Strona 2 z 4

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 09 kwie 2013, 23:22
autor: dubiskd
Witam,

Panowie bardzo dziękuje za wasze bardzo ważne sugestie i pomysły.

Post przez kpeugeot » 09 kwi 2013 05:28
napisze najspokojniej jak potrafię
chyba zdurniałeś !!!


Zdecydowanie zgadzam się z tym co napisałeś. :D

Heniu dziękuje za poświęcony czas i że znalazłeś dla mnie ten zestaw naprawczy, jeszcze jak byś mi wyjaśnił o co chodzi z tym trawersem i co się stanie??
Po za tym Heniu masz rację chyba mi to sprawia radość (na razie)

STACHU jestem za tym olejem 20w60 zdecydowanie mocniejszy film olejowy, i zdecydowanie większa wytrzymałość przy dużej temperaturze. Na pewno porównam ciśnienie oleju i tem. oleju 15w40 a 20w60. I wnioskami się z wami podzielę



śpioch co sądzisz o tym kleju co poniżej nada się nie będzie plam??
http://www.bazarek.pl/produkt/3091135/m ... -wiko.html" onclick="window.open(this.href);return false;

SEBURAJ spróbuje to ustalić dlaczego tak jest.

Jak sądzicie które opony warto nasadzić na mojego LJ biorę pod uwagę pierwsze cztery modele ze strony:
http://www.opony-4x4.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo dziękuję za pomoc. Jeżeli ktoś z was jest z Warszawy to zapraszam do mojego serwisu zrobimy dobrą ofertę dla członków TLC. Serwis znajduje się na ulicy Patriotów 234 (Anin)

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 09 kwie 2013, 23:44
autor: Heniu
Jeśli zastosujesz zarówno lift na poziomie 6 cm plus dodatkowo bodylift np 5 cm podniesiesz automatycznie środek ciężkości auta na tyle dużo , że stanie się ono "wywrotowe" z powodu zbyt małego rozstawu osi w stosunku do otrzymanej wysokości.

Odnośnie opon mialem 32x11,5, teraz mam 33x10,5 i to jest dobry kompromis w stosunku do mocy silnika, tylko tyle że ja używam auta w górach niskopiennych :mrgreen:

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 07:27
autor: kpeugeot
też uważam że 33x10,5 to idealny wymiar do lj70

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 07:40
autor: Rokfor32
Etam ... :mrgreen:

Silnik 2L-T to nawet całkiem udana konstrukcja - pod warunkiem, że ma jeszcze sensowny przebieg. Czyli tak nie więcej niż 3 sety - i jest całkowicie zdrowy (w sensie głowica bez pęknięć) - wtedy można się pokusić o zapodanie turbiny vnt, i podniesienie nieco ciśnienia turbo.

Podejrzewam, że większość z Was by zrobiła tak: :shock: po przejechaniu się tak zmodyfikowanym osiołkiem ... :mrgreen:

Zapodawałem turbinę tego typu do hila z 2L - niestety nie mam jeszcze na stanie układu do pomiaru parametrów napędu, więc opisowo: przed utrbieniem na piątce z 70 km/h auto wogule nie reagowało na gaz. Zmieniał się tylko dźwięk :mrgreen: Po zapodaniu tego turbo, jak poprzednio, na piątce, z 70 do 120 - jakieś 12 - 15 sekund :wink:

I nie chodzi o to, że mocy więcej, ino o charakterystykę pracy - ta turbina doładowuje silnik od wolnych obrotów praktycznie pełnym ciśnieniem, więc odczuwalna różnica jest kolosalna, nie tylko przy uturbieniu wolnossącego silnika - przy wymianie z klasycznego turbo również.

A jak silnik chodzi sensownie - to się nie ma co rozdrabniać nad pizzacuterami ... :mrgreen:

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 17:07
autor: Gruzin
Rokfor32 pisze: - wtedy można się pokusić o zapodanie turbiny vnt, i podniesienie nieco ciśnienia turbo.

Podejrzewam, że większość z Was by zrobiła tak: :shock: po przejechaniu się tak zmodyfikowanym osiołkiem ... :mrgreen:
Panie Kochany, macie to gdzieś opisane, obmyślone, pokazane i policzone do kupy dla śprytnych naprawiaczy czy trzymacie te wiedzę tylko w dyńce na szczególne okoliczności przyrody... :wink: :mrgreen:

Pozdro

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 17:44
autor: STACHU
dubiskd pisze: Bardzo dziękuję za pomoc. Jeżeli ktoś z was jest z Warszawy to zapraszam do mojego serwisu zrobimy dobrą ofertę dla członków TLC. Serwis znajduje się na ulicy Patriotów 234 (Anin)

generalnie to to jest niekomercyjne forum więc z założenia się nie reklamujemy, no może z nielicznymi wyjątkami ale to z automatu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a wracając do tematu to czym się zajmuję Twój serwis Kolego Dubskid - jestem z Warszawy ale nie wiem z czym podjechać aby wykorzystać tą dobrą ofertę - z pralką, laptopem, wiertarką.... bo chyba nie na wymianę oleju w aucie - skoro 20 letniego diesla chcesz zalewać syntetykiem :mrgreen: :D :mrgreen:

