Moja Toyota LC105
: 01 paź 2021, 12:23
Witam, to już mój drugi post, pierwszy był przed zakupem, a teraz już oficjalnie stałem się posiadaczem 105-tki. I będę miał kilka pytań, bo kilka rzeczy trzeba będzie ogarnąć.
Opis:
Rok 2003
Silnik 4.5 benzyna, manual
Przebieg 428 tys km
Na wyposażeniu: elektryczne szyby, klima ( działa), centralny zamek( nie działa do przeglądnięcia).
Wczoraj zrobiłem nim 600 km
Hamulce bardzo dobre, aż jestem zdziwiony
Zawieszenie też chyba ok widać kilka nowych elementów więc coś tam było nie dawno robione
Układ kierowniczy wydaje mi się za jest jakiś nie duży luz.
Napęd ciężko powiedzieć bo się na tym nie znam zbytnio to moja pierwsza terenówka. Na pewno przy zmianę biegów jest duże uderzenie jakby na jakimś wale krzyżaku, jak to zrobię bardzo delikatnie i powoli odpuszczam sprzęgło przy zmianach to jest ok, co to może być? Będę dawał auto na jakieś większy przegląd.
Widzę też że wskaźnik ciśnienia oleju dziwnie wariuje więc i pewnie czujnik do wymiany.
Sam silnik chodzi ładnie odpala od strzała śmierdzi trochę spalinami jakieś przedmuchy przy łączeniu z kolektorem. Centralny zamek do ogarnięcia bo po dłuższym postoju przestał działać, opony zimowe w fajnym stanie.
Zewnątrz: pęknięta szyba i trochę rdzy, ale to zobaczcie sami.
Będę chciał w tym roku ogarnąć rdzę i konserwację, polećcie kogoś proszę kto by to zrobił tak jak się to powinno zrobić i nie był przy tym najdroższym w Polsce.
Zdjęcia poniżej, oceniajcie
Link
https://m.facebook.com/groups/170655723 ... 719532911/
Opis:
Rok 2003
Silnik 4.5 benzyna, manual
Przebieg 428 tys km
Na wyposażeniu: elektryczne szyby, klima ( działa), centralny zamek( nie działa do przeglądnięcia).
Wczoraj zrobiłem nim 600 km
Hamulce bardzo dobre, aż jestem zdziwiony
Zawieszenie też chyba ok widać kilka nowych elementów więc coś tam było nie dawno robione
Układ kierowniczy wydaje mi się za jest jakiś nie duży luz.
Napęd ciężko powiedzieć bo się na tym nie znam zbytnio to moja pierwsza terenówka. Na pewno przy zmianę biegów jest duże uderzenie jakby na jakimś wale krzyżaku, jak to zrobię bardzo delikatnie i powoli odpuszczam sprzęgło przy zmianach to jest ok, co to może być? Będę dawał auto na jakieś większy przegląd.
Widzę też że wskaźnik ciśnienia oleju dziwnie wariuje więc i pewnie czujnik do wymiany.
Sam silnik chodzi ładnie odpala od strzała śmierdzi trochę spalinami jakieś przedmuchy przy łączeniu z kolektorem. Centralny zamek do ogarnięcia bo po dłuższym postoju przestał działać, opony zimowe w fajnym stanie.
Zewnątrz: pęknięta szyba i trochę rdzy, ale to zobaczcie sami.
Będę chciał w tym roku ogarnąć rdzę i konserwację, polećcie kogoś proszę kto by to zrobił tak jak się to powinno zrobić i nie był przy tym najdroższym w Polsce.
Zdjęcia poniżej, oceniajcie
Link
https://m.facebook.com/groups/170655723 ... 719532911/