No to drążymy mój ulubiony temat
Emsi masz rację, że kamperem 4x4 trzeba jeździć, a nie stać!!! Dlatego wymiary zewnętrzne i jeszcze bardziej waga nie mogą pomniejszać zdolności terenowych, wiadomo też, że zbudowanym kamperem nie będziemy jechać na rajdy przeprawowe
. Co do trwałości takich zabudów to się nie wypowiadam, ale sądząc po zdjęciach to nie jest prosto zniszczyć taki domek.
Ja to widzę tak odkręcamy pakę do której mocujemy na stałe ramę pośrednią z zaczepami ala kontenery,..tak te morskie tylko delikatuśniejsze lub bolce z wywrotki, wszystko jednak jak, żeby nie było skręcane na śruby ma być łatwo prosto. Rama pośrednia zapewni nam uniwersalną platformę do której łatwo będziemy mogli przymocować dowolną zabudowę, na co dzień jakąś małą szczelną skrzynię na zakupy żony, na inny weekend platformę na motorki, a na wyjazd naszego kampera.
Kamper z miejscem sypialnym nad kabiną wzdłuż samochodu nie mniej niż 2 metry licząc od tylnej tylnej ściany działowej pickupa do przodu, tak wiem że będzie dużo wystawał nad przednią szybę, ale nie znalazłem wad i z tyłu robimy prostokąt na wysokość ok 180cm. Tylna część zabudowy nie dłuższa niż fabryka, albo nie wiele więcej sam mam teraz 2 metry i jest ciut za długa. No i ważna rzecz, waga na pusto bez udogodnień musi oscylować ok 350-450 kg, ... spokojnie nie mamy oryginalnej zabudowy która na pewno waży ze 100kg jak nie więcej. Trzecie łóżko „dziecięce” w poprzek rozkładane ze stołu, ale to znany patent, reszta wyposażenia to inny temat, ale tym będziemy się martwić jak będziemy mieli stan deweloperski
Tu są zawiasy
http://www.autoakcesoria.com.pl/cgibin/ ... d=4eaee998
a blacha i okna tu
http://www.sklep.campotur.pl/kat510,bla ... niowe.html
i tu sama blacha
http://www.profmetkol.pl/str1i/198.php
a tak wygląda Hilux bez paki
http://www.polkasteam.pl/4x4/HL%20techn ... 20001.html
Kylon, paka w moim Hiluxie jest przymocowana za pomocą czterech śruby i nie ma żadnego problemy ze ściąganiem, problem polegał na znalezieniu chętnych do tej operacji
no bo jak bym mieszkał w Wawie to w ogóle byłoby bez problemu
Zbyszku myślę, że podana grubość ocieplenia jest za duża normalnie jest przyjęte od 1,5cm do max 4cm, przecież jak będziesz jeździł w zimie to konieczne jest ogrzewanie, a utrzymanie dodatniej temperatury przez mroźną noc na tak małej kubaturze nie jest trudne. Oryginalne zabudowy z otwieranym dachem i tkaniną np. Four Wheel na zimę stosuje dodatkowy zestaw ocieplenia, ale dalej to jest tkanina, a my myślimy o czymś twardym.
Zbyszek ja nie będę na Mariensztacie więc daj na prv.
Też się dziwię, że nikt się za to nie zabrał, a przecież przepis już jest
Pozdrawiam i czekam może ktoś wyrzeźbi
wojciech endurance
www.polkasteam.pl