Koledzy !
Szacun za życzliwość i pomoc
Co do kwestii technicznych, preferuję technologię z mojego dzieciństwa czyli z czasów Adama Słodowego
- kręgosłup z
profilu stalowego i sklejka wodoodporna tak około 8-10mm (może i cięższa) ale mam takie wrażenia, że ściana z kanapki
w przypadku oparcia się przyczepki o cooś czy też jakaś poważniejsza gałąź to takiej próby ścianka nie wytrzyma ale mogę się mylić bo doświadczeń nie mam żadnych w tym zakresie no i poza tym obca dla mnie technologia (nie najtańsza ) moje wyposażenie warsztatowe jest co najwyżej w klasie standard lub w wersji dla ubogich
.
Adams proszę looknij na te piasty (może masz też czopy piast?) i wyślij mi może parę zdjątek ewentualnie będę uśmiechał się do Leccha (most na pewno ma i piasty i czopy) dyć
w grodzie Kraka jestem nader często. Zawieszenie w wersji też z dzieciństwa stosowna "rua" tudzież piasty czop no i resorki stare od HZJ pozostałe po wymianie na OME (odchudzone). Myślałem o fabrycznym zawieszeniu od osobówki (najłatwiej by było, bo całkowicie kompletne) tylko przymocować do ramy ale zwykle jest dosyć skomplikowane i w razie W trudne do naprawy ( a to drążki skrętne, a to łożyska igiełkowe, belka skrętna raczej za słaba) a do wahaczy zrobionych pod strzechą raczej nie mam zaufania.
Zaczep mi się marzy taki jak przy Uazach (chyba nazywa się hakowy) w kraju Wuja Sama tylko takich używają, zresztą w wojsku też a mam nadzieję, że koła przyczepki (jak ją zrobię ) nie staną na ziemi na zachód od RP
(no bo po co tam jechać
).
Aktualnie rozpracowuję jak wygiąć w stosowną elipsę krawędzie zewnętrzne budy i krawędzie odchylanej klapy tylnej - doszedłem do wniosku, że te 4 profile (2 krótsze do klapy) trzeba razem punktowo "przycheftować" i giąć razem inaczej nie ma szans na dokładnie takie same krzywizny, no i problem drugi zrobienie szablonu coby kontrolować walcowanie profili.
Może Ktoś zna stosowną firmę w Małopolsce, która tym się może zająć.
Pozdro Maws