Luźne rozmowy o LC300
Moderator: luk4s7
Luźne rozmowy o LC300
Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.
Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.
A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy.
https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.
A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy.
https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Re: Dane techniczne
Podobno ma byćWiener pisze: ↑28 gru 2021, 16:59Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.
Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.
A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy.
https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Słyszałem, że na ostatnim zebraniu dealerów Toyoty w Polsce, taka deklaracja padła.
Re: Dane techniczne
Czytam takie opinie i krew mnie zalewa...Wiener pisze: ↑28 gru 2021, 16:59Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.
Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.
A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy.
https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
"Duże" Land Cruisery to dobre samochody i J30 powinna być dostępna w Europie, ale to nie powód, żeby wyzywać Prado od badziewia. Mają one swoje słabsze strony, ale to naprawdę dobre samochody. Mały i awaryjny silnik? 2,8 litra Ci za mało? 1GD-FTV to silnik o ugruntowanej całkiem dobrej opinii. Prędzej podwójnie uturbiona i absurdalnie wysilona benzynówka klęknie niż to "małe" 2,8 Z resztą, duży samochód i tak wymaga diesla i tyle.
Re: Dane techniczne
GADOJ co gadajo na zebraniu dealerów. Ja z mojego źródełka słyszałem, że 300 czy to w LC czy też LX nie będzie. W oficjalnej dystrybucji będzie? Czy jakiś szachermacher jak z LX570? Będzie benzyna czy tylko diesel? Gadaj!rzemanki pisze: ↑28 gru 2021, 21:26Podobno ma byćWiener pisze: ↑28 gru 2021, 16:59Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.
Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.
A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy.
https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Słyszałem, że na ostatnim zebraniu dealerów Toyoty w Polsce, taka deklaracja padła.
@Stasik, nie trzeba dużo szukać o problemach ze 150, jesteśmy na TLC... ile to już wątków było z problemami z SCR i DPF. A ile na australijskich forach. A z tymi osiągami 150ki bym uwierzył gdybym sam się nią nie przejechał. Nie idzie nawet jak na terenówkę. Osiągi gorsze od dostawczaka, tak słabe, że trudno się było wbić na autostradę na wjeździe.
Re: Dane techniczne
Wiem tylko, że ma być 300.Więcej nic nie chcieli mi powiedzieć.Wiener pisze: ↑30 gru 2021, 18:57GADOJ co gadajo na zebraniu dealerów. Ja z mojego źródełka słyszałem, że 300 czy to w LC czy też LX nie będzie. W oficjalnej dystrybucji będzie? Czy jakiś szachermacher jak z LX570? Będzie benzyna czy tylko diesel? Gadaj!rzemanki pisze: ↑28 gru 2021, 21:26Podobno ma byćWiener pisze: ↑28 gru 2021, 16:59Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.
Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.
A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy.
https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Słyszałem, że na ostatnim zebraniu dealerów Toyoty w Polsce, taka deklaracja padła.
@Stasik, nie trzeba dużo szukać o problemach ze 150, jesteśmy na TLC... ile to już wątków było z problemami z SCR i DPF. A ile na australijskich forach. A z tymi osiągami 150ki bym uwierzył gdybym sam się nią nie przejechał. Nie idzie nawet jak na terenówkę. Osiągi gorsze od dostawczaka, tak słabe, że trudno się było wbić na autostradę na wjeździe.
150 z silnikiem 2.8 204km bardzo sobie chwalę. Nie spodziewałem się cudów a jeździ całkiem fajnie.
Re: Dane techniczne
A powiedzieli kiedy chociaż? Bo ostrzę sobie zęby na nią. A tak już spekulując: może będzie hybryda. W USA jest już 3.5 twin turbo hybryda w Tundrze, a wprowadzając coś na rynek UE niemądre byłoby nieużycie hybrydy mając już opracowaną technologię.
Re: Dane techniczne
A jakie problemy mają opisywać użytkownicy tego forum? Większość jeździ dieslami, reszta pancernymi wolnossącymi benzyniakami. Z resztą i one nie są takie pancerne, kumpel wydał niedawno 20 kPLN na remont 5,7 V8.
Natomiast wysilone, uturbione benzynówki nie są mniej awaryjne od diesli.
Co do 150, którą jechałeś - napewno była sprawna?
Natomiast wysilone, uturbione benzynówki nie są mniej awaryjne od diesli.
Co do 150, którą jechałeś - napewno była sprawna?
Re: Dane techniczne
No też się nad tym zastanawiałem, ale pan z salonu mówił, że to tak jest. Do 50km/h sprawnie szła, a dalej no straszna lipa. Gdyby była 4.0, to bym na pewno miał ją w garażu, a tak jest co innego. Ale na 300 się napaliłem jak cygan na zasiłek.
Nie do porównania z tym jak zbiera się nowa 300. Przepaść ogromna. Zresztą o czym tu gadać jak moc silnika x2.
