moc w V8
Moderator: luk4s7
moc w V8
czesc,
czy przerabial juz ktos temat podniesienia mocy i momentu w V8?
tak wiem, 286KM to sporo, ale na tle konkurencji ten silniczek wypada bardzo bladziutko, a nie chcial bym sie obudzic jak w 120 z teoretycznym czipem na 200KM (TTE) auto jest nadal mulowate na czarnym....
i drugie pytanie czy byly juz jakies modyfikacje skrzyni automatycznej zeby szybciej reagowala na gaz bo podczas mojej ostatniej jazdy testowej chodzila wolniej niz w 120 i trzeba bylo do niej wysylac podanie z trzema zdjeciami...
Pozdrawiam
Walkie
czy przerabial juz ktos temat podniesienia mocy i momentu w V8?
tak wiem, 286KM to sporo, ale na tle konkurencji ten silniczek wypada bardzo bladziutko, a nie chcial bym sie obudzic jak w 120 z teoretycznym czipem na 200KM (TTE) auto jest nadal mulowate na czarnym....
i drugie pytanie czy byly juz jakies modyfikacje skrzyni automatycznej zeby szybciej reagowala na gaz bo podczas mojej ostatniej jazdy testowej chodzila wolniej niz w 120 i trzeba bylo do niej wysylac podanie z trzema zdjeciami...
Pozdrawiam
Walkie
Re: moc w V8
czego to się zachciewa ?
Re: moc w V8
no tak z 350/800 jesli mozna prosic...? ;D
Re: moc w V8
Modyfikacje skrzyni to sobie odpuść, ona tak zmienia te biegi po to, żeby je zmieniać bezawaryjnie. Niestety te klekoty mają tak gigantyczny moment, że w dłuższym okresie czasu szybka zmiana biegów nie bardzo jest możliwa. Oczywiście można zastosować osiem sprzęgieł i szesnastomasowe koło zamachowe, ale to też, obawiam się, może nie być bezawaryjne rozwiązanie.
Wiem, że we francji Adosnis robi 200-ki na 360 koni i przy tym zapewne jakieś 800 niuta (podają niestety 85 m/kg). Niestety na ich stronie nie ma o tym żadnego info, widziałem reklamę we francuskim magazynie univers TOY'.
Tak trochę oftopując chciałbym zapytać co masz na myśli mówiąc o konkurencji dla V8, bo ostatnio moja ciotka, od zawsze jeżdżąca tymi bardziej luksusowymi LC zmieniała auto i wybrała właśnie 200-kę, bo stwierdziła, że konkurencji nie mia. I w sumie też nie bardzo jakąś widzę, więc jestem ciekaw Twojej opinii.
Wiem, że we francji Adosnis robi 200-ki na 360 koni i przy tym zapewne jakieś 800 niuta (podają niestety 85 m/kg). Niestety na ich stronie nie ma o tym żadnego info, widziałem reklamę we francuskim magazynie univers TOY'.
Tak trochę oftopując chciałbym zapytać co masz na myśli mówiąc o konkurencji dla V8, bo ostatnio moja ciotka, od zawsze jeżdżąca tymi bardziej luksusowymi LC zmieniała auto i wybrała właśnie 200-kę, bo stwierdziła, że konkurencji nie mia. I w sumie też nie bardzo jakąś widzę, więc jestem ciekaw Twojej opinii.
