No spoko - powyższa kwota już pękła na starcie
I to zapewne nie koniec wydatków, ale co tam. Pożyjemy zobaczymy.
PS. waterteam to ten od sprężarek? Mam taką z napisem walter. Śmigło dwa razy odpadło
HDJ 80 4.2 TD 24 cudeńko
Moderator: luk4s7
Re: HDJ 80 4.2 TD 24 cudeńko
francek pisze:2500-3000 zł i masz z głowy Czyli tyle ile za 2 kompletne mosty od Patrola. Taka to już jest różnica Toyką a innymi pojazdami. U mnie drugi raz taka sytuacja wystąpiła Za pierwszym razem zawiniło łożysko ( przy kołach powyżej 32 cali konieczne jest wymienianie lub kontrola przynajmniej raz w roku) Za drugim strzelił przegub ( Saga) miał cztery lata a więc i miał prawo Inna sprawa to to, że ta wielce wujowa konstrukcja sypie się jak domek z kart przy takich awariach. Niestety z reguły leci czop piasty, piasta, czasami półoś i wszystkie te inne duperele, które tam napchali.
Cudeńko cudeńkiem ale to dopiero początek wydatków- niestety Módl się, żeby silnik, reduktor i skrzynia były ok bo inaczej do podanych powyżej kwot spokojnie dopisz jeszcze jedno 0
Życzę mało kosztownej naprawy i cierpliwości przy użytkowaniu tego wielce udanego i kultowego modelu Toyoty
Re: HDJ 80 4.2 TD 24 cudeńko
http://offpoje.net/fotogalerie/hdj80-poczatki/" onclick="window.open(this.href);return false;
Na początek mała foto-galeria właśnie układam chronologicznie, ale można już oglądać
Na początek mała foto-galeria właśnie układam chronologicznie, ale można już oglądać
Re: HDJ 80 4.2 TD 24 cudeńko
Najważniejsze jest godne miejsce w garażu
Pojemnością od lewej 8200, 98, 4200
Pojemnością od lewej 8200, 98, 4200
Re: HDJ 80 4.2 TD 24 cudeńko
Jedzimy dalej
- naprawa mechanizmu wycieraczek przód (nowe używane tuleje, czyszczenie, smarowanie)
- naprawa mechanizmu wycieraczek tył (wymiana tulei wraz z czopem, czyszczenie, smarowanie)
- wymiana przedniej szyby - dramat - jakiś idiota nasmarował kleju do szyb między uszczelkę a karoserię, efekt korozja i woda w kabinie, czyszczenie, drapanie, brunox, nowa szyba, nowa uszczelka.
- przyciemnianie tylnych szyb - przy szybie tylnej klapy efekt podobny jak z przodu, nasmarowana masa uszczelniająca (na szczęście nie klej do szyb), sporo ognisk korozji, wszystko wydrapane, brunox, podkład i czeka na lakier.
- sprężyny OME861/OME862, amortyzatory OME nitrocharger
- zainstalowane radio, radio cb, radiotelefon i anteny na belce poprzecznej
- odłączony EGR
Jakieś kosmetyczne poprawki których nie pamiętam teraz
Fajnie że zużycie paliwa kształtuje się na poziomie niższym niż się spodziewałem. Kraj/trasa poniżej 11 litrów ON, z przyczepą około 3000kg w granicach do 13 litrów. Do tego VIAtoll
- naprawa mechanizmu wycieraczek przód (nowe używane tuleje, czyszczenie, smarowanie)
- naprawa mechanizmu wycieraczek tył (wymiana tulei wraz z czopem, czyszczenie, smarowanie)
- wymiana przedniej szyby - dramat - jakiś idiota nasmarował kleju do szyb między uszczelkę a karoserię, efekt korozja i woda w kabinie, czyszczenie, drapanie, brunox, nowa szyba, nowa uszczelka.
- przyciemnianie tylnych szyb - przy szybie tylnej klapy efekt podobny jak z przodu, nasmarowana masa uszczelniająca (na szczęście nie klej do szyb), sporo ognisk korozji, wszystko wydrapane, brunox, podkład i czeka na lakier.
- sprężyny OME861/OME862, amortyzatory OME nitrocharger
- zainstalowane radio, radio cb, radiotelefon i anteny na belce poprzecznej
- odłączony EGR
Jakieś kosmetyczne poprawki których nie pamiętam teraz
Fajnie że zużycie paliwa kształtuje się na poziomie niższym niż się spodziewałem. Kraj/trasa poniżej 11 litrów ON, z przyczepą około 3000kg w granicach do 13 litrów. Do tego VIAtoll