Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Moderator: luk4s7
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
To ostatnie zdanie pomoglo mi zrozumieć po co te osłony
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- andrzejrolnik
- Posty: 247
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Może po oklejeniu będzie się jakoś prezentować, bo teraz to wygląda jak składak
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Od dość dawna zaczęły mi się podobać różne rzeczy w wykończeniu two-tone. Jeszcze nie zapadła ostateczna decyzja co do koloru (wybrana wcześniej folia nie jest już dostępna w dystrybucji). Bardzo możliwe że skończy się teraz na battleship gray. Jakoś lubię te szarościandrzejrolnik pisze: ↑22 lut 2022, 01:38Może po oklejeniu będzie się jakoś prezentować, bo teraz to wygląda jak składak
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Jesli chodzi o zasadność tego, to teoretycznie panele wytrzymają więcej niż oklejanie i powinny uchronić karoserie przed wgniotkami, a co gorsza utratą powłoki lakierniczej, podczas ślizgów po drzewach. Ich ewentualna naprawa po wyjeździe nie wyłącza auta z eksploatacji, więc ma to jakiś sens.
Oczywiście istotnym czynnikiem jest wiek i stan auta na którym mają być montowane.
- andrzejrolnik
- Posty: 247
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Oczywiście wygląd jest kwestią subiektywną, każdy widzi trochę inaczej.
Natomiast kwestie praktyczne osobiście przedkładam nad wygląd, a każda ochrona karoserii jest dobra, o ile się sprawdza.
Czekamy na wnioski po doświadczeniach z eksploatacji tej "zbroi"
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Natomiast kwestie praktyczne osobiście przedkładam nad wygląd, a każda ochrona karoserii jest dobra, o ile się sprawdza.
Czekamy na wnioski po doświadczeniach z eksploatacji tej "zbroi"
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Kolejny update- na furę trafił długo oczekiwany zderzak ACAYX z dodatkami.
Chyba jedna z fajniejszych opcji w tej chwili. Chroni to co trzeba, waży na tyle niewiele że po montażu nie czuć aby praca zawieszenia uległa zmianie i przez to że jest obłożony oryginalnym plastikiem nie przyciąga tak wzroku diagnosty i policji.
Dodatkowo pojawiło się też dedykowane oświetlenie montowane w grilu. Jak dla mnie działa zacnie i ładnie komponuje się z całością. A co najważniejsze, ma homologację drogową o która pytają mnie za każdym razem na przeglądzie...
Zdjęcia zakoszone od Kylona
Chyba jedna z fajniejszych opcji w tej chwili. Chroni to co trzeba, waży na tyle niewiele że po montażu nie czuć aby praca zawieszenia uległa zmianie i przez to że jest obłożony oryginalnym plastikiem nie przyciąga tak wzroku diagnosty i policji.
Dodatkowo pojawiło się też dedykowane oświetlenie montowane w grilu. Jak dla mnie działa zacnie i ładnie komponuje się z całością. A co najważniejsze, ma homologację drogową o która pytają mnie za każdym razem na przeglądzie...
Zdjęcia zakoszone od Kylona
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Mały update w sprawie paneli RhiniHide. Niestety jest z nimi poważy problem. Punkty montażowe są z dość podłej jakości plastiku który sam z siebie jest kruchy. Co gorsza, mamy w nim zatopione metalowe poprzeczki. W wyniku różnic rozszerzalności materiałów, po zimie, połowa punktów popękała sama z siebie. Producent aktualnie zaprzestał odpowiadania na moje wiadomości w tej sprawie.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Napiszy do Ronny Dahl
Strasznie to zachwalal
Strasznie to zachwalal
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
I znów niezadowolony klient...
Tym razem padło na iKampera. O ile sam namiot uwielbiam to niektóre akcesoria do niego uważam za totalną porażkę.
Jakiś czas temu kupiłem dedykowany winder żeby poprawić nieco aerodynamikę zestawu. Konstrukcja jest dość prymitywna- kilka płaskowników, plastikowa owiewka z masywną uszczelką do okoła, profil aluminiowy i kilka ładnych śrubek oblanych plastikiem. Pasowanie tego do auta nie jest super intuicyjne ale wykonalne. I wszystko było by super gdyby na tym można było powiedzieć że "robi się to w końcu raz i działa".
