Fajny tekst Mój hi-lift jest wprawdzie czysty - wożę go w bagażniku, ale metoda na poradzenie sobie z zacięciem pewnie jeszcze kiedyś się przyda
Do zastosowań jako ręczna wyciągarka nogą też się przydać 2 długie pasy. Mniej wygodne niż wersja z łańcuchem, ale przy odrobinie sprytu i pomyślunku też daje radę.
Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Moderator: luk4s7
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Hi lift do wyciągania jest dobry. Już po pierwszym użyciu zaczynamy intensywnie oszczędzać na wyciągarkę
Re: Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Osiem godzin kiedyś na Mazurskich Wertepach ciągnęliśmy auto. Wyciągarka na pokładzie była ale zaplombowana. Klasa wyczynowa
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Do tego o wiele sensowniejszy jest tirfor.
Acz też niespecjalnie wygodny w użyciu ...
Acz też niespecjalnie wygodny w użyciu ...
Re: Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Mało miejsca było w Toyocie aby go zabrać do bagażnika
Re: Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Tirforem auta nie dźwignę, a wożenie wszystkich możliwych gratów, z których każdy waży kilkanaście kilogramów i jest poręczny jak ruski szpadel jakoś mi się nie uśmiecha.
A tak na poważnie to do wyciągania służy wyciągarka, hi-liftem nie wyciągniesz auta z ciut grubszej wklejki, np. przyssanego do błotka
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Zmiana koła w terenie. Czy hi-lift jest konieczny?
Ja tam tirfora cenię - ale ... nie każdego
Mam w sumie dwa - tego polskiego, niby 1,5T, który waży z 15 kg, i wymaga liny 12mm. Robi za eksponat.
Ale mam też takiego mniejszego, firmy Yale. Niby 800kg. Lina 8mm, waga przeciągarki jakieś 6, może 7kg (alu obudowa). I - tego często używam na podwórku, jak trza mi poprzestawiać nieruchomości. Siła 800kg wydaje się mała - ale to starcza żeby ciągnąć auto z zablokowanymi hamulcami
Mam w sumie dwa - tego polskiego, niby 1,5T, który waży z 15 kg, i wymaga liny 12mm. Robi za eksponat.
Ale mam też takiego mniejszego, firmy Yale. Niby 800kg. Lina 8mm, waga przeciągarki jakieś 6, może 7kg (alu obudowa). I - tego często używam na podwórku, jak trza mi poprzestawiać nieruchomości. Siła 800kg wydaje się mała - ale to starcza żeby ciągnąć auto z zablokowanymi hamulcami