Re: Uszczelka pod głowicą LC120 4.0 VVTi - Kraków
: 25 mar 2015, 20:41
witajcie. w piątek ma być ściągnięta głowica - to wam opiszę sytuację na froncie.
Jako wyjaśnienie po powyższych postów. Auto kupiłem z gazem pod koniec 2014 ( a gaz zamontowany lipiec 2014) Jak się zrobiło zimno z moich kratek mimo zagrzanego silnika ledwo wiało jak silnik miało obroty do 1500. Pojechałem tylko zapytać do ASO i pierwsza odpowiedź po podniesieniu maski że źle zainstalowana instalacja gazowa -reduktory powyżej zbiorniczka wyrównawczego - i to się zgadza.Podjechałem do znajomego mechanika ,poluźnił opaski i pełno powietrza w układzie .po jakimś czasie umówiłem się na naprawę instalacji gazowej i reduktory dali we właściwe miejsce. ładnie grzało wszystko ok. tylko w sytuacji kiedy wracałem z trasy i była autostrada ( ok 160 przez godzinę) a następnie wjazd do miasta to wtedy temp rosła i układ się destabilizował- jak silnik był na obrotach to w komorze panowało wysokie ciśnienie i temp była ok, zwalniając następuje rozprężenie i wtedy nieszczelność pokazuje swoje rogi bo dwutlenek dostaje się do układu chłodzenia i go zapowietrza.
Co do gazu i obd 2 - znajomy gazownik który mi to naprawiał mówi że prawdopodobnie ja mam sterownik w wersji premium i on ma nastawę automatyczną - nawet skwitował ze wszyscy tak robią ale powiedział ze na początku trzeba wykonać wstępna regulację - tzn. laptop na kolana i jazda z różnymi obciążeniami i dopiero wtedy można powiedzieć że jest wyregulowane. Póki co to chyba wyp.......ten gaz.
Pozdrawiam.
rafał pytaliście gdzie jest auto - Anwa Krk- ja im ufam ( póki co)
Jako wyjaśnienie po powyższych postów. Auto kupiłem z gazem pod koniec 2014 ( a gaz zamontowany lipiec 2014) Jak się zrobiło zimno z moich kratek mimo zagrzanego silnika ledwo wiało jak silnik miało obroty do 1500. Pojechałem tylko zapytać do ASO i pierwsza odpowiedź po podniesieniu maski że źle zainstalowana instalacja gazowa -reduktory powyżej zbiorniczka wyrównawczego - i to się zgadza.Podjechałem do znajomego mechanika ,poluźnił opaski i pełno powietrza w układzie .po jakimś czasie umówiłem się na naprawę instalacji gazowej i reduktory dali we właściwe miejsce. ładnie grzało wszystko ok. tylko w sytuacji kiedy wracałem z trasy i była autostrada ( ok 160 przez godzinę) a następnie wjazd do miasta to wtedy temp rosła i układ się destabilizował- jak silnik był na obrotach to w komorze panowało wysokie ciśnienie i temp była ok, zwalniając następuje rozprężenie i wtedy nieszczelność pokazuje swoje rogi bo dwutlenek dostaje się do układu chłodzenia i go zapowietrza.
Co do gazu i obd 2 - znajomy gazownik który mi to naprawiał mówi że prawdopodobnie ja mam sterownik w wersji premium i on ma nastawę automatyczną - nawet skwitował ze wszyscy tak robią ale powiedział ze na początku trzeba wykonać wstępna regulację - tzn. laptop na kolana i jazda z różnymi obciążeniami i dopiero wtedy można powiedzieć że jest wyregulowane. Póki co to chyba wyp.......ten gaz.
Pozdrawiam.
rafał pytaliście gdzie jest auto - Anwa Krk- ja im ufam ( póki co)