Strona 5 z 35

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 18 cze 2013, 21:32
autor: Remiołek
Się z lekka nie zgodzę co do Cooperów- na razie nie narzekam, a staram się ostatnio strucla wyprowadzać częściej na spacery. I nawet daje se radę ta gumka w miejscach gdzie ostatnio chłopaki drewno ściągali. Ale dla Pluma przydały by się dwa zestawy kół. Coś na pozajdówki "cywilizowane" i tu fajne były by General Grabery (przypomnę, że Rokfor opykał na tych oponach prawie cały Campowy roadbook), i coś na wyjazdy by Franc Edition, czyli jakieś MT produkcji Maxxixa, np. Creepy Crawler.

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 18 cze 2013, 22:13
autor: Rokfor32
Cooper STT ma dosyć gęsty bieżnik - więc do jazdy w błocie wymaga solidniejszego obniżenia ciśnienia. Wtedy jedzie. W tym przypadku felgi będą przygotowane po mojemu - czyli z opcją jazdy na niemal zerowym ciśnieniu.
No a poza tym - auto będzie lekkie, i z mocnym silnikiem. W zasadzie powinno jechać na dowolnym typie bieżnika, bo z zaklejaniem nie powinno być problemu ... :mrgreen:

Dodatkowa spawa - to nie wózek do wyczynu. Nie musi mieć mega trakcji, trochę driftu w terenie mu nie zaszkodzi, a zachowanie na czarnym jest jednak dosyć istotne.

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 14:30
autor: Cooder
Addams pisze:Tundra na wośpie. Chyba ze coś mi się popitoliło.
Nie tundra, a tacoma, nie Coopery, tylko zimówki. Ale reszta się zgadza :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 15:06
autor: plum76
czyli nic nie pasuje z wywodu Adamsa, tak ploty sie rodzą.
On tak chyba z zazdrości chciał mnie pozbawić tych pięknych opon.
Adam one maja wyglądac ładnie a nie jeździć.
Do jeżdżenia w teren to podjade do Ciebie i Simext pożyczę.
pawel

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 15:09
autor: Addams
Aaaa! Wygląd faktycznie znakomity :mrgreen: Patrol Franca i HJ61 Nixona świetnie wyglądały stojąc w błocie jak je mijaliśmy na trakcji :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 15:24
autor: kylon
Ale ta rura będzie w chromie :?:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 15:47
autor: Rokfor32
Nie. Czarny półmat.

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 15:51
autor: kylon
Szkoda :wink: :mrgreen:
A autko jakie?

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 16:50
autor: plum76
ral1014

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 16:57
autor: plum76
made by Pyrka

Obrazek

Tylko mój mechanik powiedział że w kolory to on sie nie będzie bawi :? ł.

Paweł

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 17:15
autor: plum76
Aaaa! Wygląd faktycznie znakomity Patrol Franca i HJ61 Nixona świetnie wyglądały stojąc w błocie jak je mijaliśmy na trakcji
Adaś a przypadkiem ty nie miałeś wtedy na swoim aucie Simexów albo coś podobnego?
Pamiętaj też to co pisał Janusz, uzj będzie ważył połowę tego co w/w przez Ciebie monstra. A to chyba też ma znaczenie :wink:

Paweł

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 17:22
autor: kylon
Gdyby taki był to bym zazdraszczał :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 17:32
autor: Addams
plum76 pisze:made by Pyrka

Obrazek

Tylko mój mechanik powiedział że w kolory to on sie nie będzie bawi :? ł.

Paweł
O żesz ładny :D , klasa
U mnie były Maxxisy których tez nikomu nie polecam :wink: Simexów się pozbyłem bo nie mają tych białych napisów a więc wyglądają żenująco nieprofesjonalnie :mrgreen:
BFG MT- to je to :wink:
Ale oczywiście to Ciebie Paweł ma bawić :D

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 22:52
autor: Rokfor32
Żadnych pasków ... :mrgreen: To auto ma być kwintesencją skrótu SUV - sportowo użytkowe. Pirerwszą część zapewnia silnik i zmodyfikowany zawias - natomiast drugie - cała reszta ... :mrgreen: Dlatemu lakier jednobarny i jednopowłokowy. W razie uszkodzeń łatwo to naprawić. I dwa kolory - kość słoniowa (karoseria), i czarny (detale i dokładki).

A kapcie ... jak się umie jeździć - to A/T też wystarczają ... :mrgreen: Wszystkich pieczątek na campie nie zrobiłem tylko dlatemu, że się przeciągnęło, i mi załoga ( w moim i w zespołowym) na ryj zaczęła lecieć ... :wink: A te sześć ostatnich to tak do dwóch godzinek ekstra by pochłonęło (zostały te na ostatniej piaskowni - w kałużach - i te w lesie z bagienkiem).

Mała masa i sensowny silnik - nie ma porównania do Francowego kloca (z tego co mówił to dobrze obszyte 3 tony), Niksonowa to samo.

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 19 cze 2013, 23:19
autor: Addams
Ależ tak!
Natomiast polski pilot to nawet na drzwiach od stodoły...
Ale aeroplanem łatwiej :wink:
Rokforku Ty będziesz malował też?