Strona 7 z 10

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 17 lip 2009, 08:31
autor: drako
Pelen szacun auto naprawde super sie zmienia :!: Jednak mozna robic cos nie uzywajac gotowych rozwiazan bez druciarstwa i urody niczym z fabryki FSO.

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 22 lip 2009, 08:10
autor: nixon
na prędce przed wyjzadem motam progi i osłony podwozia. Wczoraj laser pociął w tym celu blachę alu gr. 5mm a spawacze walczyli z progami. Mam tylko nadzieję że, pospiech w tym przypadku nie będzie złym doradcą. Foto wieczorem..

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 22 lip 2009, 08:21
autor: kylon
A progi robisz proste czy takie jak rozmawialiśmy :?:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 04 sie 2009, 08:15
autor: nixon
cało i zdrowo wróciliśmy z moją 100 z białorusi :mrgreen: nie obyło się bez małych przygód ale może i dobrze bo uznałem to za pewną weryfikację rzeczy do zrobienia.
Po pierwszych obserwacjach pracy w terenie przekonuję się do drugiego zestawu opon, mam na myśli MT. I tu mam do was pytanie, chcę wrzucić 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 19:59
autor: seburaj
na otomoto pojawilo sie ogloszenie sprzedazy 100 na maxxisach 35"
ale tam jest 2" liftu budy
a nie obawiasz sie, że skrzynia auto zacznie nie wyrabiać ?

(tak pytam z zazdroscia, bo kupilem 285/75 16 MT i zastanawiam sie mocno, czy nie lepiej bylo pojść wyżej :roll: )

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 21:37
autor: Kameleon
nixon pisze:Chcę wrzucić MT 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
Problemem J100 jest słaby 8" przedni most oraz IFS.Nawet prawie seryjne ogumienie przy dużej mocy silników przy mocnym użytkowaniu mogą doprowadzić do remontu przedniego mostu :mrgreen: .Dla kół 35" powinienieś już zmienić przełożenie na 4,88.Na ih8mud jest wszystko o co pytasz w zakresie modyfikacji J100 :wink:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:29
autor: seburaj
a co to ten ihmud :mrgreen:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:39
autor: drako
nie wiesz? o zgrozo

:mrgreen:

to to to prawie biblia

:mrgreen:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:40
autor: badam
Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !

Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 :D w narzekaniu na Toye. :twisted: :twisted: :twisted:

Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon. :evil:
A ET przyda się w okolicach -30.

http://ih8mud.com/ - kopalnia wiedzy o Toyotach, szpejach, motaniu w wydaniu amerykanckim. 8)
A na dodatek : http://expeditionportal.com/

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:44
autor: seburaj
drako pisze:nie wiesz? o zgrozo

:mrgreen:

to to to prawie biblia

:mrgreen:
eee, a nauczyli sie tam juz literckiego polskiego ?? :mrgreen:
badam pisze: Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon. :evil:
A ET przyda się w okolicach -30.
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiąt :roll:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:48
autor: Kameleon
badam pisze:Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !

Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 :D w narzekaniu na Toye. :twisted: :twisted: :twisted:
Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8 :mrgreen:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:51
autor: Kameleon
Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać :mrgreen:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:57
autor: seburaj
Kameleon pisze: Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8 :mrgreen:
a ja myślę, że niekoniecznie...
nawet przy tym rozmiarze - jezdzona rozsądnie (tj technicznie, bez zbędnego buta - gdzie trzeba to sie przciagnąc itd) może pojeździć :D
do przeprawy oczywiście nie posłuży - ale inaczej może tak... no i blokady nie zakładać na przód :mrgreen:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:58
autor: seburaj
Kameleon pisze:Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać :mrgreen:
cyferkami sie nie jeździ :wink:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

: 06 sie 2009, 22:59
autor: badam
seburaj pisze:
badam pisze: Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon. :evil:
A ET przyda się w okolicach -30.
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiąt :roll:
Jeżeli nixon chce się bawić w motorniczego w 100-tce w roli drezyny, to rzeczywiście ET +50 zbliży rozstaw do szerokości torowiska. :D :D :D