uszczelka korka oleju
: 23 cze 2021, 22:13
Uszczelki korka zawsze kojarzyły mi się z aluminiowymi, miedzianymi lub takimi "dmuchanymi" stalowymi.
Wszystkie te uszczelki mogą być wykorzystane drugi raz w razie potrzeby, nawet te "dmuchane" po zgnieceniu się ułożą. Takie dmuchane obwarzanki są np. w korkach tylnego mostu i od biedy wymieniałem olej bez wymiany uszczelek i się ładnie uszczelniło.
Teraz do silnika zakupiłem sobie nową uszczelkę korka OEM . Jest to jakieś dziwne kruche aluminiom z powłoką papierową. Podobno super uszczelniają.
Ale.. podobno te uszczelki kleją się do miski (trzeba skrobać), potrafią się zaginać do środka miski (opinie z sieci), luzować ( to akurat opinia z amazona do takich podkładek "OEM") .
Jakie są Wasze opinie o tych uszczelkach, używacie tego wynalazku czy standardowe aluminium/miedź?
Pierdoła, ale się pytam za min będę żałował, że sobie polepszyłem nowym wynalazkiem.
Wszystkie te uszczelki mogą być wykorzystane drugi raz w razie potrzeby, nawet te "dmuchane" po zgnieceniu się ułożą. Takie dmuchane obwarzanki są np. w korkach tylnego mostu i od biedy wymieniałem olej bez wymiany uszczelek i się ładnie uszczelniło.
Teraz do silnika zakupiłem sobie nową uszczelkę korka OEM . Jest to jakieś dziwne kruche aluminiom z powłoką papierową. Podobno super uszczelniają.
Ale.. podobno te uszczelki kleją się do miski (trzeba skrobać), potrafią się zaginać do środka miski (opinie z sieci), luzować ( to akurat opinia z amazona do takich podkładek "OEM") .
Jakie są Wasze opinie o tych uszczelkach, używacie tego wynalazku czy standardowe aluminium/miedź?
Pierdoła, ale się pytam za min będę żałował, że sobie polepszyłem nowym wynalazkiem.