Re: moc w V8
dzieki, mogl bys podrzucic jakis link do tego info bo nie moge sie doszperac
co do konkurencji to rzeczywiscie terenowych nie ma, chodzilo mi raczej o wyciagniecie mocy z silnika, BMW x6 z 3 litrow wyciaga to samo co land z 4,5, czyli sugerujac sie podobnym poziomem technologicznym albo tojka poszla na kompromis z zywotnoscia, albo za chwile wystrzeli z firmowym czip tuningiem za 20 tysi ktory jako jedyny nie narusza warunkow gwarancji
Maciek
co do konkurencji to rzeczywiscie terenowych nie ma, chodzilo mi raczej o wyciagniecie mocy z silnika, BMW x6 z 3 litrow wyciaga to samo co land z 4,5, czyli sugerujac sie podobnym poziomem technologicznym albo tojka poszla na kompromis z zywotnoscia, albo za chwile wystrzeli z firmowym czip tuningiem za 20 tysi ktory jako jedyny nie narusza warunkow gwarancji
Maciek
Re: moc w V8
Sprawdzę Ci to wieczorkiem. Goście od Tecinoxa i Adonisy to jacyś kumple, a że my działamy z tymi pierwszymi to kontakt na drugich też jest.
Re: moc w V8
Power Box w Toyocie kosztuje do 200 tki coś około 7 tys. zł bez utraty gwarancji.... 328 km... i 845 nm... wszystko zależy jak poprosisz o ustawienie...
tutaj masz 15 % moc w koniach i 30 % momentu...
A co do X6... to X6 jest o 350 kg lżejsza... mniejszy opór powietrza i dużo niżej siedzi niż 200 tka...
tutaj masz 15 % moc w koniach i 30 % momentu...
A co do X6... to X6 jest o 350 kg lżejsza... mniejszy opór powietrza i dużo niżej siedzi niż 200 tka...
Re: moc w V8
Zmodyfikowane skrzynie biegów do FJ Cruiser, Tundra, Tacoma, Sequoia, 4Runner, Land Cruiser, GS300, GS350, GS430, GX470, IS250, IS350, LS430, LX470, SC430
http://www.importperformancetrans.com/a750e.shtml
http://www.importperformancetrans.com/a750e.shtml
Re: moc w V8
A tutaj znalazlem ciekawostke
LC V8
KW bhp Nm
Original values 210 286 650
With P-Tronic 272 370 832
Gain 62 84 182
+30% +30% +28%
http://www.ptronic.com/index.php?class=Catalog
ktos mial juz stycznosc z ich produktami?
LC V8
KW bhp Nm
Original values 210 286 650
With P-Tronic 272 370 832
Gain 62 84 182
+30% +30% +28%
http://www.ptronic.com/index.php?class=Catalog
ktos mial juz stycznosc z ich produktami?
Re: moc w V8
tak sobie czytam i łza mi się w oku zakręciła...
dwa lata temu zakupiłem piękne auto niemieckiej firmy na literę B.
koników było mi trochę mało więc podpuszczony przez pracownika serwisu szukałem, szukałem i znalazłem - chip box, który nie powodował utraty gwarancji a koników było więcej no i momencik też wychodził bombowy.
potem było parę wyjazdów do niemiec, włoch.
generalnie super - nikt mnie nie mógł dogonić...
...aż do momentu kiedy silnik zaczął gotować wodę.
serwis po długiej walce poddał się i silnik wymienił na nowy przy przebiegu 50 tys. km
teraz mam mniej koni, a wodę gotuje tylko w czajniku porsche (z przekory).
polecam albo tuning fabryczny z gwarancją albo wcale.
z naciskiem na wcale (chociaż moja HDJ 100 - ma teraz prawie 240 PS )
pozdrawiam
Bartek
dwa lata temu zakupiłem piękne auto niemieckiej firmy na literę B.
koników było mi trochę mało więc podpuszczony przez pracownika serwisu szukałem, szukałem i znalazłem - chip box, który nie powodował utraty gwarancji a koników było więcej no i momencik też wychodził bombowy.
potem było parę wyjazdów do niemiec, włoch.
generalnie super - nikt mnie nie mógł dogonić...
