Napędy w 150 - teoria vs praktyka

Technika jazdy, sprzęt, etc.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
FoxMulder
Posty: 191
Rejestracja: 19 wrz 2022, 21:36
Auto: LC 150
Kontakt:

Napędy w 150 - teoria vs praktyka

Post autor: FoxMulder »

Czołem, w dniu wczorajszym udało mi się zawisnąć na brzuchu, a jak to bywa pomimo wyciągarki i paru innych rzeczy, pilot oraz cały zestaw zostały w skrzyni w garażu.
Pacjent to 150, z blokadą centralną oraz tylnią.
Przednie koła się kręcą ( nie mając już podłoża ) tylne lewe również ( wyślizgane ) prawe tylne stoi w miejscu.
Załączenie centralnej blokady nie daje żadnych zmian, załączenie tylnej blokady nie jest możliwe ( pamiętam że trzeba przejechać chwilę na skręconych kołach zanim się zapnie ) LO, czy tryby dedykowane też nieefektywne.
TRC chyba się nie załączał.

Mogę się domyślić że tylna blokada mogłaby pomóc, jednakże się nie dało.
Co w takiej sytuacji może pomóc, jakie ustawienia?

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1849
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: Napędy w 150 - teoria vs praktyka

Post autor: irko »

Jak już wisisz na brzuchu to po temacie, żadna blokada nie pomoże.
Raczej wyciągarka

O działaniu systemów https://www.youtube.com/watch?v=N-6Ty03EByU

Awatar użytkownika
FoxMulder
Posty: 191
Rejestracja: 19 wrz 2022, 21:36
Auto: LC 150
Kontakt:

Re: Napędy w 150 - teoria vs praktyka

Post autor: FoxMulder »

irko pisze:Jak już wisisz na brzuchu to po temacie, żadna blokada nie pomoże.
Raczej wyciągarka

O działaniu systemów https://www.youtube.com/watch?v=N-6Ty03EByU
Widziałem wcześniej :)
Liczyłem ze właśnie tylna blokada pomoże, ale nawet się nie załączyła Obrazek

ODPOWIEDZ