moc w V8

Moderator: luk4s7

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

moc w V8

Post autor: Walkie »

czesc,
czy przerabial juz ktos temat podniesienia mocy i momentu w V8?
tak wiem, 286KM to sporo, ale na tle konkurencji ten silniczek wypada bardzo bladziutko, a nie chcial bym sie obudzic jak w 120 z teoretycznym czipem na 200KM (TTE) auto jest nadal mulowate na czarnym.... :)
i drugie pytanie czy byly juz jakies modyfikacje skrzyni automatycznej zeby szybciej reagowala na gaz bo podczas mojej ostatniej jazdy testowej chodzila wolniej niz w 120 i trzeba bylo do niej wysylac podanie z trzema zdjeciami... ;)

Pozdrawiam
Walkie :)

Awatar użytkownika
dziadek
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2008, 20:11
Auto: KZJ73
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: dziadek »

:D :D :D czego to się zachciewa ? :D :D :D

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Walkie »

no tak z 350/800 jesli mozna prosic...? ;D

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Rafi »

Modyfikacje skrzyni to sobie odpuść, ona tak zmienia te biegi po to, żeby je zmieniać bezawaryjnie. Niestety te klekoty mają tak gigantyczny moment, że w dłuższym okresie czasu szybka zmiana biegów nie bardzo jest możliwa. Oczywiście można zastosować osiem sprzęgieł i szesnastomasowe koło zamachowe, ale to też, obawiam się, może nie być bezawaryjne rozwiązanie.

Wiem, że we francji Adosnis robi 200-ki na 360 koni i przy tym zapewne jakieś 800 niuta (podają niestety 85 m/kg). Niestety na ich stronie nie ma o tym żadnego info, widziałem reklamę we francuskim magazynie univers TOY'.

Tak trochę oftopując chciałbym zapytać co masz na myśli mówiąc o konkurencji dla V8, bo ostatnio moja ciotka, od zawsze jeżdżąca tymi bardziej luksusowymi LC zmieniała auto i wybrała właśnie 200-kę, bo stwierdziła, że konkurencji nie mia. I w sumie też nie bardzo jakąś widzę, więc jestem ciekaw Twojej opinii.

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Walkie »

dzieki, mogl bys podrzucic jakis link do tego info bo nie moge sie doszperac :)

co do konkurencji to rzeczywiscie terenowych nie ma, chodzilo mi raczej o wyciagniecie mocy z silnika, BMW x6 z 3 litrow wyciaga to samo co land z 4,5, czyli sugerujac sie podobnym poziomem technologicznym albo tojka poszla na kompromis z zywotnoscia, albo za chwile wystrzeli z firmowym czip tuningiem za 20 tysi ktory jako jedyny nie narusza warunkow gwarancji :)

Maciek

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18031
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: kylon »

Sprawdzę Ci to wieczorkiem. Goście od Tecinoxa i Adonisy to jacyś kumple, a że my działamy z tymi pierwszymi to kontakt na drugich też jest.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Cobra »

Power Box w Toyocie kosztuje do 200 tki coś około 7 tys. zł bez utraty gwarancji.... 328 km... i 845 nm... wszystko zależy jak poprosisz o ustawienie...

tutaj masz 15 % moc w koniach i 30 % momentu...

A co do X6... to X6 jest o 350 kg lżejsza... mniejszy opór powietrza i dużo niżej siedzi niż 200 tka...

Awatar użytkownika
Pyrka
Posty: 3742
Rejestracja: 15 mar 2009, 12:59
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Pyrka »

Zmodyfikowane skrzynie biegów do FJ Cruiser, Tundra, Tacoma, Sequoia, 4Runner, Land Cruiser, GS300, GS350, GS430, GX470, IS250, IS350, LS430, LX470, SC430
http://www.importperformancetrans.com/a750e.shtml

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Walkie »

A tutaj znalazlem ciekawostke :)
LC V8
KW bhp Nm
Original values 210 286 650
With P-Tronic 272 370 832
Gain 62 84 182
+30% +30% +28%

http://www.ptronic.com/index.php?class=Catalog

ktos mial juz stycznosc z ich produktami?

