V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: tadeo »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: seburaj »

wnętrze (plastiki) przygnebiające :roll:
przednie zawieszenie jak widze zrobili w dwusetce na sprezynie, juz nie na drażkach

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: LEX »

Jakaś tandetna ta wersja... Manual, czarne plastiki, kupa pustego miejsca na przyciski no i (nie wiem czy wszystkie tak mają) brzydkie pręty do ręcznego ustawiani wysokości kierownicy. Nie wiem co to za silnik, ale V6 w takim samochodzie nie wróży sensacji. Ja to bym wolał obejrzeć wypasioną wersję z silnikiem 5.7L benzyna :-)

No chyba, że taki golas jak ze zdjęć powyżej kosztuje 100tys. to wtedy może się opłaca. Chociaż w sumie nie wiem, bo wyposażenie jak w serii 60. :-)

Maciek
Posty: 172
Rejestracja: 13 maja 2009, 20:06
Auto: HJ61, UZJ100, wcześniej HDJ100
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: Maciek »

A co masz od serii 60 ? :evil:

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: Walkie »

po 195 takie na allegro chodza, tyle ze z 4,5diesel, za 2 lata bedzie je mozna po 100 kupic, dlubnac i do lasu :)

Awatar użytkownika
estewes
Klubowicz
Posty: 1399
Rejestracja: 28 sie 2009, 19:30
Auto: HJ60 2H turbo
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: estewes »

LEX pisze:
No chyba, że taki golas jak ze zdjęć powyżej kosztuje 100tys. to wtedy może się opłaca. Chociaż w sumie nie wiem, bo wyposażenie jak w serii 60. :-)
Lex a ty wrogów szukasz :mrgreen:
Nie porównuj tego plastikowego czegoś z nigdy niezmarnowaną J60 proszę. :wink:

Awatar użytkownika
Jureq
Posty: 437
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:42
Auto: szukam LC200
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: Jureq »

LEX pisze:Jakaś tandetna ta wersja... Manual, czarne plastiki, kupa pustego miejsca na przyciski no i (nie wiem czy wszystkie tak mają) brzydkie pręty do ręcznego ustawiani wysokości kierownicy.
faktycznie miernota jak na klona lexusa LX z którego podobno został zrobiony
LEX pisze: Nie wiem co to za silnik, ale V6 w takim samochodzie nie wróży sensacji. Ja to bym wolał obejrzeć wypasioną wersję z silnikiem 5.7L benzyna :-)
silnik 1GR-FE jak np. w FJ czyli 377NM przy 3700rpm i 239KM ale dopiero przy 5200rpm
LEX pisze:No chyba, że taki golas jak ze zdjęć powyżej kosztuje 100tys. to wtedy może się opłaca. Chociaż w sumie nie wiem, bo wyposażenie jak w serii 60. :-)
obawiam się że 50k$ będzie za mało nawet z taką ilością zaślepek

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: Jerzy23 »

LEX pisze:Jakaś tandetna ta wersja... Manual, czarne plastiki, kupa pustego miejsca na przyciski no i (nie wiem czy wszystkie tak mają) brzydkie pręty do ręcznego ustawiani wysokości kierownicy. Nie wiem co to za silnik, ale V6 w takim samochodzie nie wróży sensacji. Ja to bym wolał obejrzeć wypasioną wersję z silnikiem 5.7L benzyna :-)

No chyba, że taki golas jak ze zdjęć powyżej kosztuje 100tys. to wtedy może się opłaca. Chociaż w sumie nie wiem, bo wyposażenie jak w serii 60. :-)

ten silnik to 1GR-FE o pojemnosci 4L. Montuja je standardowo w LC 120 i LC 150 a takze w FJ Cruiserze i Fortunerze. Parametry ma zblizone do starego FZ-FE. Jesli dobrze pamietam to moment obrotowy jest niemalze taki sam.

To auto ze zdjec Tadeo to najprostrza wersja niedostepna na rynku cywilnym. Tylko dla firm. Wieksosc L200 w wyporzyczalniach to wlasnie cos takiego. Brak tez systemu Crawl. Wersja tylko z manualna skrzynia biegow, plastiki itd.

5,7 benzyna (3UR-FE) jest dostepna tylko w US i Canadzie. Inne silniki montowane w L200 to diesel V8 z podwojnym turbo 1-VD, V8 benzyna 2-UZ-FE, a takze dla firm nafrowych produkuje sie wersje z 1-VD bez jednej turbosprezarki. Bardzo surowy w srodku, manual, z klatka bezpieczenstwa i bez elektronicznych wspomagaczy typu Crawl itd.

tyle z Omanu :mrgreen:

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: tadeo »

O Jerzy :) dzięki, właśnie tego mi brakowało :):)
jak ci tam ?

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: Jerzy23 »

kila! :mrgreen: Zgarneli mi z przed nosa piekna FZJ100 i szukam dalej :twisted:

Temperaturka powoli idzie do gory i juz nie jest tak milo jak wtedy gdy spotkalismy sie w Shatti al Qurum

Na wahiba bede za 2 tygodnie. Okolice Bidaya oczywiscie :wink:

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: tadeo »

To zapraszam Cię na mój mini fotoreprotaż : http://picasaweb.google.pl/tadeo73/OMAN ... directlink
uruchamiamy export 105 do kraju ?:):)

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: V8 czyli V6 czyli GRJ 200 L obiektywem użytkownika :)

Post autor: Jerzy23 »

tadeo pisze: uruchamiamy export 105 do kraju ?:):)
Mysl piekna, ale skad brac 105? Tu same trupy stoja, Sa dwie HZJ105 z 2007 roku, ale historia aut nieznana :cry:

Moze lepiej FZJ79 stage wagon? Jest tego tu troche i cena niewielka :mrgreen:

dzieki za link :wink:

ODPOWIEDZ