HZJ-73
Moderator: luk4s7
Re: HZJ-73
mam taki sam i rysunki też !
Re: HZJ-73
zderzak fajny ale mimo wszystko mordka hzjoty wyglada najlepiej w oryginale.
Re: HZJ-73
Ja mam dokładnie ten sam w 80tce
swoją drogą warto by się jakoś dowiedzieć kto je produkuje - bo całkiem solidne te zderzaki z duraluminium.
swoją drogą warto by się jakoś dowiedzieć kto je produkuje - bo całkiem solidne te zderzaki z duraluminium.
Re: HZJ-73
drako pisze:zderzak fajny ale mimo wszystko mordka hzjoty wyglada najlepiej w oryginale.
Nie dziwota - jak brzydkie zderzak to szpecil
A jak z PunksGarage" to dopasowany i ladny ze hej
Re: HZJ-73
ale akurat nie w tym modelu.
do hzj seri 7 nie widzialem jeszcze zadnego zderzaka , ktory by nie oszpecal slicznej mordki tego auta. czym mniej na hzjotach tym ladniej wygladaja , taka ascetyczna elegancja.
ale to kwestia gustu, zakasztanilem temat piotrka lepiej wyludzic od niego zdjecia czy jakies techniczne szczegoly, bo drugiego takiego technicznego pedanta jak Piotrek nie znam , w dobrym znaczeniu
do hzj seri 7 nie widzialem jeszcze zadnego zderzaka , ktory by nie oszpecal slicznej mordki tego auta. czym mniej na hzjotach tym ladniej wygladaja , taka ascetyczna elegancja.
ale to kwestia gustu, zakasztanilem temat piotrka lepiej wyludzic od niego zdjecia czy jakies techniczne szczegoly, bo drugiego takiego technicznego pedanta jak Piotrek nie znam , w dobrym znaczeniu
Re: HZJ-73
Faktycznie, tez mnie troche meczy wizja takiego trzepaka na aucie...
Dlatego tez zderzak stoi sobie pół roku pod garażem. Jak sie wnerwie to cos bardziej gustownego sam zrobie w 3D i pospawam
Helle gdzieś chciałem powiesić, no...
Przed wakacjami przy okazji wymiany uszczelnień odnowię mosty, tzn. piaskowanie, regulacje, wymiany łozysk w razie potrzeby, ładne malowanie. To samo z zawieszeniem
Jeszcze mnie kusi konwersja przodu na sprężyny ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Wszystko zależy ile bede miał czasu. W garażu jeszcze duuuży front robót a ciągle kusi żeby jeszcze coś zanabyć ciekawego
Dlatego tez zderzak stoi sobie pół roku pod garażem. Jak sie wnerwie to cos bardziej gustownego sam zrobie w 3D i pospawam
Helle gdzieś chciałem powiesić, no...
Przed wakacjami przy okazji wymiany uszczelnień odnowię mosty, tzn. piaskowanie, regulacje, wymiany łozysk w razie potrzeby, ładne malowanie. To samo z zawieszeniem
Jeszcze mnie kusi konwersja przodu na sprężyny ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Wszystko zależy ile bede miał czasu. W garażu jeszcze duuuży front robót a ciągle kusi żeby jeszcze coś zanabyć ciekawego
Re: HZJ-73
zrob je w stylu sportowych aut z poczatku lat 90. wyskakujace z maski
nie zepsujesz auta
nie zepsujesz auta
Re: HZJ-73
super foty
jechales z domu po bulki do sklepu
jechales z domu po bulki do sklepu
Re: HZJ-73
możesz zdradzić tajemnice ile Ci pali na tych kapciach i przy 160 km/h ?
Re: HZJ-73
Zwykle pali tak 10,5-11, na trasie przy spokojnej jezdzie 9-9,5, teraz w zimie 11,5-12 (duzo 4x4). tydzien temu i dzisiaj duzo ognia w terenie było to zobaczymy ile teraz wyjdzie
Nie bujam jej 160 km/h bo i po co
Po kupieniu jak wracałem nia autostrada to do 170 dała radę
Nie bujam jej 160 km/h bo i po co
Po kupieniu jak wracałem nia autostrada to do 170 dała radę
Re: HZJ-73
HZJ-tą do 170 myślałem że jej maksymalna to 140. Chyba że pionowo w dół czyli x 9.81 Może masz jakieś inne mosty. Moja na autostradzie dochodziła do 135 a dalej to już się bałem . Spalanie mam podobne.
Re: HZJ-73
Przy wyprzedzaniu sie wtedy rozbujała (minimalnie z górki było) Była wtedy na kołach 235/85-16 BFG-AT. Teraz na 33x10,5 jedzie 155 km/h bez problemu na prostej. Przełożenia mam oryginalne. Katologowe V-max dla HZJ-73 jest 150 km/h
Re: HZJ-73
Na wyjazd do Rumunii zrobiłem sobie zabudowę tyłu żeby mozna spac w aucie i przewozic wszystkie graty w ładzie tak aby nie latały po całym aucie.
Na całą podłogę sklejka, po której wszystko można łatwo przestawiac i nie niszczyc podłogi. Po bokach zabudowa skrzynek na graty. Miedzy skrzynki do ich górnej płaszczyzny płyta ze sklejki z odchylaną do góry tylną częścią ułatwiającą dostęp do rzeczy pod płytą. Wysokość zabudowy taka, że przy lewej skrzynce łądnie się mieści Lift, przy prawej łopata. Do środka 4 składane kosze dokładnie wypełniające wysokość przestrzeni pod płytą. Z tyłu za koszami zostawało jeszcze 40cm miejsca na kinetyka, krzesełka turystyczne i pompowany materac
Do spania wystarczyło przesunąć i pochylic do przodu fotele, potem na zawiasach podnieść ruchomą płytę i podwiesić ją na taśmach do uchwytów pasów za pomocą małych szekli. Tak robiło się wielkie spanie z pochyloną częścią pod głowę.
Dodatkowo zrobiłem bardzo przydatny stolik na tylnych szerokich drzwiach.
Na całą podłogę sklejka, po której wszystko można łatwo przestawiac i nie niszczyc podłogi. Po bokach zabudowa skrzynek na graty. Miedzy skrzynki do ich górnej płaszczyzny płyta ze sklejki z odchylaną do góry tylną częścią ułatwiającą dostęp do rzeczy pod płytą. Wysokość zabudowy taka, że przy lewej skrzynce łądnie się mieści Lift, przy prawej łopata. Do środka 4 składane kosze dokładnie wypełniające wysokość przestrzeni pod płytą. Z tyłu za koszami zostawało jeszcze 40cm miejsca na kinetyka, krzesełka turystyczne i pompowany materac
Do spania wystarczyło przesunąć i pochylic do przodu fotele, potem na zawiasach podnieść ruchomą płytę i podwiesić ją na taśmach do uchwytów pasów za pomocą małych szekli. Tak robiło się wielkie spanie z pochyloną częścią pod głowę.
Dodatkowo zrobiłem bardzo przydatny stolik na tylnych szerokich drzwiach.