Wersja: VX
Wyposażenie:
-elektryczne szyby
-szyberdach
-oryginalne radio (kaseciak)
Auto zakupione od kolegi Górnika pod koniec wakacji 2009 roku. Musze przyznać że było trochę zaniedbane (sorry Górnik ale taka prawda ). Po zakupie do wymiany poszła cała przekładnia kierownicza, kompletne sprzęgło, wymiana wszystkich płynów, silnik wymagał uszczelnienia uwagi również potrzebowało wiele pierdół których nie będę wymieniać. Blacharka była w stanie miernym.
Mechanika po pierwszym serwisie naprawdę super!
Auto posiadało praktycznie nowe MTki BFG oraz "świeżę" zawieszenie OME.
Kolejne zmiany jakie nastąpiły w 2010 roku:
-nowy zderzak stalowy przygotowany pod wyciągarkę wraz z płytą chroniącą drążki kierownicze
-dodatkowy komplet felg do opon zimowych
-felgi zimowe oraz alu zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-pokrowce Explorer na przód
-CB Radio Cobra
-nowa klimatyzacja
-podgrzewacz paliwa na filtrze oraz EMERHEATER (podgrzewanie paliwa płynem chłodzącym silnik)
-zregenerowano pompe wspomagania
-zregenerowano silniczek nadmuchu
-zregenerowano przekładnie kierowniczą
-wyprowadzono pod maskę odpowietrzenia mostów
-nowe dywaniki gumowe
-nowy akumulator
Auto od początku prosiło się o blacharkę... W listopadzie 2010 roku auto zostało oddane do naprawy. Wymieniono lewe drzwii, oba progi, błotnik przedni prawy a tylne błotniki otrzymały cynkowane reperaturki. Zainstalowano nowe lampy przednie. Auto otrzymało nowy kolor - 4U0 z Toyoty FJ Cruiser - lakier poliuretanowy. Tylne szyby zostały delikatnie przeciemnione.
Kolejne zaplanowane modyfikacje:
-gumowe poszerzenia nadkoli
-oryginalny Toyotowski snorkel
-rurowe progi boczne
-bagażnik dachowy
Zdjędcia autka jeszcze przed zakupem:
Zdjęcia po zakupie i naprawach mechanicznych:
Blacharka - etap I:
Blacharka - etap II:
Po blacharce i opisanyc modyfikacjach:
Rok produkcji: 1992
Wersja: VX
Wyposażenie:
-elektryczne szyby
-szyberdach
-oryginalne radio (kaseciak)
Auto zakupione od kolegi Górnika pod koniec wakacji 2009 roku. Musze przyznać że było trochę zaniedbane (sorry Górnik ale taka prawda ). Po zakupie do wymiany poszła cała przekładnia kierownicza, kompletne sprzęgło, wymiana wszystkich płynów, silnik wymagał uszczelnienia uwagi również potrzebowało wiele pierdół których nie będę wymieniać. Blacharka była w stanie miernym.
Mechanika po pierwszym serwisie naprawdę super!
Auto posiadało praktycznie nowe MTki BFG oraz "świeżę" zawieszenie OME.
Kolejne zmiany jakie nastąpiły w 2010 roku:
-nowy zderzak stalowy przygotowany pod wyciągarkę wraz z płytą chroniącą drążki kierownicze
-dodatkowy komplet felg do opon zimowych
-felgi zimowe oraz alu zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-pokrowce Explorer na przód
-CB Radio Cobra
-nowa klimatyzacja
-podgrzewacz paliwa na filtrze oraz EMERHEATER (podgrzewanie paliwa płynem chłodzącym silnik)
-zregenerowano pompe wspomagania
-zregenerowano silniczek nadmuchu
-zregenerowano przekładnie kierowniczą
-wyprowadzono pod maskę odpowietrzenia mostów
-nowe dywaniki gumowe
-nowy akumulator
Auto od początku prosiło się o blacharkę... W listopadzie 2010 roku auto zostało oddane do naprawy. Wymieniono lewe drzwii, oba progi, błotnik przedni prawy a tylne błotniki otrzymały cynkowane reperaturki. Zainstalowano nowe lampy przednie. Auto otrzymało nowy kolor - 4U0 z Toyoty FJ Cruiser - lakier poliuretanowy. Tylne szyby zostały delikatnie przeciemnione.
Kolejne zaplanowane modyfikacje:
-gumowe poszerzenia nadkoli
-oryginalny Toyotowski snorkel
-rurowe progi boczne
-bagażnik dachowy
Zdjędcia autka jeszcze przed zakupem:
Zdjęcia po zakupie i naprawach mechanicznych:
Blacharka - etap I:
Blacharka - etap II:
Po blacharce i opisanyc modyfikacjach: