Luźne rozmowy o LC300
Moderator: luk4s7
Re: Luźne rozmowy o LC300
Jak się naprawi Tapatalk to wrzucę fotki bezpośrednio.
https://www.facebook.com/11685634504884 ... 83197/?d=n
https://www.facebook.com/11685634504884 ... 83197/?d=n
Re: Luźne rozmowy o LC300
Pikny. Zakonserwowaliśta ramę 3M cavity plus waxem?
Re: Luźne rozmowy o LC300
Kolejne dwie sprzedane
Re: Luźne rozmowy o LC300
A za ile? W sensie ile cena transakcyjna była?
Re: Luźne rozmowy o LC300
Pytajcie w Carsdubai nie mnie.
Re: Luźne rozmowy o LC300
VXR 3,5L c.a. 700k
GXR 3,5L c.a. 600k
4,0L około 100k mniej
GXR 3,5L c.a. 600k
4,0L około 100k mniej
Re: Luźne rozmowy o LC300
Tutaj trochę szczegółów i informacja o cenach
Od 600 do 800k pln w zależności od kursu $.
Co ważne - nie ma gwarancji w Europie.
https://youtu.be/3bqfgDys4Mo
Od 600 do 800k pln w zależności od kursu $.
Co ważne - nie ma gwarancji w Europie.
https://youtu.be/3bqfgDys4Mo
Re: Luźne rozmowy o LC300
Czy dawniej 100, 200 też tak drogo wychodzila w porownaniu do inny h aut ? Czy dzisiaj ludzie są sklonni więcej zapłacić?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: Luźne rozmowy o LC300
Dawniej ludzie płacili mniej. Gównie z dwóch powodów:
- auta były dostępne w Polsce i w Europie,
- auta importowane ze wschodnich rynków nie miały gwarancji (podobnie jak i teraz),
Kiedy jeszcze 200-tkę można było kupić w polskim salonie, import np z Dubaju wychodził taniej.
- auta były dostępne w Polsce i w Europie,
- auta importowane ze wschodnich rynków nie miały gwarancji (podobnie jak i teraz),
Kiedy jeszcze 200-tkę można było kupić w polskim salonie, import np z Dubaju wychodził taniej.
Re: Luźne rozmowy o LC300
E tam, te z Rosji mają gwarancję. Co prawda trzeba dać okrągły milion (vs 400k cena w Rosji), ale da się sprowadzić.
Tak sobie myślę, że można sobie kupić za cenę 300ki nową G-klasę i jeszcze zostanie na łódź motorową yamahy i na 10 lat serwisu. Ceny 300 w UE są całkowicie z kosmosu.
A też nie wiem czy jest sens sprowadzać i ładować kabzę firmie, która na nasz unijny rynek soczyście pluje. Na USA dało się zrobić hybrydowe Sequouie i Tundry, a na UE mając już opracowaną technologię i-force kładą lachę.
A przypomnę cennik 200ki: https://www.landcruiser.pl/images/pdf/J20/spec_lcv8.pdf Te po ostatnim lifcie chodziły z tego co pamiętam katalogowo za 429 000.
Tak sobie myślę, że można sobie kupić za cenę 300ki nową G-klasę i jeszcze zostanie na łódź motorową yamahy i na 10 lat serwisu. Ceny 300 w UE są całkowicie z kosmosu.
A też nie wiem czy jest sens sprowadzać i ładować kabzę firmie, która na nasz unijny rynek soczyście pluje. Na USA dało się zrobić hybrydowe Sequouie i Tundry, a na UE mając już opracowaną technologię i-force kładą lachę.
A przypomnę cennik 200ki: https://www.landcruiser.pl/images/pdf/J20/spec_lcv8.pdf Te po ostatnim lifcie chodziły z tego co pamiętam katalogowo za 429 000.
Re: Luźne rozmowy o LC300
Oglądałem to auto
Sprowadzone przez www.dubaicars.pl
-
Do poczytania na stronie: https://www.landcruiser.pl/czytelnia/au ... yposazenie
Sprowadzone przez www.dubaicars.pl
-
Do poczytania na stronie: https://www.landcruiser.pl/czytelnia/au ... yposazenie
Re: Luźne rozmowy o LC300
No i piękna reklamka za kilka fotek . Mnie tylko jak zwykle wkurza, że w tym kraju trzeba wyjechać na czyiś pleckach do przodu. Carsdubai - Dubaicars co za zbieżność nazw. Prawda? Dziwne że obie sprzedają podobne auta. Tylko jedna robi to 15 lat a druga wyskoczyła jak filip z konopii skąd my to znamy TLCOC - TLCAC. Smutne to i żenujące.
Re: Luźne rozmowy o LC300
Obiecałem swego czasu kilka fotek. Sorki, że bez opisu ale i na to przyjdzie czas. Opis będzie techniczny bez reklam ale na razie nie mam na to czasu.
Wnętrze wersji GR Sport
Wnętrze wersji GR Sport
Re: Luźne rozmowy o LC300
Z zewnątrz jeszcze na małych kółeczkach.
Re: Luźne rozmowy o LC300
Sprawdzanie czy wejdą większe kółka