Jeżeli idzie napęd z UZJ100 to full time.
Można też zastosować skrzynię z angielskich LJ78, jeżeli by kto chciał zostać jednak przy napędzie part time. W obu opcjach sa to skrzynie seri A34x, więc ładnie się dobiera odpowiednie graty bolt on.
Nie ma to specjalnie sensu jak się ma komplet z J100 - ale ma już jak się ma sama skrzynkę z LJ, i winszuje zapodać np. 3UZ-FE, lub 2JZ-GE.
Ten drugi montowałem w takim zestawieniu (z automatem) ale do długiej J78 - i moim zdaniem jednak to taka sobie kompletacja - jedzie, nawet całkiem szybko - ale to mimo wszystko silnik o sportowej charakterystyce, i się by jednak przydało więcej momentu w niższym zakresie obrotów. Nie że zamula - ale trza się przyzwyczaić, że przy bardziej dynamicznej jeździe silnik się kręci wysoko.
Albo lżejsze auto
Przy J73 już by lepiej było. Bo 2JZ i manualna skrzynia (montowałem taki set w krótkiej J7) - to już bardzo ładnie się odpycha. Automat jednak pochłania sporo na straty, i szybko wyczuwa dodatkowa masę.
Kylon - robiłeś już przymiarki, ile miejsca zostaje do chłodnicy przy V8 i nadwoziu HD? Bo chodzi też za mną koncepcja zapakowania starego dobrego 1UZ, ale do budy LD, i jakoś tak cienko z miejscem wychodzi, przy zostawieniu wiskozy. HD ma ciut dłuższy przód - ale za to węższy (stare wersje), i się obawiam o miejsce na osprzęt, bo V8 zajmuje sporo na szerokość.
Na razie to luźna koncepcja, więc zbieram info