LAND CRUISER 300
Moderator: luk4s7
Re: LAND CRUISER 300
No to też ciekawa polityka..
Re: LAND CRUISER 300
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... ll-finally
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: LAND CRUISER 300
Już za chwileczkę już za momencik. Dobrze, że nie kupiłem teraz tego maławego paździerza 150 w 2.8d.
Żeby tylko UE za szybko go nie wykosiła euronormą, bo hybryda ma być podobno bliżej 2030. A teraz podobno 3.5TT z LSa. Obstawiam cenę brutto u nas na poziomie 500 000 przynajmniej.
Żeby tylko UE za szybko go nie wykosiła euronormą, bo hybryda ma być podobno bliżej 2030. A teraz podobno 3.5TT z LSa. Obstawiam cenę brutto u nas na poziomie 500 000 przynajmniej.
Re: LAND CRUISER 300
Czyli można mieć dwie generacje paździerzy
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: LAND CRUISER 300
Sliniki na Australię i pewnie dużą część świata. Zobaczymy czy wejdzie do sprzedaży w EU. https://www.caradvice.com.au/940344/202 ... -detailed/
Re: LAND CRUISER 300
Nieźle 1GR w 300. Ten silnik w FJ to przyspieszenie 10s do 100 czyli jak 1.5dci w kompakcie. W LC 300 przy jego masie nie da rady wyprzedzić Yarisa
Re: LAND CRUISER 300
Nie no mam ból dupy do Toyo o to, że nie sprzedaje 150ki w UE z 4.0 albo chociaż z 2.7 benzyną. Został tylko turbodyszel z problemami z DPF i osiągami Opla Astry z 1991. Mam dużą nadzieję, że na UE będzie benzyna/hybryda, a nie tylko diesel. Może ich trochę diesel-ban w Niemczech zmotywuje.
LAND CRUISER 300
Dobrze że zwróciłeś na to uwagę bo jeszcze by człowiek kupił i był zadowolony... Eee nie czekaj - kupiłem i nie narzekam. Szkoda że nie wiedziałem wcześniej bo bym żałował od początku a teraz zacznę żałować dopiero po prawie 3 latachWiener pisze:Został tylko turbodyszel (...) osiągami Opla Astry z 1991.
A poważnie to każdy ma inne wymagania i jasne że te 204KM które ma 150’tka teraz, powinny tam być od początku. Nie sądzę jednak żeby od LC wymagało się częściej wybitnej dynamiki niż sprawności terenowej, niezawodności i trochę komfortu.
Jeśli te foty u góry pokazują faktycznie model J30 to jestem rozczarowany. Wygląda raczej jak lifting J20 niż nowy model.
Re: LAND CRUISER 300
A jaki ma kąt natarcia taka 300? Jak patrzę na ten przód/zderzak, to nie odnoszę wrażenia, że to jest auto terenowe. Dlatego nie dziwi mnie, że potencjalni klienci wysoko stawiają wymagania co do mocy/prędkości.
Re: LAND CRUISER 300
Kolega raczy żartować. Obawiam się, że 2TR-FE nadaje się do Vitary lub Grand Vitary. 250 Nm uzyskiwane przy wysokich obrotach nie napędzi Prado jak należy. 1GR-FE to skromne minimum, szczególnie przy automacie.Wiener pisze: ↑23 kwie 2021, 10:31Nie no mam ból dupy do Toyo o to, że nie sprzedaje 150ki w UE z 4.0 albo chociaż z 2.7 benzyną. Został tylko turbodyszel z problemami z DPF i osiągami Opla Astry z 1991. Mam dużą nadzieję, że na UE będzie benzyna/hybryda, a nie tylko diesel. Może ich trochę diesel-ban w Niemczech zmotywuje.
Pomysłu z hybrydą wolę nie komentować, to się nie sprawdza w plaskaczach, lepiej nie myśleć co byłoby w terenie. No i żadnych powszechnych zakazów dla diesli póki co nie ma. Są, ale na krótkich odcinkach nielicznych ulic w nielicznych miastach.
Podoba mi się pomysł J33A-FTV, spodziewałbym się R6. Ostatnio tak bywa, że V8 idzie w odstawkę wraz ze zmniejszaniem pojemności silnika, a R6 pod względem kultury pracy potrafi pobić nawet V8 (cross-plane oczywiście).
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: LAND CRUISER 300
Musze się zgodzić z przedmówcą, mam u siebie w J120 2TR-FE, silnik jest super i jakos napędza to auto. Bez szału ale wystarczająco żeby kogoś wyprzedzić, na pewno dużo lepiej niż diesle KZT w J9. Ale J150 jest sporo cieższa i myslę że ten silniczek byłby juz za słaby do takiej masy. Poza tym mówimy też o zupełnie innym budżecie wiec chciałoby sie wiecej wymagać od auta które kosztuje powyżej 200 tysi.
Wiec podsumowując- nikt by tego w europie nie kupił. Za to porządną 4.0 benzynkę bym brał. Ale chyba łatwiej sciągnąć 4runnera ze stanów a to juz inna historia
Wiec podsumowując- nikt by tego w europie nie kupił. Za to porządną 4.0 benzynkę bym brał. Ale chyba łatwiej sciągnąć 4runnera ze stanów a to juz inna historia
Re: LAND CRUISER 300
Czasem sie trafia,ale na niedługo.Kilka dni była i sprzedana. https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toy ... ousPage=lrsebastian44 pisze: ↑26 kwie 2021, 08:45Za to porządną 4.0 benzynkę bym brał. Ale chyba łatwiej sciągnąć 4runnera ze stanów a to juz inna historia
A tak nawiasem mówiąc to niektórych konfiguracji aut nie zobaczymy w Europie bo nie spełniają tych wyśrubowanych eko norm ,a bedzie jeszcze gorzej-obejrzyjcie co nam kochana łunja szykuje. https://www.youtube.com/watch?v=nsj43FoAdJY tak od 2 min bo wczesniej przynudza