Strona 2 z 2

: 23 maja 2008, 08:52
autor: MaxLux
A ja już mam nowa edycje zderzaka z Panks Garage. Poprzedni byl OK ale kilka razy przy pionowych zjazdach auto czasem stawało na nim :shock: lub przy pokonywaniu rowów za bardzo wbijał sie w glebę ...

Główne usprawnienia w stosunku do PG v1:

- dużo lepszy kąt natarcia poprzez podcięcie błotników i atrapy powyżej kierunkowskazów oraz skrócenie ramy o 10 cm...

- mniejsza powierzchnia czołowa (mniej blota do pchania) ;)

- wyżej położona wyciągarka i łatwiejszy dostęp do niej

a resztę sami oceńcie:

http://www.punksgarage.pl/zderzaki/kzj7 ... base0.html

: 24 maja 2008, 10:02
autor: kylon
O. Wygląda bardzo ładnie. Ja za sobą mam już czasy napierania w błocie po pachy i wynik więc w moim przypadku obcinanie ramy odpada. Moja Toyka ma już charakter turystyczny więc mój zderzak wystarcza mi w zupełności.
Wygląda git :wink: Do napierania w mega patykach zasłoń sobie jakoś dziurę nad wyciagarką. Przebić chłodnicę patykiem teraz mega łatwo.

: 29 maja 2008, 18:03
autor: Damian
kylon pisze:Do napierania w mega patykach zasłoń sobie jakoś dziurę nad wyciagarką. Przebić chłodnicę patykiem teraz mega łatwo.
ja przykręciłem solidną siatkę przed chłodnicą i jest git

zderzak b. fajny, generalnie koncepcja taka jak u mnie, tylko że ja zmniejszyłem kąt tak dalece, jak to było możliwe bez przycinania ramy.

popełniłem błąd z zabudowaniem od góry, przez co nie ma dostępu do wyciągarki w razie jej awarii, ale teraz to zmienię, bo jest zdjęty

poza tym reszta podobna - delfiny, kształt grilla, podcięcia z boku