HJ 61 by nixon

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

..przed wyglądało to tak:
1460233_579868222085183_1573350242_n.jpg

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

1800309_631514006920604_457112799_n.jpg
Krówka na gotowo:

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

1975276_631517926920212_1922425898_n.jpg

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

1017472_631533746918630_2145207203_n.jpg

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

1925032_631533803585291_1051614610_n.jpg

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

1724554_631533773585294_1262387186_n.jpg

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: MariuszS »

No, przepiękna ona jest, ta krówka!
Jak czystej rasy holenderskiej :D :wink:
Brakuje jeszcze fotki "od zadu"...

PS. Gdzie wozisz koło zapasowe?

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: plum76 »

przejrzałem na FB zdjęcia wszystkie.
szacunek za robotę, posłuży kilka ładnych lat.
paweł

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: Addams »

Eee tam, Nixon za dwa lata będzie remontował :D
Piękna

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: MaxLux »

Przepiekne !!!

Nigdy nie sprzedawaj :)

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

Generalnie roboty przy tym projekcie było po pachy...a efekt!?....jezdziłem co prawda tylko z 10 minut bo zbieżność jest do zrobienia...otóż powiem że nie zauważyłem narazie żadnej różnicy po zmianie na sprężyny.
Auto prowadzi się podobnie w moim odczuciu jak w przypadku zawieszenia na resorach.
Być może potrzeba dłużej potestować by odczuć różnicę, napewno jednak dzielność terenowa będzie większa, ale to sprawdzę będąc w ukraińskich karpatach wiosną.

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: seburaj »

tył nie za nisko ? co będzie po załadunku... ?

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: nixon »

tył "utwardziłem" (wydłużone wieszaki resorów, podniesione nieznacznie amorki, dodatkowe pioro resora), wcześniej były obawy że może klęknąć właśnie tył. Skończyło się na tym, że nie potrzebne są nawet poduszki pneumatyczne, które zamontowane miałem do tej pory.

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: seburaj »

wierzę, że utwardziłeś

ale ze zdjęć widać (chyba, że przekłamują), że tył jest niżej (a co najwyżej równo) z przodem...
nikim jestem, i skromne mam doświadczenie, ale - jeżeli moje obserwacje są zgodne z pomiarem calówką - to bym to poprawił (a może przesadzam)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: HJ 61 by nixon

Post autor: Rokfor32 »

Złudzenie optyczne. J6, również J7 - mają więcej miejsca w nadkolach dla przednich kól, niż dla tylnych. Stąd optycznie wygląda, że przód jest wyżej (jak auto stoi idealnie równo).

Nikson zostawił z tyłu resor z dodatkowym piórem do większych obciążeń - to rozwiązanie pozwala na załadujek paki na poziomie pół tony - bez jakiegoś widocznego klapnięcia auta - i bez specjalnej utraty komfortu resorowania. Pod tym względem - resor rulez ... :wink:

Tak na marginesie - zostawiłeś przednie sprężyny, te co były?

ODPOWIEDZ