Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Moderator: luk4s7
Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Cześć wszystkim fanom toyoty
Wiele lat posiadałem różne auta terenowe marki Suzuki, ale od października jestem właścicielem Toyoty 4runner
Zmiana była potrzebna bo chciałem większa auto ma wycieczki i wyprawy, Toyoty mi się podobały od zawszę więc kupiłem
Auto jest po wielu modyfikacjach o których opowiadam w filmie z cyklu #HistoriaJednegoAuta
W skrócie
Toyota 4runner IIg
silnik 5vz-fe 3.4 v6
most tył 4runner plus blokada
post przód lj70 plus blokada ( póki co elektryczna )
amortyzatory profender
wyciągarką hydrauliczna hummer h1
stalowe zderzaki i progi
kokpit z 4r IIIg
komputer podkładowy
koła AT 33" Crocodila
hamulce tarczowe tył
Film o mojej toyocie , trochę długi bo dużo gadam
https://youtu.be/_R_wF16QFJE
Najbliższy plan
zastąpić elektryczne załączanie przedniej blokady na nadciśnienie
zmienić poszerzenia na gumowe albo plastikowe
mocowanie koła na tylni zderzaku
być może jakaś drobna zabudowa bagażnika
fotel kierowcy pójdzie na pasażera a na kierowcy wejdzie recaro ortho
radio może jakieś 2din
Wiele lat posiadałem różne auta terenowe marki Suzuki, ale od października jestem właścicielem Toyoty 4runner
Zmiana była potrzebna bo chciałem większa auto ma wycieczki i wyprawy, Toyoty mi się podobały od zawszę więc kupiłem
Auto jest po wielu modyfikacjach o których opowiadam w filmie z cyklu #HistoriaJednegoAuta
W skrócie
Toyota 4runner IIg
silnik 5vz-fe 3.4 v6
most tył 4runner plus blokada
post przód lj70 plus blokada ( póki co elektryczna )
amortyzatory profender
wyciągarką hydrauliczna hummer h1
stalowe zderzaki i progi
kokpit z 4r IIIg
komputer podkładowy
koła AT 33" Crocodila
hamulce tarczowe tył
Film o mojej toyocie , trochę długi bo dużo gadam
https://youtu.be/_R_wF16QFJE
Najbliższy plan
zastąpić elektryczne załączanie przedniej blokady na nadciśnienie
zmienić poszerzenia na gumowe albo plastikowe
mocowanie koła na tylni zderzaku
być może jakaś drobna zabudowa bagażnika
fotel kierowcy pójdzie na pasażera a na kierowcy wejdzie recaro ortho
radio może jakieś 2din
- Załączniki
-
- 86969610_2770058199743692_5766282324056473600_n.jpg (79,54 KiB) Przejrzano 3740 razy
-
- 82405419_1232178880305077_6999738296574148608_n.jpg (61,25 KiB) Przejrzano 3740 razy
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
- Auto: HDJ80 4.2TD
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Zacny wehikuł.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Co to recarco ortho radio ?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Jeśli mogę coś wtrącić to mam pytanie - dlaczego chcesz zmienić lepszą blokadę na gorszą?
O.Radek lj73 2LT-II
O.Radek lj73 2LT-II
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Każdego dnia się czegoś nowego uczę.
Ze tak zacytuję klasyka.
Mi się wydawało, że mniej awaryjna jest elektryczna blokada bo właśnie ma stanowczo mniej części, które mogą się popsuć. Nie ma kompresora z całą instalacją elektryczną, włącznikiem, zasilaniem, przekaźnikami, nie ma linii powietrza, która może się uszkodzić lub rozszczelnić, nie ma uszczelek, które mogą przepuszczać.
Przyznam szczerze, że się nie znam.
Podsumowując, to się cieszę, że wybrałem o połowę tańsze pneumatyczne blokady ARB, zamiast elektrycznych (yukon czy Elocker Harrop Eaton), skoro są lepsze od elektrycznych.
Aha i gdybyś miał wyrzucać ten elektryczny szmelc, to ja go przygarnę
https://youtu.be/3EZZvjreBlQ
O.Radek lj73 2LT-II
Ze tak zacytuję klasyka.
Mi się wydawało, że mniej awaryjna jest elektryczna blokada bo właśnie ma stanowczo mniej części, które mogą się popsuć. Nie ma kompresora z całą instalacją elektryczną, włącznikiem, zasilaniem, przekaźnikami, nie ma linii powietrza, która może się uszkodzić lub rozszczelnić, nie ma uszczelek, które mogą przepuszczać.
