Tak jak wspomniał Bekon - na forum fjcruiserforums.com jest o tym cały dłuuugi wątek. Jak kupowałem swojego Fj-ta, też nad tym myślałem i wpisałem tylną blokadę ARB na "fundusz zapasowy" (łącznie wtedy z blokadą na przód).
U mnie na ta chwilę nie działa:
1. Wskaźnik hamulca ręcznego (świeci cały czas)
2. ABS - tylny prawy czujnik nie ma na stałe połączenia po większej błotnej kąpieli
3. Tylne sondy lambda uwalone - jednak w za wysokie, druga za niskie wskazania. Czyli cały czas check engine. Kasowanie co kilka dni znudziło mnie już.
W efekcie trakcja też nie działa i nie mam elektronicznej blokady z przodu. Powiem szczerze, że nie widzę sensu tego ruszać.
4. Wskaźnik położenia reduktora w HL nie działa.
Tym akurat warto się zająć i zrobić całkowite obejście tych czujników na reduktorze, bo jak padnie czujnik LL, to nie można włączyć blokady tylnej. A po obejściach tych czujników będzie ją można załączyć w każdym trybie. Tylko po co
Bardziej mnie interesuje możliwość włączenia reduktora bez blokady środkowej (czyli Low bez Locked). Czy ktoś w tym temacie coś kombinował, czy tylko zmiana reduktora pomoże?