Land Cruiser J90 Robiego
Moderator: luk4s7
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Witam, witam kylon.
Zgadza się, przód nadal stoi wyżej od tyłu.
Na geometrii był ojciec, mnie przy tym nie było, ale mówi, że bez większego trudu mechanik ustawił.
A wytłumacz mi jeszcze, jako laikowi, jaki wpływ na wysokość "przodu" miałoby mieć ustawienie geometrii i te tuleje?
Ta "90" przez ostanie 10 lat jeździła co pół roku do autoryzowanego serwisu toyoty, więc całkiem możliwe, że tuleje wymieniono. Pewności nie mam, musiałbym pogadać z poprzednim właścicielem.
Zgadza się, przód nadal stoi wyżej od tyłu.
Na geometrii był ojciec, mnie przy tym nie było, ale mówi, że bez większego trudu mechanik ustawił.
A wytłumacz mi jeszcze, jako laikowi, jaki wpływ na wysokość "przodu" miałoby mieć ustawienie geometrii i te tuleje?
Ta "90" przez ostanie 10 lat jeździła co pół roku do autoryzowanego serwisu toyoty, więc całkiem możliwe, że tuleje wymieniono. Pewności nie mam, musiałbym pogadać z poprzednim właścicielem.
Re: Land Cruiser J90 Robiego
- wyciągnięte amortyzatory i działanie w górnym zakresie.
- na maksa napięte sworznie górne i dolne
- brak skoku zawieszenia bo jest wyciągnięte w dół
- nieprawidłowe kąty pracy przegubów
- napięte gumy przegubów
- szybkie zużycie łożysk podporowych w moście
- geometria na samej granicy
- wygląd
- na maksa napięte sworznie górne i dolne
- brak skoku zawieszenia bo jest wyciągnięte w dół
- nieprawidłowe kąty pracy przegubów
- napięte gumy przegubów
- szybkie zużycie łożysk podporowych w moście
- geometria na samej granicy
- wygląd
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Wstępnie jestem umówiony na oględziny w serwisie Suzuki 4x4. Robią co prawda w Suzuki, ale mają doświadczenie w off road'zie, więc myślę, że nie będzie problemu ze zdiagnozowaniem mojej Toyoty.
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Nie musisz jechać. To widać ze zdjęć
Re: Land Cruiser J90 Robiego
No i trza obrać jakiś kierunek dalszych działań, co zrobić z tym fantem. Chyba, że mi napiszesz na forum i w garażu dam radę młotkiem, to nie będę jechał
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Nic nie zrobisz młotkiem. Sprężyny są źle dobrane. Normalnie tył powinien być wyżej bo pakujesz jeszcze do bagażnika. U Ciebie jest odwrotnie.
Masz numery katalogowe tych sprężyn?
Masz numery katalogowe tych sprężyn?
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Sprężyny biorą pod uwagę jeszcze 50kg, którego póki co nie ma na samochodzie. Tu powstaje pytanie co wtedy będzie.
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Mam numery indeksów, chcesz?
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Sprężyny przód:
WYMIARY: śr.drutu: 17mm; wysokość; 365mm; śr. sprężyny: 67/ 76mm
Tył:
WYMIARY: śr.drutu: 15mm; wysokość; 398mm; śr. sprężyny: 67/ 76mm
WYMIARY: śr.drutu: 17mm; wysokość; 365mm; śr. sprężyny: 67/ 76mm
Tył:
WYMIARY: śr.drutu: 15mm; wysokość; 398mm; śr. sprężyny: 67/ 76mm
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Numery katalogowe poproszę
Re: Land Cruiser J90 Robiego
Byłem w Suzuki 4x4. Z przodem jest wszystko ok, zawieszenie pracuje tak jak powinno. Natomiast z tyłu założone zostały stare sprężyny, wszystko zamierzone i spowrotem liftowe, po czym okazało się, że auto zamiast pójść do góry obiecane 2", to wróciło do wysokości fabrycznej.