krótka historia o motaniu mojej J100:)

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: drako »

Pelen szacun auto naprawde super sie zmienia :!: Jednak mozna robic cos nie uzywajac gotowych rozwiazan bez druciarstwa i urody niczym z fabryki FSO.

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: nixon »

na prędce przed wyjzadem motam progi i osłony podwozia. Wczoraj laser pociął w tym celu blachę alu gr. 5mm a spawacze walczyli z progami. Mam tylko nadzieję że, pospiech w tym przypadku nie będzie złym doradcą. Foto wieczorem..

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: kylon »

A progi robisz proste czy takie jak rozmawialiśmy :?:

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: nixon »

cało i zdrowo wróciliśmy z moją 100 z białorusi :mrgreen: nie obyło się bez małych przygód ale może i dobrze bo uznałem to za pewną weryfikację rzeczy do zrobienia.
Po pierwszych obserwacjach pracy w terenie przekonuję się do drugiego zestawu opon, mam na myśli MT. I tu mam do was pytanie, chcę wrzucić 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

na otomoto pojawilo sie ogloszenie sprzedazy 100 na maxxisach 35"
ale tam jest 2" liftu budy
a nie obawiasz sie, że skrzynia auto zacznie nie wyrabiać ?

(tak pytam z zazdroscia, bo kupilem 285/75 16 MT i zastanawiam sie mocno, czy nie lepiej bylo pojść wyżej :roll: )

Kameleon

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: Kameleon »

nixon pisze:Chcę wrzucić MT 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
Problemem J100 jest słaby 8" przedni most oraz IFS.Nawet prawie seryjne ogumienie przy dużej mocy silników przy mocnym użytkowaniu mogą doprowadzić do remontu przedniego mostu :mrgreen: .Dla kół 35" powinienieś już zmienić przełożenie na 4,88.Na ih8mud jest wszystko o co pytasz w zakresie modyfikacji J100 :wink:

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

a co to ten ihmud :mrgreen:

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: drako »

nie wiesz? o zgrozo

:mrgreen:

to to to prawie biblia

:mrgreen:

Awatar użytkownika
badam
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:17
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: badam »

Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !

Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 :D w narzekaniu na Toye. :twisted: :twisted: :twisted:

Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon. :evil:
A ET przyda się w okolicach -30.

http://ih8mud.com/ - kopalnia wiedzy o Toyotach, szpejach, motaniu w wydaniu amerykanckim. 8)
A na dodatek : http://expeditionportal.com/

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

drako pisze:nie wiesz? o zgrozo

:mrgreen:

to to to prawie biblia

:mrgreen:
eee, a nauczyli sie tam juz literckiego polskiego ?? :mrgreen:
badam pisze: Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon. :evil:
A ET przyda się w okolicach -30.
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiąt :roll:

Kameleon

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: Kameleon »

badam pisze:Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !

Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 :D w narzekaniu na Toye. :twisted: :twisted: :twisted:
Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8 :mrgreen:

Kameleon

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: Kameleon »

Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać :mrgreen:

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

Kameleon pisze: Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8 :mrgreen:
a ja myślę, że niekoniecznie...
nawet przy tym rozmiarze - jezdzona rozsądnie (tj technicznie, bez zbędnego buta - gdzie trzeba to sie przciagnąc itd) może pojeździć :D
do przeprawy oczywiście nie posłuży - ale inaczej może tak... no i blokady nie zakładać na przód :mrgreen:

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

Kameleon pisze:Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać :mrgreen:
cyferkami sie nie jeździ :wink:

Awatar użytkownika
badam
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:17
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: badam »

seburaj pisze:
badam pisze: Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon. :evil:
A ET przyda się w okolicach -30.
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiąt :roll:
Jeżeli nixon chce się bawić w motorniczego w 100-tce w roli drezyny, to rzeczywiście ET +50 zbliży rozstaw do szerokości torowiska. :D :D :D

Zablokowany