Przyznam szczerze, że się nie znam.
Podsumowując, to się cieszę, że wybrałem o połowę tańsze pneumatyczne blokady ARB, zamiast elektrycznych (yukon czy Elocker Harrop Eaton), skoro są lepsze od elektrycznych.
Aha i gdybyś miał wyrzucać ten elektryczny szmelc, to ja go przygarnę
https://youtu.be/3EZZvjreBlQ
O.Radek lj73 2LT-II
- Jake
- Moderator
- Posty: 2147
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
@oradek: Mysle ze tutaj chodzi o pozostawienie fabryczej blokady tylko usuniecie elektronicznego silniczka i wstawienie pneumatycznego siłownika załączającego. Były juz takie pomysly realizowane. Temu pierwszemu zwykle zanurzanie w błotnistej wodzie nie robi dobrze, szczegolnie jak po latach uszczelnienie juz nie jest 100% idealne.
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
@Jake
Nie wiedziałem, że jakieś lj7 miały z przodu fabryczne blokady. Czyli jednak dobrze, że się ciągle uczę
O.Radek lj73 2LT-II
Nie wiedziałem, że jakieś lj7 miały z przodu fabryczne blokady. Czyli jednak dobrze, że się ciągle uczę
O.Radek lj73 2LT-II
- Jake
- Moderator
- Posty: 2147
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Ja tez nie wiedziałem ;P To bylo przypuszczenie, ale jak rozumiem - błedne
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8367
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Wersje LD nie miały. Ale główka z J8 pasuje
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Odnosząc się do głównego wątku - na podstawie własnych błędów, radził bym Ci najpierw pojeździć tym autem dłużej, zanim włożysz w nie drugie tyle ile jest warte na kolejne modyfikacje (lub więcej).
Zobacz, czy to auto pasuje Ci naprawdę i spełnia wymagania. To jest 4Runner... To nie jest "to samo co land cruiser tylko tańsze".
Auto już jest mocno zmotane co może generować problemy, zwłaszcza gdy trzeba będzie dobrać elementy na łączeniu oryginału z modyfikacjami a tych łączeń masz w swoim aucie już dużo.
O.Radek lj73 2LT-II
Zobacz, czy to auto pasuje Ci naprawdę i spełnia wymagania. To jest 4Runner... To nie jest "to samo co land cruiser tylko tańsze".
Auto już jest mocno zmotane co może generować problemy, zwłaszcza gdy trzeba będzie dobrać elementy na łączeniu oryginału z modyfikacjami a tych łączeń masz w swoim aucie już dużo.
O.Radek lj73 2LT-II
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Mi się wydawało, że mniej awaryjna jest elektryczna blokada bo właśnie ma stanowczo mniej części, które mogą się popsuć. Nie ma kompresora z całą instalacją elektryczną, włącznikiem, zasilaniem, przekaźnikami, nie ma linii powietrza, która może się uszkodzić lub rozszczelnić, nie ma uszczelek, które mogą przepuszczać.
jedyny prąd jaki mam teraz to plus i minus reszta jest sterowana powietrzem.
wszystko jest na ori blokadach toyotowych , z tym że tylnia została zamieniona z podciśnienia na nadciśnienie a przednia póki co jest z elektrycznym silnikiem którego chcę się pozbyć. Szukam póki co rozwiązania bo o tyle co do załącznia z boku główki nie ma problemu a tyle od przodu ciężko znależć jakiś siłownik który zrobi określony ruch do załączania blokady. Ewentualnie linka
jedyny prąd jaki mam teraz to plus i minus reszta jest sterowana powietrzem.
wszystko jest na ori blokadach toyotowych , z tym że tylnia została zamieniona z podciśnienia na nadciśnienie a przednia póki co jest z elektrycznym silnikiem którego chcę się pozbyć. Szukam póki co rozwiązania bo o tyle co do załącznia z boku główki nie ma problemu a tyle od przodu ciężko znależć jakiś siłownik który zrobi określony ruch do załączania blokady. Ewentualnie linka
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Otóż to, tylnia blokada jest już na zestawie od ORE z przednią szukam pomysłuJake pisze: ↑13 kwie 2020, 17:21@oradek: Mysle ze tutaj chodzi o pozostawienie fabryczej blokady tylko usuniecie elektronicznego silniczka i wstawienie pneumatycznego siłownika załączającego. Były juz takie pomysly realizowane. Temu pierwszemu zwykle zanurzanie w błotnistej wodzie nie robi dobrze, szczegolnie jak po latach uszczelnienie juz nie jest 100% idealne.