HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Tak dokładniej to mierzy różnicę ciśnień przed i za filtrem.
Typowe wyposażenie wersji GCC i ARL
Typowe wyposażenie wersji GCC i ARL
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Naszym ASO by się to przydało bo według manuala wymiana filtra nie jest przy każdym przeglądzie i często zapchane filtry wypuszczają w samochodach. A tak by się kontrolka zaświeciła i klient by kazał wymienić
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 10:05
- Auto: Mercedes G W463. By?o kzJ90 3.0 TD,
Rav4 2009 2.0VVTi, Yamaha FJR 1300, Rav4 2014 2.0VVTi - Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
w VW jest to samo... ręce opadaja jak się odbierze czasem auto po przeglądzie okresowym...
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
GCC to kojarzy mi się z językiem programowania GIS.
Co to jest skrót GCC i ARL?
Ale dzięki z info...
Co to jest skrót GCC i ARL?
Ale dzięki z info...
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
GCC-Kraje Zatoki ParskiejHJ75 pisze:Co to jest skrót GCC i ARL
ARL- Australia
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Od 7 rano do 9 czyli nie tak długo zajęło mi wyrwanie całej instalacji. Miłe zaskoczenie, że to tylko jedna wiązka; nie miłe zaskoczenie że jest trochę rzeźby poprzedniego właściciela. Starałem się wyciągnąć bez strat w oryginale, a to co było dorobione robiłem na skróty.
- Załączniki
-
- 20131012056.jpg (99,75 KiB) Przejrzano 5585 razy
-
- 20131012055.jpg (108,17 KiB) Przejrzano 5585 razy
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Ściana płaczu. Może ktoś podpowie, od której strony się do tego zabrać czy od wiązki pod kierownicą i w dół w kierunku komory silnika. Myślałem nad wymianą przewodu, który został uszkodzony w poprzednim użytkowaniu, jednak rozbierając cm po cm trzeba na bieżąco wymieniać peszle i taśmy co powoduje, że do całości wiązki (przewodu) już nie ma się dostępu więc pozostaje lutowanie.
- Załączniki
-
- DSC_0391.JPG (138,81 KiB) Przejrzano 5544 razy
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
jak robiłem wiązkę u siebie to rozebrałem ją do samych przewodów wyrzucając oryginalną taśmę izolacyjną , którą były owinięte. Później wyciąłem uszkodzone odcinki i wlutowałem nowe. Następnie owinąłem nową taśmą izolacyjną i wsadziłem dodatkowo w czarne peszle. Użyłem peszli samochodowych przeciętych wzdłuż przez co nie trzeba ciąć kabli.
I tak zostało sporo "niepotrzebnych"
I tak zostało sporo "niepotrzebnych"
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
To tak jak ja najwięcej problemu mam z przewodami które gdzieś po drodze nie mają zakończenia i nie wiem gdzie je wyciągać. Na dzień dzisiejszy zostawiam go na zewnątrz w miejscu gdzie się kończy, jakby co to pociągnę go osobno. Brakuje mi czasem przewodów do sztukowania chciałbym by były tego samego koloru.
P.S. Może ktoś da namiary gdzie zdobyć przewody do wiązek (grubość, kolor itd.).
Dzięki.
P.S. Może ktoś da namiary gdzie zdobyć przewody do wiązek (grubość, kolor itd.).
Dzięki.
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
będzie problem; stare wiązki ze złomowiska lub zupełnie nowe przewody ( linki ) ze sklepu. Ja wziąłem nowe. I tak ich nie widać w peszlu.
Przy rozwijaniu izolacji z wiązek zaznacz tetrytkami miejsca gdzie od głównej wiązki odchodzą poszczególne kabelki. Później przy owijaniu będziesz wiedział gdzie zrobić odejście. Inaczej przewód może okazać się za krótki lub niepotrzebnie za długi.
Przy rozwijaniu izolacji z wiązek zaznacz tetrytkami miejsca gdzie od głównej wiązki odchodzą poszczególne kabelki. Później przy owijaniu będziesz wiedział gdzie zrobić odejście. Inaczej przewód może okazać się za krótki lub niepotrzebnie za długi.
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Może ktoś wytłumaczy oznaczenia:
Trans. 4E9 LH41
AXLE - H55F K082
Trans. 4E9 LH41
AXLE - H55F K082
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Te pierwsze dwa to kod koloru nadwozia i tapicerki.
Te drugie - oznaczenie skrzyni (H55F), i przekłądni głównej (K082). Czyli dyfer 9,5", przełożenie 4,11, i mechanizm dwusatelitowy (czyli w tym przypadku tylna oś semi float).
Te drugie - oznaczenie skrzyni (H55F), i przekłądni głównej (K082). Czyli dyfer 9,5", przełożenie 4,11, i mechanizm dwusatelitowy (czyli w tym przypadku tylna oś semi float).
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Dzięki za odpowiedź. Jeśli to nie problem to może jakieś szczegóły dotyczące semi float i tych przełożeń. Wg sieci to przełożenie 4,11 decyduje o szybkości czy to prawda.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
I tak i nie. O prędkości decyduje moc silnika głównie ... Z przekładni wynika, przy jakich obrotach silnika jest dana prędkość pojazdu.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Typ semi float to taki układ, gdzie półoś przenosi częściowo obciążenia zginające wynikające z obciążenia masą pojazdu (oprócz obciążeń skrętnych wynikających z przeniesienia mocy na koła). Generalnie sprowadza się to do tego, że piasta jest łożyskowana na półosi.
Alternatywny jest układ ful float - gdzie piasta koła łożyskowana jest niezależnie na własnym czopie piasty, a półoś przenosi wyłącznie obciążenia skrętne.
Alternatywny jest układ ful float - gdzie piasta koła łożyskowana jest niezależnie na własnym czopie piasty, a półoś przenosi wyłącznie obciążenia skrętne.