Dziewięćdziesiątkapiątka
Moderator: luk4s7
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
bardzo ładnie ,ale wymieniłes z liftu na lift ,a co Tjm nie sprawdził sie
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Witaj,
a nie będzie Ci się za bardzo grzał jak tak dokładnie osłonisz?
a nie będzie Ci się za bardzo grzał jak tak dokładnie osłonisz?
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
AFN, może i tańszy i ładniejszy.... Ale nie wiem czy nie jest za słaby... Może się mylę ale słyszałem że tam jest z 2mm...?? Co wydaję mi się o ten 1mm za mało...
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
TJM jest z gównolitu, tuleje gumowe w amortyzatorach wytrzymały 16.000 km, Koni ma zamiast gumy łożyska więc zakładam dłuższą żywotność.
Co do grzania to przy wydajnej chłodnicy raczej nie będzie problemu, przy poprzednim zderzaku też było wszystko solidnie pozasłaniane i przy +42 stopniach nie zauważyłem żeby wskazówka temparatury przekroczyła połowę skali.
Co do grzania to przy wydajnej chłodnicy raczej nie będzie problemu, przy poprzednim zderzaku też było wszystko solidnie pozasłaniane i przy +42 stopniach nie zauważyłem żeby wskazówka temparatury przekroczyła połowę skali.
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Tu nie chodziło o cenę (róznica 500 zł) tylko o walory eststyczno-praktyczne.Cobra pisze:AFN, może i tańszy i ładniejszy.... Ale nie wiem czy nie jest za słaby... Może się mylę ale słyszałem że tam jest z 2mm...?? Co wydaję mi się o ten 1mm za mało...
Auto służy do turystyki więc czy są 2mm czy 3mm nie robi różnicy (jedynie w masie).
Co do wytrzymałości to ARB'em przywaliłem w busa przy 40 km/h i choć zewnętrznie wyglądał cacy to i tak jego mocowania i strefy zgniotu były na tyle zniszczone, że nie nadawał się do naprawy i ponownego montażu.
Więc róznica w wytrzymałości jak dla mnie żadna.
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Nie mówię że jestem za Arbem... bo nie jestem....
Bardziej bym zrobił sam lub komuś zlecił zrobienie zderzaka takiego jakbym chciał i na pewno byłbym mocniejszy niż arb czy też afn... i walory estetyczno praktyczne na pewno by było lepsze.
Bardziej bym zrobił sam lub komuś zlecił zrobienie zderzaka takiego jakbym chciał i na pewno byłbym mocniejszy niż arb czy też afn... i walory estetyczno praktyczne na pewno by było lepsze.
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Ja mam zasłoniente prawie wsio i płyte z bocznymi sciankami nie ma oznak grzaniarico69 pisze:TJM jest z gównolitu, tuleje gumowe w amortyzatorach wytrzymały 16.000 km, Koni ma zamiast gumy łożyska więc zakładam dłuższą żywotność.
Co do grzania to przy wydajnej chłodnicy raczej nie będzie problemu, przy poprzednim zderzaku też było wszystko solidnie pozasłaniane i przy +42 stopniach nie zauważyłem żeby wskazówka temparatury przekroczyła połowę skali.
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
A ja już wszystko pozasłaniacie to gdzieś pojedziecie?
PozdrawiaM
PozdrawiaM
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
do wymiotkowa
generalnie chodzi by jak najmniej towaru / glina ,ziemia ,itp/,pchało sie do auta
po uszkodzeniu półosi na Campie ,juz oczywiscie na miejscu oglądałem samochód od spodu były slady czegos twardego na wahaczu prawie go podgieło ,a pamietam jak Cobretti namówił mnie do pewnej dziurki -oczywista skonczyło sie na wyciągarce kt. bardzo ładnie wyciągała do momentu kiedy staneło ,po czym zrobiło dwa razy bum -nie wiem czy cos tam w wodzie lezało ale zrobiło swoje
generalnie chodzi by jak najmniej towaru / glina ,ziemia ,itp/,pchało sie do auta
po uszkodzeniu półosi na Campie ,juz oczywiscie na miejscu oglądałem samochód od spodu były slady czegos twardego na wahaczu prawie go podgieło ,a pamietam jak Cobretti namówił mnie do pewnej dziurki -oczywista skonczyło sie na wyciągarce kt. bardzo ładnie wyciągała do momentu kiedy staneło ,po czym zrobiło dwa razy bum -nie wiem czy cos tam w wodzie lezało ale zrobiło swoje
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Bo 90-tka to samochód do lansu a nie do terenu. Jak zajrzałem pod spód swojej i obejrzałem te wszystkie druciki i blaszki w niezależnym zawieszeniu z przodu to wiem, że w terenie nie ma szansy by było to trwałe.
Nie ma to jak sztywny most i dlatego zostawiłem 70-tkę i nią bez lęku wjeżdżam sobie gdzie chcę
Nie ma to jak sztywny most i dlatego zostawiłem 70-tkę i nią bez lęku wjeżdżam sobie gdzie chcę
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Ciekawe jak by zapodac sztywny most fajne autko by było , moze ktos juz tak motał widziłem takiego hilafobos pisze:Bo 90-tka to samochód do lansu a nie do terenu. Jak zajrzałem pod spód swojej i obejrzałem te wszystkie druciki i blaszki w niezależnym zawieszeniu z przodu to wiem, że w terenie nie ma szansy by było to trwałe.
Nie ma to jak sztywny most i dlatego zostawiłem 70-tkę i nią bez lęku wjeżdżam sobie gdzie chcę
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Widziałem fotki FJ'ota tak zrobonego tylko most był z dżipa więc do dupy.kames76 pisze:Ciekawe jak by zapodac sztywny most fajne autko by było , moze ktos juz tak motał widziłem takiego hilafobos pisze:Bo 90-tka to samochód do lansu a nie do terenu. Jak zajrzałem pod spód swojej i obejrzałem te wszystkie druciki i blaszki w niezależnym zawieszeniu z przodu to wiem, że w terenie nie ma szansy by było to trwałe.
Nie ma to jak sztywny most i dlatego zostawiłem 70-tkę i nią bez lęku wjeżdżam sobie gdzie chcę
Dla mnie taka operacja była by bez sensu. Po to jest niezależny zawias, żeby było wygodnie i dobrze się prowadziło w zakrętach i na czarnym. Do auta turystycznego (ja do takiego celu kupiłem), dojazdów na wakacje około 1500-2000 km itp. nie widzę potrzeby wkładania sztywnego mostu i robienia auta do pracy w ciężkich warunkach - po to robią nadal 70'tki.
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
ja jeszcze zmotam jakies osłony na wahaczach bo dwa razy manszet patol mi rozpizdził ,gdzies takie ustrojstwo juz widziałem ale za pierona nie moge sobie przypomniec
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
Te dakarowe 120'stki mają takie osłony. Patent fajny na nasze leśne patyki.
Re: Dziewięćdziesiątkapiątka
a nie wiesz gdzie odgapic jak to wygląda bo po co kupowac jak sie da zrobic