Strona 22 z 27

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 04 gru 2020, 16:38
autor: Mrm
@kylon, jak z Salt Lake City, to tłumaczy rdzę:)

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 09 mar 2021, 00:26
autor: Man With Camera
Zbowid pisze:
04 paź 2017, 07:51
Długa się zastanawiałem czy pisać cokolwiek czy dać sobie spokój...Przez kilkanaście lat promowałem określone rozwiązanie bazując na parametrach technicznych. Świat poszedł do przodu i pojawili się nowi gracze i mają lepsze parametry - lepsze, w porównaniu z I256/356.
Interplus ma doskonałe parametry w testach na zrywanie/oderwanie od podłoża - produkt sam się obronił i odsyłam do doświadczeń użytkowników...ale jest nowy gracz. I256 miał 14Mpa na zrywanie, a ten ma 22MPa !!! Przetestowałem w warunkach labu i praktycznie. Jestem pod wrażeniem :shock: . Produkt nazywa się C-Pox ST180 AL. Jak temat schwyci to napiszę coś więcej. W tym wypadku Lepsze jest na prawdę wrogiem dobrego. :mrgreen:
Hej Zbowid! Przeczytałem uważnie cały twój antykorozyjny wątek i mam pytanie/prośbę: trzy i pół roku temu rzuciłeś tu hasło C-Pox ST180 AL ale potem cisza - jak krew w piach (ewentualnie kamień w wodę), czy mógłbyś może rozwinąć temat C-Pox ST180 AL skoro jest on lepszy niż rozwiązania Interthane? A może od tamtej pory pojawiło się na rynku zabezpieczania antykorozyjnego coś jeszcze lepszego niż C-Pox ST180 AL? Jeśli nie - to jak dokładnie należy używać tego specyfiku? Będę w najbliższym czasie zabezpieczać ramę i podwozie trochę już nadgryzione przez rdzę (zdjęcia można zobaczyć tutaj https://m.imgur.com/a/B7pVEUt). Czy C-Pox ST180 AL jest najlepszy do tego celu? Czy przed jego nałożeniem warto - na resztki rdzy, pozostałej po czyszczeniu mechanicznym - położyć najpierw jakiś neutralizator rdzy jak np. APP R STOP, o którym słyszałem dużo dobrego (a może Dinitrol byłby lepszy niż środek APP)? Czy po nałożeniu C-Pox ST180 AL, trzeba to potem jeszcze czymś pomalować? Jeśli tak, to najlepiej czym?

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 13 kwie 2021, 07:38
autor: Zbowid
Wywołany do tablicy odpowiadam...Ma dużo pracy i bardzo dużo pracy :).
W przypadku przywołanego rozwiązania jest kilka istotnych kwestii różniących ten produkt od innych występujących na rynku:
- możliwość aplikacji na wilgotne podłoże - czy po myciu woda pod ciśnieniem minimum 300bar
- nie wymaga stosowania żadnych dodatkowych neutralizatorów i innych cudów techniki - ma już to wszystko w sobie
- może być stosowany i do tego został stworzony, aby aplikowac go na gorzej przygotowane podłoża
- ma bardzo dobre parametry wytrzymałościowe - testy pull-off na powierzchni gorzej przygotowanej - czyli nie "piaskowanej" - znacząco przewyższają dostępne na rynku produkty - powyżej 15MPa!
Jest jeszcze kilka smaczków - np stosunek mieszania 1:1 - czyli nigdy się nikt nie powinien pomylić przy mieszaniu - inne produkty mają różne stosunki.
Tu jest link do produktu: https://cin-protective.pl/wp-content/uploads/7N180.pdf
Jak masz/macie jakieś pytania, to proszę o kontakt tu lub na priv.

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 08 cze 2021, 21:45
autor: kylon
Niestety obecnie bardzo częsty widok w J9 i J12.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 10:32
autor: ciasteczkowypotwor
luk4s7 pisze:
08 lis 2020, 11:38
Nie mam zbyt ładnych zdjęć bo na glebie i już szarówka była ale coś tam widać. Tak wygląda J15 z listopada 2018 po drugim, a przed trzecim psiukaniem Krown’em.


2018 rok to tak no 3 lata, za trzy lata to nawet bez tego Krowna (który wytrzymuje jakiś miesiąc normalnie użytkując samochód w błocie) wiec no zabezpieczenie żadne z tego Krowna.

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 12:58
autor: Zbowid
Przypomnę tylko, że ten produkt i inne z tej samej grupy, to prewencja...a nie zabezpieczenie antykorozyjne. Warto dbać prewencyjnie...ale nie w stanie który pokazał Kylon. Kadzidło stosowane jest również prewencyjnie 8)

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 13:07
autor: kylon
Dokładnie. I tylko w aucie cywilnym. Pisałem wielokrotnie, że do błota się nie nadaje.

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 13:12
autor: kylon
A bez profilaktyki jakiejkolwiek potem jest tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 16:29
autor: Rolin
Czy ktoś myślał, że na czarnym dziur nie widać? :shock:

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 16:50
autor: kylon
Pomalowana bo czekała w kolejce. Po zrobieniu kolejne piaskowanie miejscowe i lakierowanie całości. Przyjechała już taka.

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 11 lip 2021, 16:55
autor: kylon
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 06 paź 2021, 21:21
autor: luk4s7
W ramach kronikarskiego obowiązku dorzucam kilka świeżych fotek podwozia auta przed 4 wizytą w Krown zaplanowaną na 18.10.2021.
Dokładnie 8. Listopada miną 3 lata a więc i pożegnam się z gwarancją.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 06 paź 2021, 21:35
autor: kylon
Odstępy zrobi ;-)

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 06 paź 2021, 22:02
autor: Michu_1
Widać że działa, tylko wszystko tym piachem oblepione.

Re: Technologia zabezpieczenia antykorozyjnego

: 06 paź 2021, 22:08
autor: kylon
Ja to wolę ten piach niż rdzę ;-) Mam podobnie.