Szulbor i historia mojego 4runnera
Moderator: luk4s7
- Jake
- Moderator
- Posty: 2354
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Hej, Szulbor, jak tam Twoja 4R mk3 V8? (czyli w skrocie 4-3-8)
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Silnik sie składa, bo rozlozylismy na części pierwsze przed montażem kompresora zeby sprawdzić jego stan. Większych niespodzianek nie było. Myślę ze kwiecień...
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Ale w międzyczasie projekt ford E/F 150 4x4 skończony. Tylko jakoś nie miałem zaparcia zeby powalczyc z raptorem to zostawiłem na cieplejsze dni.
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
- Jake
- Moderator
- Posty: 2354
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
A 5VZFE z 4R juz sprzedales?
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Nie, kompresor, emu, i inne cudenka ciagle sa
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Tak.Rolin pisze:To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
Wyszlo na to ze to jedyny na swiecie e150 z napedem 4x4 reduktorem itp. Z niezaleznym zawieszeniem z przodu.
A tak naprawde to bus postawiony na pickupie f150.
Cala rama i napedy szkrzynia poszla z pickupa.
Mina innych offroadowcow jak autobus w terenie lata bezcenna
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Wszystko pasowało P&P, rozstaw osi itp? Czy jak to w życiu bywa niezła rzeźba?szulbor pisze: ↑08 kwie 2022, 14:18Tak.Rolin pisze:To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
Wyszlo na to ze to jedyny na swiecie e150 z napedem 4x4 reduktorem itp. Z niezaleznym zawieszeniem z przodu.
A tak naprawde to bus postawiony na pickupie f150.
Cala rama i napedy szkrzynia poszla z pickupa.
Mina innych offroadowcow jak autobus w terenie lata bezcenna
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Wszystko bedzie na sprzedaz, z kompem toyoty bedzie dzialac tylko trzeba by wrocic do zlego rozwiazania z podwojnymi cewkami no i pozegnac z 60-70 konikow
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
p&p bym tego nie nazwal rozstaw osi sie zgadzal i chyba tylko ale wyszlo jak fabryka.Rolin pisze:Wszystko pasowało P&P, rozstaw osi itp? Czy jak to w życiu bywa niezła rzeźba?szulbor pisze: ↑08 kwie 2022, 14:18Tak.Rolin pisze:To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
Wyszlo na to ze to jedyny na swiecie e150 z napedem 4x4 reduktorem itp. Z niezaleznym zawieszeniem z przodu.
A tak naprawde to bus postawiony na pickupie f150.
Cala rama i napedy szkrzynia poszla z pickupa.
Mina innych offroadowcow jak autobus w terenie lata bezcenna
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Jakieś konkretne plany co do tego wynalazku?
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
puki co sluzy ekipie serwisowej, plus dodatkowo na weekendy do szwędania się po okolicy tam gdzie stacjonuja. a docelowo to się okaże
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
No to ładnie się ekipa buja
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Koledzy proszę o poradę, pozbyłem się z samochodu podtlenku LPG chyba na stałe. LPG uwyzalem głownie w celu zwiększenia zasięgu auta. Dlatego teraz zacząłem rozważania wymiany oryginalnego zbiornika oraz dołożenie dodatkowego. Nic nie znalazłem gotowego odnośnie oryginalnego dodatkowe są dostępne, więc czas pokaże czy będziemy tworzyć swoje czy coś kupimy. Pytanie odnośnie instalacji, paliwowej. Podstawowe założenia, jeden wlew do 2ch zbiorników, co do połączenia zbiornikow podpowiecie jak zdroworozsadkowo powinno to działać. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Miłej niedzieli!
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
Miłej niedzieli!
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka