W związku z tym że nie mogłem od ręki kupić ani TT ani Super Pro wszedłem w posiadanie drogą kupna polibusze Strongflex. Jeden polibusz tylnego dolnego wahacza kosztował 62 zł brutto. Przesyłka 18 złotych. Poniżej zdjęcia zakupionych części oraz opis.
W stosunku do TT/Super Pro gorsza jakość wykonania, ale rowki w wewnętrznych tulejach których brak u konkurencji.
Spostrzeżenia z montażu w przyszłym tygodniu. Jak chwilę pojeżdżę to dam znać.
Polibusze STRONGFLEX
Moderator: luk4s7
Re: Polibusze STRONGFLEX
Testujcie, relacjonujcie - nie można w końcu zostać zakładniki TT oraz super pro.
Co do jakości, to usiłowałem znaleźć w sieci twardość (shore'a) polibuszy, gdyż to wydaję się być kluczowym czynnikiem jakości. Niestety bez powodzenia jeśli chodzi o TT i SP. Świat tunningowy (wyścigówki) właśnie twardzością określa zastosowanie odpowiednich twardosci polibuszy do odpowiedniego ustawienia zawieszeń.
Co do jakości, to usiłowałem znaleźć w sieci twardość (shore'a) polibuszy, gdyż to wydaję się być kluczowym czynnikiem jakości. Niestety bez powodzenia jeśli chodzi o TT i SP. Świat tunningowy (wyścigówki) właśnie twardzością określa zastosowanie odpowiednich twardosci polibuszy do odpowiedniego ustawienia zawieszeń.
Re: Polibusze STRONGFLEX
Ostatecznie nie założyłem, bo po demontażu TT okazały się OK. Pewnie pójdą do sprzedania.
- czarny_gawron
- Klubowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 05 cze 2012, 17:59
- Auto: 760 B 23 ET M46 '84r.
KZJ95 '02
Aygo '15 - Kontakt:
Re: Polibusze STRONGFLEX
W klubie volvo, mamy magika który ma możliwość robienia polibuszy... Przynajmniej do v700 ma, jak znajdzie się paru chętnych to mogę podpytać. jakościowo, ok praktycznie cały klub jeździ;), trzeba będzie tylko dogadać szczegóły co do twardości.
Pytać?
Tak, sobie przypomniałem
Pytać?
Tak, sobie przypomniałem