drako pisze:to troche zenada ze strony nissana
czym taki nowy parch rozni sie od lc 200
Z tego co wiem - to przede nowy Parch wszystkim ma nadwozie samonośne
Moderator: luk4s7
drako pisze:to troche zenada ze strony nissana
czym taki nowy parch rozni sie od lc 200
Już sobie poradził ...drako pisze:jak znam igora to sobie poradzi
Miałem podobną przygodę. Też długo sprawdzałem i porównywałem różne marki i modele (bulwarówki też testowałem). Na test Toyoty wybrałem 120. V8 uznawałem poza progiem osiągalności. Jednak nie byłem zachwycony LC120, głośne, a przede wszystkim powolne. Nie pamiętam co to był za silnik. Zaraz odezwą się obrońcy - takie było moje odczucie i tyle, nie patrzyłem na zawieszenie, ramę tylko jak się jeździ.Mirk34 pisze: Podobno miedzy LC 150 a V8 jest niebo a ziemia , komfort , i spalanie ,mnie to nie przeraza .
X5 jest bardzo fajne, ale ma taką malutką wadę, że nie nadaje się nawet na mniej róny szuter co wielokrotnie sparwdziłem oraganoleptycznie. Cayenne i Touraeg są pod tym względem dużo lepsze.MaxLux pisze:Kup pan Cayenne czy nowa diskoteke i bedzie pan zadowolony
Moze zmienie zdanie po paru latach ale tera ani 150 ani 200 mi totalnie nie pasuja - wolalbym juz x5
Pewnie z wiekiem przyjdzie mi to samo ale nie musi , chce spróbować auto nie z zachodu .MaxLux pisze:Kup pan Cayenne czy nowa diskoteke i bedzie pan zadowolony
Moze zmienie zdanie po paru latach ale tera ani 150 ani 200 mi totalnie nie pasuja - wolalbym juz x5
Toyota Okęcie ,tam od Listopada proszę o V8 ,w zeszlym tygodniu dzwoni Pan z salonu ze bedzię LC 150 w lutym do wzięcia na 2 dni pomylił model pojazdu , taka drobnostkaRafi pisze:
@Mirk34, w poniedziałek mogę zadzwonić do znajomego z TMP, powiem jaki masz problem i myślę, że uda się załatwić takie auto. Nie wiem czy tylko na chwilę i czy przez nich czy przez jakieś ASO, ale raczej powinno się dać
niestety, świeta prawdaMorel pisze:Jakość materiałów we wnętrzu J200 co najmniej dyskusyjna. .