...aż do momentu kiedy silnik zaczął gotować wodę.
serwis po długiej walce poddał się i silnik wymienił na nowy przy przebiegu 50 tys. km
teraz mam mniej koni, a wodę gotuje tylko w czajniku porsche (z przekory).
polecam albo tuning fabryczny z gwarancją albo wcale.
z naciskiem na wcale (chociaż moja HDJ 100 - ma teraz prawie 240 PS )
pozdrawiam
Bartek
Re: moc w V8
Wlasnie sie dowiedzialem ze Toyota poleca czip
http://www.diesel-power.com/Artikel_Con ... 2227.html
ale cytuje sprzedawce:
"Z tego co się dowiedziałem to moc wzrasta do 329km, a moment obrotowy do 767Nm.
Chip podobno jest łatwy w demontażu.
Otrzymałem informację z serwisu, że montaż chipa jest równoznaczny z utrata
gwarancji na silnik."
i jak tu kupic Toyote w naszym pieknym kraju
http://www.diesel-power.com/Artikel_Con ... 2227.html
ale cytuje sprzedawce:
"Z tego co się dowiedziałem to moc wzrasta do 329km, a moment obrotowy do 767Nm.
Chip podobno jest łatwy w demontażu.
Otrzymałem informację z serwisu, że montaż chipa jest równoznaczny z utrata
gwarancji na silnik."
i jak tu kupic Toyote w naszym pieknym kraju
Re: moc w V8
www.kreatormocy.pl
Profesjonaliści... Zrób tak... Zamontuj sobie czip po którym nie będzie śladu.. Czy też power box...
Oni ci doradzą... Wiem z doświadczenia szwagra że wszystko się da.... coś się dzieje sam wyjmujesz jedziesz do serwisu w okresie gwarancyjnym i z głowy... nowa turbina?? czemu nie:) gwarancja...
okres gwarancyjny jest dla nas... nie dla nich:) trzeba korzystać...
Profesjonaliści... Zrób tak... Zamontuj sobie czip po którym nie będzie śladu.. Czy też power box...
Oni ci doradzą... Wiem z doświadczenia szwagra że wszystko się da.... coś się dzieje sam wyjmujesz jedziesz do serwisu w okresie gwarancyjnym i z głowy... nowa turbina?? czemu nie:) gwarancja...
okres gwarancyjny jest dla nas... nie dla nich:) trzeba korzystać...
Re: moc w V8
To sprawa jest prosta - jadąc do serwisu wypinasz chip i nigdy sie przeciez nie połapią...Walkie pisze:Wlasnie sie dowiedzialem ze Toyota poleca czip
http://www.diesel-power.com/Artikel_Con ... 2227.html
ale cytuje sprzedawce:
"Z tego co się dowiedziałem to moc wzrasta do 329km, a moment obrotowy do 767Nm.
Chip podobno jest łatwy w demontażu.
Otrzymałem informację z serwisu, że montaż chipa jest równoznaczny z utrata
gwarancji na silnik."
i jak tu kupic Toyote w naszym pieknym kraju
W moim BMW miałem własnie chip tej firmy i jak najbardziej nie polecam takiego rozwiazania.
Montuje sie go samemu "na czuja" ustawiając przyrost mocy.
Typowy produkt allegro. Rozpizdxiel całkowity!!!
W mojej HDJ 100 zamontowany mam produkt V-techu. http://www.vtechpomorze.pl/
Takie rozwiązanie jak najbardziej polecam. Faceci znaja się na rzeczy i sprawdzaja zachowanie samochodu na hamowni dobierając parametry na tej podstawie. Koni przybywa mało ale moment jest wiekszy o 100 Nm.
I teraz najważniejsze - mam kolege, który ma HZJ 100 i tenże kolega po zamontowaniu przeze mnie chipa przestał mnie doganiać kiedy to wcześniej ja nigdy nie moglem za nim nadążyć.
Coś tam krzyczał przez CB...
Pozdrawiam
Bartek
Re: moc w V8
A ja was zmartwię że się połapią. Jednak tylko wtedy gdy im przyjdzie do głowy sprawdzenie systemu z kompa seryjnego no i o ile będzie to jakiś znający się w temacie mechanik.