wyciągarka RAWTECH
Moderator: luk4s7
Jeśli chodzi o linę to faktycznie oryginalna jest do bani - sztywna jak cholera i rozpręża się samoczynnie jeśli zapomnimy się z jej napinaniem. Później to już tylko walka. Wiedziałem o tym bo nawijamy je często na warsztacie podczas montażu. Samemu się przekonałem o upierdliwości tego zjawiska w terenie podczas Zmoty. Muszę stwierdzić, iż wyciągarka dostała tam mocno w dupę i nie padła. Pękł tylko wspornik ale to była moja wina. Ze zmęczenia już nie dopilnowałem sprawy.
Escape jest chyba już ze dwa lata na rynku. Monthana o wiele więcej. Z Escapem nie mam praktycznie nic wspólnego więc nie mam też zdania. Wiem że jest i tyle.
Obecnie mamy jedną 16800 taniej bo bez liny. Dla kogoś kto chce mieć syntetyka może to być jakieś rozwiązanie. Hak - jest. 2900,00 PLN.
Escape jest chyba już ze dwa lata na rynku. Monthana o wiele więcej. Z Escapem nie mam praktycznie nic wspólnego więc nie mam też zdania. Wiem że jest i tyle.
Obecnie mamy jedną 16800 taniej bo bez liny. Dla kogoś kto chce mieć syntetyka może to być jakieś rozwiązanie. Hak - jest. 2900,00 PLN.
Ja staram się dobierać następująco do J8:slawek pisze:No wlasnie, jaka powinna być 'siła' wyciągarki. Najczęściej czytałem opinie, że powinno to być ok. 2x masa autka, czyli dla 80-ki powinno 5,4 tony (12 tys funtów) wystarczyć...
- turystyka, wyprawa Warn 9,5XP, Monthana 12000, Bullface 12000
- wyprawa, ciężkie auto, Warn M12000, Monthana 16800
- wygłupy, ciężka jazda terenowa Warn 16,5Ti, M15000
Oczywiście roszady w dół tak. W górę już mniej (czyli silniejsza wyciągarka do lżejszych zadań ale nie odwrotnie - mniejszy uciąg do cięższych rzeczy.
Wiem bo dokładnie w ten sam sposob ściągałem Czobiemu XPeka ze stanów. Potem były cyrki bo doszła tylko jedna paczka a druga wróciła z powrotem do Tahoe a na poczcie twierdzili że czobiemu dali awizo i sam to zniedbał - a bidny chłopok przez dwa miesiące codziennie po dwa razy sprawdzał skrzynkę w oczekiwaniu na tą drugą paczkę.MaxLux pisze:@Borys,
Ja sciagalem Warna 9.5xp z USA i przy owczesnym kursie dolara 2,3 wyciagara z przesylka wyszla mnie 2,5kPLN...
Oczywiscie jest pewne ale - w przesylce pomogl mi kuzyn, ktory przepakowal wszystko do 2 paczek i wyslal tak do polski...
Ale nawet jakby zaplacic Vat (clo na wyciagarki jest 0%) to i tak nie wyjdzie wiecej niz 3kPLN ...
W końcu druga paczka przyszła durgi raz ale trwalo to chyba ze 3 miesiace łącznie. Transport oczywiście morski i jako cześci mechaniczne do auta
zainstalowal (zaryzykowalem) i nabylem T-maxa do 70tki
wersja 12500 ta stara jeszcze
typowy chinczyk
1. wymienic line
2. rolki wyrzucic przy odbiorze paczki
3. olac gwarancje i uszczelic na walasna reke
4. zmienic (przebudowac) hamulec, fabryczny nie dziala
5. zawsze uzywac zblocza
generalnie dzialala
co do uzytkowania 2 razy do roku, umrze od braku pracy
skoroduje przecieknie i niezadziala
chyba ze bedzie siedziala w garazu i bedziesz instalowal jak bedziesz potrzebowal na wyjazd
wersja 12500 ta stara jeszcze
typowy chinczyk
1. wymienic line
2. rolki wyrzucic przy odbiorze paczki
3. olac gwarancje i uszczelic na walasna reke
4. zmienic (przebudowac) hamulec, fabryczny nie dziala
5. zawsze uzywac zblocza
generalnie dzialala
co do uzytkowania 2 razy do roku, umrze od braku pracy
skoroduje przecieknie i niezadziala
chyba ze bedzie siedziala w garazu i bedziesz instalowal jak bedziesz potrzebowal na wyjazd