Land Cruiser V8 Africa Version
Moderator: luk4s7
Land Cruiser V8 Africa Version
http://www.extremfahrzeuge.com/Land_Cru ... 200.0.html
Jak widać na załączonym obrazku to taki odpowiednik J105 w przypadku poprzednika V8. Rózni sie tylko brakiem sztywnego mostu z przodu lecz i tak zawieszenie jest moim zdaniem mocniejsze od starszego. W J100 występowały drążki kierownicze w zawieszeniu niezależnym. Obecnie zmieniono to na zwykłe sprężyny również z zawieszeniem niezależnym. Samochód jest ubogi w środku. Zwykła tapicerka welurowa, bardzo proste radio, brak nawigacji, brak sterowania komputerem oraz radiem w kierownicy, brak spryskiwaczy przednich reflektorów. Podstawowa różnica to manualna skrzynia biegów (automat w opcji) i brak wszystkich systemów elektronicznych czyli DAC, CRAWL, ATRC, VSC itp. Dodatkowo jest wersja z mniej obciążonym silnikiem czyli:
4,5 Liter V8-Biturbo Diesel (1VD-FTV) 162 kW / 430 Nm
normalnie w cywilnej wersji samochodu z silnikiem diesla jest:
4,5 Liter V8-Biturbo Diesel (1VD-FTV) 195 kW / 650 Nm
Oczywiście brak czujników parkowania i systemu naprowadzania przy cofaniu za pomocą kamery. Fotele ręcznie regulowane.
Moim zdanie oprócz przedniego mostu nie będzie bardzo odbiegał od HZJ105. Nie wiem tylko czy ta wersja ma system KDSS ale podejrzewam, że nie.
Zajebiście mi się podoba. Szczególnie ten camper, przywieście mi foldery proszę.
Kylon z tego co przeczytałem to są obie wersje sprzedawane przez Tomsa 195kw i 162kw tylko ta mocniejsza jest z automatem bo manual jest za słaby do takiego momentu i został on komputerem obcięty. Silnik jest identylko w jednej jak i drugiej wersji.
Kylon z tego co przeczytałem to są obie wersje sprzedawane przez Tomsa 195kw i 162kw tylko ta mocniejsza jest z automatem bo manual jest za słaby do takiego momentu i został on komputerem obcięty. Silnik jest identylko w jednej jak i drugiej wersji.
Samochód różni się od takiego sklepowego paroma detalami:
- nie posiada systemu Crawl
- nie posiada systemu KDSS
- nie posiada systemu DAC
- ma tylko jedną turbinę nie dwie jak w tym co jeździlismy na szkoleniu
- po zamontowaniu zawieszenia OME wchodzą koła 35x12,5R17
- w środku mniej wypasiony
- 5-cio biegowa skrzynia biegów w manualu lub w automacie
- nie ma gałkologii w kierownicy do sterowania radiem itp.
- nie posiada systemu Crawl
- nie posiada systemu KDSS
- nie posiada systemu DAC
- ma tylko jedną turbinę nie dwie jak w tym co jeździlismy na szkoleniu
- po zamontowaniu zawieszenia OME wchodzą koła 35x12,5R17
- w środku mniej wypasiony
- 5-cio biegowa skrzynia biegów w manualu lub w automacie
- nie ma gałkologii w kierownicy do sterowania radiem itp.
nic tylko jechac i odbierac :
http://ecom.toyota-gib.com/Default.asp? ... ID:1862220
a w extrem nawet mozna wybrac złoty kolor
Oferta cenowa i brak kombinacji z eruo IV sprawia, ze brzmi to zachęcająco.
Pytania, jaka przekładnia kierownicy i czy to, że Tom pisze, że jest na podwoziu 78 moze oznaczać, ze jednak trafi się wersja z mostem z przodu ?
http://ecom.toyota-gib.com/Default.asp? ... ID:1862220
a w extrem nawet mozna wybrac złoty kolor
Oferta cenowa i brak kombinacji z eruo IV sprawia, ze brzmi to zachęcająco.
Pytania, jaka przekładnia kierownicy i czy to, że Tom pisze, że jest na podwoziu 78 moze oznaczać, ze jednak trafi się wersja z mostem z przodu ?