Strona 7 z 10
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 17 lip 2009, 08:31
autor: drako
Pelen szacun auto naprawde super sie zmienia
Jednak mozna robic cos nie uzywajac gotowych rozwiazan bez druciarstwa i urody niczym z fabryki FSO.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 22 lip 2009, 08:10
autor: nixon
na prędce przed wyjzadem motam progi i osłony podwozia. Wczoraj laser pociął w tym celu blachę alu gr. 5mm a spawacze walczyli z progami. Mam tylko nadzieję że, pospiech w tym przypadku nie będzie złym doradcą. Foto wieczorem..
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 22 lip 2009, 08:21
autor: kylon
A progi robisz proste czy takie jak rozmawialiśmy
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 04 sie 2009, 08:15
autor: nixon
cało i zdrowo wróciliśmy z moją 100 z białorusi
nie obyło się bez małych przygód ale może i dobrze bo uznałem to za pewną weryfikację rzeczy do zrobienia.
Po pierwszych obserwacjach pracy w terenie przekonuję się do drugiego zestawu opon, mam na myśli MT. I tu mam do was pytanie, chcę wrzucić 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 19:59
autor: seburaj
na otomoto pojawilo sie ogloszenie sprzedazy 100 na maxxisach 35"
ale tam jest 2" liftu budy
a nie obawiasz sie, że skrzynia auto zacznie nie wyrabiać ?
(tak pytam z zazdroscia, bo kupilem 285/75 16 MT i zastanawiam sie mocno, czy nie lepiej bylo pojść wyżej
)
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 21:37
autor: Kameleon
nixon pisze:Chcę wrzucić MT 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
Problemem J100 jest słaby 8" przedni most oraz IFS.Nawet prawie seryjne ogumienie przy dużej mocy silników przy mocnym użytkowaniu mogą doprowadzić do remontu przedniego mostu
.Dla kół 35" powinienieś już zmienić przełożenie na 4,88.Na ih8mud jest wszystko o co pytasz w zakresie modyfikacji J100
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:29
autor: seburaj
a co to ten ihmud
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:39
autor: drako
nie wiesz? o zgrozo
to to to prawie biblia
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:40
autor: badam
Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !
Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2
w narzekaniu na Toye.
Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.
http://ih8mud.com/ - kopalnia wiedzy o Toyotach, szpejach, motaniu w wydaniu amerykanckim.
A na dodatek :
http://expeditionportal.com/
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:44
autor: seburaj
drako pisze:nie wiesz? o zgrozo
to to to prawie biblia
eee, a nauczyli sie tam juz literckiego polskiego ??
badam pisze:
Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiąt
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:48
autor: Kameleon
badam pisze:Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !
Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2
w narzekaniu na Toye.
Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:51
autor: Kameleon
Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:57
autor: seburaj
Kameleon pisze:
Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8
a ja myślę, że niekoniecznie...
nawet przy tym rozmiarze - jezdzona rozsądnie (tj technicznie, bez zbędnego buta - gdzie trzeba to sie przciagnąc itd) może pojeździć
do przeprawy oczywiście nie posłuży - ale inaczej może tak... no i blokady nie zakładać na przód
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:58
autor: seburaj
Kameleon pisze:Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać
cyferkami sie nie jeździ
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
: 06 sie 2009, 22:59
autor: badam
seburaj pisze:
badam pisze:
Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiąt
Jeżeli nixon chce się bawić w motorniczego w 100-tce w roli drezyny, to rzeczywiście ET +50 zbliży rozstaw do szerokości torowiska.