
Czy ktoś ogarnia elektronikę tego silnika? W którymś wątku Rokfor pisał że da się ją w łatwy sposób uprościć- plątanina kabli jest przerażająca. Co do BMW to jest kilku speców którzy sprawnie ogołacają motorek z tych wszystkich lambd srambd itd
Kolejne pytanie dotyczy skrzyni biegów- z jakimi skrzyniami da się ten silnik połączyć? U mnie jest TH350, niezniszczalna skrzynia ale zabierająca dośc dużo mocy i przerabiająca ją na ciepełko

Czy skrzynia orginalnie z 1UZ-FE występująca (automatyczna) jest sterowana elektronicznie? U siebie mam przerobiony, "odłączony" od skrzyni toyotowej reduktor z pto, chciałbym pozostać przy tym rozwiązaniu pod warunkiem że lexusowy automat nie jest sterowany jakimś wymyslnym komputerem.
Mam jeszcze jedną prośbę- estewes masz ten silnik ze skrzynią w garażu- zmierz go proszę od początku silnika do końca skrzyni, zna ktoś może wagę takiego zestawu?
Z góry dzięki za radę