Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
aadamuss
Posty: 538
Rejestracja: 23 paź 2012, 23:26
Auto: Hdj 100
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: aadamuss »

To ostatnie zdanie pomoglo mi zrozumieć po co te osłony ;-)

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
andrzejrolnik
Posty: 231
Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: andrzejrolnik »

Może po oklejeniu będzie się jakoś prezentować, bo teraz to wygląda jak składak

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

andrzejrolnik pisze:
22 lut 2022, 01:38
Może po oklejeniu będzie się jakoś prezentować, bo teraz to wygląda jak składakObrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Od dość dawna zaczęły mi się podobać różne rzeczy w wykończeniu two-tone. Jeszcze nie zapadła ostateczna decyzja co do koloru (wybrana wcześniej folia nie jest już dostępna w dystrybucji). Bardzo możliwe że skończy się teraz na battleship gray. Jakoś lubię te szarości :)

Jesli chodzi o zasadność tego, to teoretycznie panele wytrzymają więcej niż oklejanie i powinny uchronić karoserie przed wgniotkami, a co gorsza utratą powłoki lakierniczej, podczas ślizgów po drzewach. Ich ewentualna naprawa po wyjeździe nie wyłącza auta z eksploatacji, więc ma to jakiś sens.
Oczywiście istotnym czynnikiem jest wiek i stan auta na którym mają być montowane.

Awatar użytkownika
andrzejrolnik
Posty: 231
Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: andrzejrolnik »

Oczywiście wygląd jest kwestią subiektywną, każdy widzi trochę inaczej.
Natomiast kwestie praktyczne osobiście przedkładam nad wygląd, a każda ochrona karoserii jest dobra, o ile się sprawdza.
Czekamy na wnioski po doświadczeniach z eksploatacji tej "zbroi"

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

Kolejny update- na furę trafił długo oczekiwany zderzak ACAYX z dodatkami.
Chyba jedna z fajniejszych opcji w tej chwili. Chroni to co trzeba, waży na tyle niewiele że po montażu nie czuć aby praca zawieszenia uległa zmianie i przez to że jest obłożony oryginalnym plastikiem nie przyciąga tak wzroku diagnosty i policji.
Dodatkowo pojawiło się też dedykowane oświetlenie montowane w grilu. Jak dla mnie działa zacnie i ładnie komponuje się z całością. A co najważniejsze, ma homologację drogową o która pytają mnie za każdym razem na przeglądzie...

Zdjęcia zakoszone od Kylona :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

Mały update w sprawie paneli RhiniHide. Niestety jest z nimi poważy problem. Punkty montażowe są z dość podłej jakości plastiku który sam z siebie jest kruchy. Co gorsza, mamy w nim zatopione metalowe poprzeczki. W wyniku różnic rozszerzalności materiałów, po zimie, połowa punktów popękała sama z siebie. Producent aktualnie zaprzestał odpowiadania na moje wiadomości w tej sprawie.

Obrazek

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2506
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: kpeugeot »

Napiszy do Ronny Dahl

Strasznie to zachwalal

Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

kpeugeot pisze:
01 maja 2022, 06:55
Napiszy do Ronny Dahl

Strasznie to zachwalal
Dostał prototyp. Inna sprawa że u kangurów raczej problem z kruchością w niskich temperaturach może być ograniczony.

Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

I znów niezadowolony klient...
Tym razem padło na iKampera. O ile sam namiot uwielbiam to niektóre akcesoria do niego uważam za totalną porażkę.
Jakiś czas temu kupiłem dedykowany winder żeby poprawić nieco aerodynamikę zestawu. Konstrukcja jest dość prymitywna- kilka płaskowników, plastikowa owiewka z masywną uszczelką do okoła, profil aluminiowy i kilka ładnych śrubek oblanych plastikiem. Pasowanie tego do auta nie jest super intuicyjne ale wykonalne. I wszystko było by super gdyby na tym można było powiedzieć że "robi się to w końcu raz i działa".
Niestety pierwszą jazda, 300km, zakończyła się tym że cała zmyślna konstrukcja się całkowicie rozkręciła i odpadła od auta na autostradzie, uszkadzając przy okazji karoserie.
Zapewne zastosowanie zwykłych nakrętek teflonowych zamiast tych wymyślnych plastikowych rozwiązało by problem, ale i tak można by to zrobić po prostu prościej i lepiej.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: macieq »

Miałem tego typu nakrętki przy uchwycie rowerowym,faktycznie trzeba było dociągać co jakiś czas. Z innej beczki co to za kratka z kamyczkami na podjeździe,jak się sprawdza w codziennym użytkowaniu?

Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

macieq pisze:
01 maja 2022, 10:22
Miałem tego typu nakrętki przy uchwycie rowerowym,faktycznie trzeba było dociągać co jakiś czas. Z innej beczki co to za kratka z kamyczkami na podjeździe,jak się sprawdza w codziennym użytkowaniu?
Kratka do geostabilizacji podłoża.
Sprawdza się dobrze. Minus to koszt instalacji- jest wyższy od porządnej kostki.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: kylon »

Oo. Taka sama jest na parkingu przy cmentarzu w Palimarach :mrgreen:

Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: Templar »

Obrazek

Montaż platformy rowerowej. Easy vs. hard way....

Easy way:
-kup hak montowany pod oryginalnym zderzakiem, najlepiej Thule.
-kup platformę rowerową np. Thule
-jedz na urlop.


Hard way:
-kup duże opakowanie nerwosolu.
-zmień zderzak na F4x4, ARB lub jakikolwiek inny z amerykańskim gniazdem haka.
-kup adapter haka AutoHak z homologacją i odkryj że nie mieści się do gniazda.
-kup amerykański adapter i odkryj że nie ma homologacji
-zeszlifuj diaxem AutoHak żeby na sztukę podjechać na stację i wbić go w dowód.
-kup platformę rowerową Thule
-odkryj że AutoHak ma za krótką podstawę żeby mechanizm platformy się tam w ogóle zmieścił...
-załóż hak amerykański i odkryj że tam podstawa jest dobra, ale szerokość podstawy kuli jest zbyt duża i mechanizm się nie zapina.
-przełóż kule AutoHak do bazy amerykańskiej i odkryj że mają różne otwory 22vs 25mm. Wykonaj pierścień centrujący.
-odkryj że kula AutoHak ma dobrą geometrię ale jest za niska żeby mechanizm platformy się zablokował.
-metodą prób i błędów dodaj podkładki pod kule (2szt) tak żeby mechanizm się zablokował. Ufff.... działa.
-odkryj że teraz platforma jest zbyt wysoko żeby po odchyleniu można było otworzyć pakę. Ale przynajmniej już możesz z tym jechać na urlop.
-przypomnij sobie że masz auto w leasingu i bank chce żeby hak był montowany w ASO, i był to hak do oryginalnego zderzaka (patrz easy way), albo inaczej nie wbije go do dowodu.
-jedz po kolejne opakowanie nerwosolu.

Obrazek

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: luk4s7 »

Łoooj… faktycznie dobra ta historia 🫤

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Operation Donkey II, czyli Hilux Revo by Templar

Post autor: kylon »

:mrgreen: opos przezajebisty :wink:

ODPOWIEDZ