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 18:03
autor: dubiskd
:D :D :D :D hahaha

To jest do mojego samochodu :D :D :D :D

Dla klientów trzymamy się specyfikacji producenta 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 18:42
autor: Kwiatec
chętnie zaopiekuję się twoją obecną karoserią :oops: tylko z szyberdachem :)

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 20:36
autor: Rokfor32
Gruzin pisze:
Rokfor32 pisze: - wtedy można się pokusić o zapodanie turbiny vnt, i podniesienie nieco ciśnienia turbo.

Podejrzewam, że większość z Was by zrobiła tak: :shock: po przejechaniu się tak zmodyfikowanym osiołkiem ... :mrgreen:
Panie Kochany, macie to gdzieś opisane, obmyślone, pokazane i policzone do kupy dla śprytnych naprawiaczy czy trzymacie te wiedzę tylko w dyńce na szczególne okoliczności przyrody... :wink: :mrgreen:

Pozdro
Ogólne info krąży po świecie. Natomiast szczególne - cóż, szablonu do tego nie ma, bo to wszystko można uznać za prototypowe modyfikacje, w dodatku nawet na takich samych modelach za każdym razem wychodzi ciut inaczej ... :mrgreen: Zasada jest prosta - możliwie najmłodsza, zdrowa turbina (żadne regeneracje) ze zmienną geometrią, dobiera się taki model, żeby był łatwo dostępny, i możliwie najlepiej pasował do biorcy, dopasowuje się mocowania i wydech, i robi sterowanie geometrią (jest kilka opcji, w zależności od konkretnej turbiny, reżimu dokładności wysterowania, zasobności portfela klienta). I cieszy się jazdą, bo efekt jest naprawdę mocno pozytywny, szczególnie w dolnym zakresie obrotów silnika.

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 21:02
autor: kpeugeot
a można turbine do 3,0 V6 wrzucić

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 21:13
autor: seburaj
wrzuc dwie, po jednej na kolektor - będzie biturbo :mrgreen:

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 23:29
autor: dubiskd
Kwiatec pisze:chętnie zaopiekuję się twoją obecną karoserią :oops: tylko z szyberdachem :)
Witam Kwiatec,

to może chciałbyś ja najpierw obejrzeć??
szczegóły to na PW.

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 10 kwie 2013, 23:37
autor: dubiskd
Heniu pisze:Jeśli zastosujesz zarówno lift na poziomie 6 cm plus dodatkowo bodylift np 5 cm podniesiesz automatycznie środek ciężkości auta na tyle dużo , że stanie się ono "wywrotowe" z powodu zbyt małego rozstawu osi w stosunku do otrzymanej wysokości.

Odnośnie opon mialem 32x11,5, teraz mam 33x10,5 i to jest dobry kompromis w stosunku do mocy silnika, tylko tyle że ja używam auta w górach niskopiennych :mrgreen:
Dzięki a teraz powiedz mi jeszcze jedną rzecz, taki rozmiar opony 33x10,5 jak się ma do tradycyjnych oznaczeń typu "235/85r16" ????

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 11 kwie 2013, 00:01
autor: dubiskd
Heniu pisze:Jeśli zastosujesz zarówno lift na poziomie 6 cm plus dodatkowo bodylift np 5 cm podniesiesz automatycznie środek ciężkości auta na tyle dużo , że stanie się ono "wywrotowe" z powodu zbyt małego rozstawu osi w stosunku do otrzymanej wysokości.
TO jest oczywiste ale możemy to skorygować dystansami na kołach?? dobrze myślę? http://www.opony-4x4.pl/osprzet/Dystanse.html" onclick="window.open(this.href);return false; tylko rodzi się pytanie ile można poszerzyć na dystansach aby nie kolidowało to z niczym przy skręcaniu i przełamaniu??

Re: Moja LJ70 90r. za 1500zł!!! (nie zapomniałem o zerze)

: 11 kwie 2013, 07:36
autor: MaxLux
mozna zapodac dystanse 4cm i dodatkowo jeszcze felgi z ET-30, ale pamietaj ze to obciaza lozyska !

Nie rob takiego duzego body liftu, juk juz cos to jakies 3 cm max, i skoryguj nadkole w dolnej tylnej czesci o jakies 5 cm bo przy skrecie i dolku tam wlasnie obciera (przy oponoach 33x12,5) przy 33x10,5 nie widac az tak tego efektu