nie damkylon pisze:I od tamtej pory Willysy rdzewieją na potęgę Dawaj nazwy i producentów Mopar.
Lakierowanie ramy
Moderator: luk4s7
Re: Lakierowanie ramy
Re: Lakierowanie ramy
A co zabronili Ci
Re: Lakierowanie ramy
a na gole blachy polecam zaraz po srutowaniu polecam reaktywny kwasny podklad np. sikkensa z utwardzaczem CF.....
Re: Lakierowanie ramy
@Kylon:
Poszukaj najbliższej firmy zajmującej się malowaniem kataforetycznym i ślij zapytanie ofertowe. Kataforeza będzie na pewno najlepszym zabezpieczeniem antykorozyjnym ramy Twej Toyoty.
Jeśli nie kataforeza to metoda "warsztatowa, ale profi":
- megadokładne mycie ramy;
- piaskowanie - ale nie byle gdzie i nie macanie rękami później;
- w ciągu max. 5 godzin po piaskowaniu trzeba pomalować warstwę podkładu epoksydowego - najlepiej International(InterPlus256, Interplus356) - ściśle wg. podanego reżimu technologicznego;
- kolejne(2) warstwy w czasie nie dłuższym niż zaleca producent epoksydowego podkładu;
- na podkład można rzucić jakąś farbę epoksydową lub poliuretanową - według potrzeb i aspiracji kolorystycznych. Sam podkład ma kolor aluminium.
Metoda ta jest stosowana przez znane mi firmy produkujące elementy maszyn i konstrukcje pracujące w środowiskach bardzo nieprzyjaznych metalowi. Technologia ta jest jednocześnie stosunkowo tania, oraz łatwa w stosowaniu.
Poszukaj najbliższej firmy zajmującej się malowaniem kataforetycznym i ślij zapytanie ofertowe. Kataforeza będzie na pewno najlepszym zabezpieczeniem antykorozyjnym ramy Twej Toyoty.
Jeśli nie kataforeza to metoda "warsztatowa, ale profi":
- megadokładne mycie ramy;
- piaskowanie - ale nie byle gdzie i nie macanie rękami później;
- w ciągu max. 5 godzin po piaskowaniu trzeba pomalować warstwę podkładu epoksydowego - najlepiej International(InterPlus256, Interplus356) - ściśle wg. podanego reżimu technologicznego;
- kolejne(2) warstwy w czasie nie dłuższym niż zaleca producent epoksydowego podkładu;
- na podkład można rzucić jakąś farbę epoksydową lub poliuretanową - według potrzeb i aspiracji kolorystycznych. Sam podkład ma kolor aluminium.
Metoda ta jest stosowana przez znane mi firmy produkujące elementy maszyn i konstrukcje pracujące w środowiskach bardzo nieprzyjaznych metalowi. Technologia ta jest jednocześnie stosunkowo tania, oraz łatwa w stosowaniu.
Re: Lakierowanie ramy
Przecież Kylon ma już profi lakiernika
Re: Lakierowanie ramy
nie wiedziałemkonus pisze:Przecież Kylon ma już profi lakiernika
Re: Lakierowanie ramy
Spoko, spoko. Dzięki za wszelkie rady. Teoretycznie kierunek jest obrany ale zawsze warto korzystać z profesjonalnych porad Ja będę miał jeszcze naprawy ramy pomiędzy procesem piaskowania czy śrutowania a lakierowaniem. Z tyłu po prawej stronie widoczne jest pęknięcie przy mocowaniu resora oraz mały otworek. Jest to część wymienna tylko te nity
Re: Lakierowanie ramy
tylko pamietaj o tym ,ze po srutowaniu jest malo czasu do pierwszego malowania , inaczej rudy sie znowu wda , a i wazne jest zabezpieczenie numeru ramy przed srutowaniem ......ja zaspawalem blacha kwasoodpornakylon pisze:Spoko, spoko. Dzięki za wszelkie rady. Teoretycznie kierunek jest obrany ale zawsze warto korzystać z profesjonalnych porad Ja będę miał jeszcze naprawy ramy pomiędzy procesem piaskowania czy śrutowania a lakierowaniem. Z tyłu po prawej stronie widoczne jest pęknięcie przy mocowaniu resora oraz mały otworek. Jest to część wymienna tylko te nity
Re: Lakierowanie ramy
O numerze nadwozia pamiętam
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: Lakierowanie ramy
z tego co wiem to najlepiej sie pendzluje ramy farba do malowania tankowcow