Land Cruiser J90 Robiego

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Rob
Posty: 41
Rejestracja: 12 lip 2014, 15:16
Auto: Land Cruiser LJ90 1KZ-TE
Kontakt:

Land Cruiser J90 Robiego

Post autor: Rob »

Przedstawiam Wam moją zieloną J90 1KZ-TE. Jeżdżę nią na polowania od niespełna roku.
Niedawno założyłem zderzak skrzyniowy z płytą pod wyciągarkę(4x4Wyprawa, pozdrawiam) oraz wymieniłem seryjne zwieszenie na Ironman foam cell +2". LC stoi na oponach General Grabber AT2 265/70 R16, ale w niedalekich planach trochę inny bieżnik oraz rozmiar :)
Z rzeczy które chciałbym w niej zrobić jest oczywiście wyciągarka elektryczna, snorkel no i koniecznie konserwacja ramy.
Pozdrawiam :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Land Cruiser J90 Robiego

Post autor: kylon »

Wywal te sprężyny zanim Ci się zawiecha rozwali :wink: albo niech wymienią na właściwe. Zobacz jak Ci sterczy przód do góry w stosunku do tyłu. Założenie wyciągarki nie pomoże 8) .
Geometria zrobiona? Koła jakoś w negatywie stoją.

Awatar użytkownika
Rob
Posty: 41
Rejestracja: 12 lip 2014, 15:16
Auto: Land Cruiser LJ90 1KZ-TE
Kontakt:

Re: Land Cruiser J90 Robiego

Post autor: Rob »

A jakie powinny być sprężyny? Te były dobrane do amortyzatorów. Teraz to mnie Kolego martwisz...

Awatar użytkownika
Rob
Posty: 41
Rejestracja: 12 lip 2014, 15:16
Auto: Land Cruiser LJ90 1KZ-TE
Kontakt:

Re: Land Cruiser J90 Robiego

Post autor: Rob »

Geometria jeszcze nie zrobiona, ponieważ gdy chciałem jechać to mechanik który zakładał zawieszenie powiedział, że niech się wszystko ułoży przez 500km i wtedy jechać na geometrię. Albo lepiej jak będzie wszystko zamontowane na samochodzie.

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 704
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: Land Cruiser J90 Robiego

Post autor: zombi »