xscape
Posty: 7
Rejestracja: 06 sie 2009, 01:28
Auto: LC V8
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: xscape »

tak sobie czytam i łza mi się w oku zakręciła...
dwa lata temu zakupiłem piękne auto niemieckiej firmy na literę B.
koników było mi trochę mało więc podpuszczony przez pracownika serwisu szukałem, szukałem i znalazłem - chip box, który nie powodował utraty gwarancji a koników było więcej no i momencik też wychodził bombowy.

potem było parę wyjazdów do niemiec, włoch.
generalnie super - nikt mnie nie mógł dogonić...
...aż do momentu kiedy silnik zaczął gotować wodę.

serwis po długiej walce poddał się i silnik wymienił na nowy przy przebiegu 50 tys. km
teraz mam mniej koni, a wodę gotuje tylko w czajniku porsche (z przekory).

polecam albo tuning fabryczny z gwarancją albo wcale.
z naciskiem na wcale (chociaż moja HDJ 100 - ma teraz prawie 240 PS :mrgreen: )

pozdrawiam
Bartek

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Walkie »

Wlasnie sie dowiedzialem ze Toyota poleca czip
http://www.diesel-power.com/Artikel_Con ... 2227.html
ale cytuje sprzedawce:
"Z tego co się dowiedziałem to moc wzrasta do 329km, a moment obrotowy do 767Nm.
Chip podobno jest łatwy w demontażu.
Otrzymałem informację z serwisu, że montaż chipa jest równoznaczny z utrata
gwarancji na silnik." :lol:

i jak tu kupic Toyote w naszym pieknym kraju :)

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Cobra »

www.kreatormocy.pl

Profesjonaliści... Zrób tak... Zamontuj sobie czip po którym nie będzie śladu.. Czy też power box...

Oni ci doradzą... Wiem z doświadczenia szwagra że wszystko się da.... coś się dzieje sam wyjmujesz jedziesz do serwisu w okresie gwarancyjnym i z głowy... nowa turbina?? czemu nie:) gwarancja...

okres gwarancyjny jest dla nas... nie dla nich:) trzeba korzystać...

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: Cobra »


xscape
Posty: 7
Rejestracja: 06 sie 2009, 01:28
Auto: LC V8
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: xscape »

Walkie pisze:Wlasnie sie dowiedzialem ze Toyota poleca czip
http://www.diesel-power.com/Artikel_Con ... 2227.html
ale cytuje sprzedawce:
"Z tego co się dowiedziałem to moc wzrasta do 329km, a moment obrotowy do 767Nm.
Chip podobno jest łatwy w demontażu.
Otrzymałem informację z serwisu, że montaż chipa jest równoznaczny z utrata
gwarancji na silnik." :lol:

i jak tu kupic Toyote w naszym pieknym kraju :)
To sprawa jest prosta - jadąc do serwisu wypinasz chip i nigdy sie przeciez nie połapią...

W moim BMW miałem własnie chip tej firmy i jak najbardziej nie polecam takiego rozwiazania.
Montuje sie go samemu "na czuja" ustawiając przyrost mocy.
Typowy produkt allegro. Rozpizdxiel całkowity!!!

W mojej HDJ 100 zamontowany mam produkt V-techu. http://www.vtechpomorze.pl/
Takie rozwiązanie jak najbardziej polecam. Faceci znaja się na rzeczy i sprawdzaja zachowanie samochodu na hamowni dobierając parametry na tej podstawie. Koni przybywa mało ale moment jest wiekszy o 100 Nm.

I teraz najważniejsze - mam kolege, który ma HZJ 100 i tenże kolega po zamontowaniu przeze mnie chipa przestał mnie doganiać kiedy to wcześniej ja nigdy nie moglem za nim nadążyć.
Coś tam krzyczał przez CB...

Pozdrawiam
Bartek

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: moc w V8

Post autor: konus »

A ja was zmartwię że się połapią. Jednak tylko wtedy gdy im przyjdzie do głowy sprawdzenie systemu z kompa seryjnego no i o ile będzie to jakiś znający się w temacie mechanik.

ODPOWIEDZ