Z awaryjnością turbodiesli na poziomie turbobenzyn bym się zgodził gdybyśmy nie mieli norm euro6. SCR i szybko zapychające się DPFy w odróżnieniu od GPFów to coś, co przemawia na niekorzyść silnika w gnoju.
Nie do porównania z tym jak zbiera się nowa 300. Przepaść ogromna. Zresztą o czym tu gadać jak moc silnika x2.
Z awaryjnością turbodiesli na poziomie turbobenzyn bym się zgodził gdybyśmy nie mieli norm euro6. SCR i szybko zapychające się DPFy w odróżnieniu od GPFów to coś, co przemawia na niekorzyść silnika w gnoju.
Re: Dane techniczne
Jeżdżę codziennie, więc jest sprawna. Rocznik 2021.
W porównaniu do 150 z silnikiem 177km czy też 120 +chip; obecna 150 jeździ rewelacyjnie.
W porównaniu do 150 z silnikiem 177km czy też 120 +chip; obecna 150 jeździ rewelacyjnie.
Re: Dane techniczne
Fakt, tym SCRem przypomniałeś mi dlaczego nieszczególnie mam ochotę na grubsze wydatki na nowszy model SCR to zło i nie bez przyczyny wymyślono emulatory. A propos, australijskie zaopatrzwnie w AdBlue to głównie Chiny, a Kitajce zmniejszyły produkcję ze względu na problemy energetyczne. No i Kangury rozważają chwilową legalizację emulatorów
Co do GPF - jeszcze się okaże... Ja z DPFem nie miałem nigdy problemów, ale też mieszkam w fajnym miejscu, wszystkie sprawy miejskie załatwiam z buta, a samochód zwykle pokonuje minimum 20 km.
W benzynówkach problemem pozostaje trwałość turbosprężarki. Spaliny mają dużo wyższą temperaturę niż diesle - siostra termodynamika jest nieubłagana No i sama "klasyczna" trwałość diesla rozumiana jako odporność na zużycie pierścieni i gładzi niezmiennie pozostaje znacząco wyższa. A kapitalka np. dużego V6 czy V8 to już naprawdę gruba kasa, przy której drobniaki wydane na wtryskiwacze czy inne SCRy bledną.
Ta rozczarpwująca J15 to był automat? Bo to by sporo tłumaczyło...
Co do GPF - jeszcze się okaże... Ja z DPFem nie miałem nigdy problemów, ale też mieszkam w fajnym miejscu, wszystkie sprawy miejskie załatwiam z buta, a samochód zwykle pokonuje minimum 20 km.
W benzynówkach problemem pozostaje trwałość turbosprężarki. Spaliny mają dużo wyższą temperaturę niż diesle - siostra termodynamika jest nieubłagana No i sama "klasyczna" trwałość diesla rozumiana jako odporność na zużycie pierścieni i gładzi niezmiennie pozostaje znacząco wyższa. A kapitalka np. dużego V6 czy V8 to już naprawdę gruba kasa, przy której drobniaki wydane na wtryskiwacze czy inne SCRy bledną.
Ta rozczarpwująca J15 to był automat? Bo to by sporo tłumaczyło...
Re: Dane techniczne
Tak, automat. To nie lata 50, żeby jeździć manualem.
OMM, po pierwsze ceny chore, bo drugie ten sprzedający wydaje się potencjalnie podejrzany: https://jaguarclubpoland.net/forum/inde ... ic=32033.0
OMM, po pierwsze ceny chore, bo drugie ten sprzedający wydaje się potencjalnie podejrzany: https://jaguarclubpoland.net/forum/inde ... ic=32033.0
Re: Dane techniczne
Sprzedający z ostatniego linku jest znany i ma tu na forum pozytywne opinie. W ogłoszeniach z Krakowa jest natomiast mowa o pochodzeniu samochodów z sąsiedniego kraju. Tam są już dostępne?
Ceny dość "mocne". Pojawiło się w ostatnim tygodniu więcej ogłoszeń 300 na portalach. Dosłownie w jednym momencie taki wysyp. Jest już też tam jedna zarejestrowana w kraju.
Ceny dość "mocne". Pojawiło się w ostatnim tygodniu więcej ogłoszeń 300 na portalach. Dosłownie w jednym momencie taki wysyp. Jest już też tam jedna zarejestrowana w kraju.
Re: Dane techniczne
Mamy początek lat dwudziestych dopieroTak, automat. To nie lata 50, żeby jeździć manualem.
Daruj sobie niepotrzebne złośliwości. Jak byś się teraz czuł gdybym napisał np. że automaty są dla inwalidów (równie idiotyczny argument). Tak się nie prowadzi kulturalnej dyskusji, dlatego też drugi raz w tę dyskusję nie wchodzę.
Re: Dane techniczne
No jest na otomoto zarejestrowany, wersja paździerz ze szmacianą tapicerką za 560k.
A przypomnę, że u ruskich najwyższa wersja koło 400k chodzi.
A przypomnę, że u ruskich najwyższa wersja koło 400k chodzi.