STAUN Red Back Super Strap

Wszystko o sprzęcie na wyprawy off-roadowe

Moderator: luk4s7

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

STAUN Red Back Super Strap

Post autor: Tuco »

Czy ktoś używał STAUN Red Back Super Strap?
Zastanawiam się czy kupić. Niestety nie mam doświadczenia i nie wiem czy to zda egzamin.
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/5/6120.html
ewentualnie może polecicie coś innego. Po ostatnim wykopywaniu przez 3 godziny przez 3 osoby mojej tojki zapadła decyzja o zakupie jakiegoś sznurka ;)

Pozdrawiam,

Tuco

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: STAUN Red Back Super Strap

Post autor: MaxLux »

Tuco pisze:Czy ktoś używał STAUN Red Back Super Strap?
Zastanawiam się czy kupić. Niestety nie mam doświadczenia i nie wiem czy to zda egzamin.
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/5/6120.html
ewentualnie może polecicie coś innego. Po ostatnim wykopywaniu przez 3 godziny przez 3 osoby mojej tojki zapadła decyzja o zakupie jakiegoś sznurka ;)

Pozdrawiam,

Tuco
Bez sensu - za tak kase kupisz se 2 normalne kinetyki ...

Awatar użytkownika
Cooder
Klubowicz
Posty: 1572
Rejestracja: 08 gru 2008, 09:38
Auto: piechot?
Kontakt:

Re: STAUN Red Back Super Strap

Post autor: Cooder »

Dla mnie to przerost formy nad treścią. Główną zaletą tego cuda ma być możliwość podczepiania taśmy bez szekli. Tylko po co? Jakoś nie widzę, żeby coś fajnego było w zaplataniu i rozplataniu takiej taśmy w błocie 6 do 8 razy. Zapięcie szekli nie jest chyba jakąś wielką sztuką?

No i do tego opis w profesjonalnym (?) sklepie offroadowym, cytuję: "Nigdy więcej szekli przy łączeniu taśm... Firma STAUN Products wprowadziła właśnie na rynek innowacyjną taśmę, o stu zastosowaniach. Dzięki niej połączysz dwie liny bez użycia szekli i czy supłów które ciężko rozwiązać."

Znaczy bez tej cud-taśmy dwa kinetyki łączymy szeklą lub na supeł? :shock: No brawo...