Niestety pierwszą jazda, 300km, zakończyła się tym że cała zmyślna konstrukcja się całkowicie rozkręciła i odpadła od auta na autostradzie, uszkadzając przy okazji karoserie.
Zapewne zastosowanie zwykłych nakrętek teflonowych zamiast tych wymyślnych plastikowych rozwiązało by problem, ale i tak można by to zrobić po prostu prościej i lepiej.
Tym razem padło na iKampera. O ile sam namiot uwielbiam to niektóre akcesoria do niego uważam za totalną porażkę.
Jakiś czas temu kupiłem dedykowany winder żeby poprawić nieco aerodynamikę zestawu. Konstrukcja jest dość prymitywna- kilka płaskowników, plastikowa owiewka z masywną uszczelką do okoła, profil aluminiowy i kilka ładnych śrubek oblanych plastikiem. Pasowanie tego do auta nie jest super intuicyjne ale wykonalne. I wszystko było by super gdyby na tym można było powiedzieć że "robi się to w końcu raz i działa".
Niestety pierwszą jazda, 300km, zakończyła się tym że cała zmyślna konstrukcja się całkowicie rozkręciła i odpadła od auta na autostradzie, uszkadzając przy okazji karoserie.
Zapewne zastosowanie zwykłych nakrętek teflonowych zamiast tych wymyślnych plastikowych rozwiązało by problem, ale i tak można by to zrobić po prostu prościej i lepiej.
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Miałem tego typu nakrętki przy uchwycie rowerowym,faktycznie trzeba było dociągać co jakiś czas. Z innej beczki co to za kratka z kamyczkami na podjeździe,jak się sprawdza w codziennym użytkowaniu?
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Kratka do geostabilizacji podłoża.
Sprawdza się dobrze. Minus to koszt instalacji- jest wyższy od porządnej kostki.
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Oo. Taka sama jest na parkingu przy cmentarzu w Palimarach
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Montaż platformy rowerowej. Easy vs. hard way....
Easy way:
-kup hak montowany pod oryginalnym zderzakiem, najlepiej Thule.
-kup platformę rowerową np. Thule
-jedz na urlop.
Hard way:
-kup duże opakowanie nerwosolu.
-zmień zderzak na F4x4, ARB lub jakikolwiek inny z amerykańskim gniazdem haka.
-kup adapter haka AutoHak z homologacją i odkryj że nie mieści się do gniazda.
-kup amerykański adapter i odkryj że nie ma homologacji
-zeszlifuj diaxem AutoHak żeby na sztukę podjechać na stację i wbić go w dowód.
-kup platformę rowerową Thule
-odkryj że AutoHak ma za krótką podstawę żeby mechanizm platformy się tam w ogóle zmieścił...
-załóż hak amerykański i odkryj że tam podstawa jest dobra, ale szerokość podstawy kuli jest zbyt duża i mechanizm się nie zapina.
-przełóż kule AutoHak do bazy amerykańskiej i odkryj że mają różne otwory 22vs 25mm. Wykonaj pierścień centrujący.
-odkryj że kula AutoHak ma dobrą geometrię ale jest za niska żeby mechanizm platformy się zablokował.
-metodą prób i błędów dodaj podkładki pod kule (2szt) tak żeby mechanizm się zablokował. Ufff.... działa.
-odkryj że teraz platforma jest zbyt wysoko żeby po odchyleniu można było otworzyć pakę. Ale przynajmniej już możesz z tym jechać na urlop.
-przypomnij sobie że masz auto w leasingu i bank chce żeby hak był montowany w ASO, i był to hak do oryginalnego zderzaka (patrz easy way), albo inaczej nie wbije go do dowodu.
-jedz po kolejne opakowanie nerwosolu.
Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
Łoooj… faktycznie dobra ta historia 🫤
Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar
opos przezajebisty