WITAM
Mam pytanie odnośnie kolektora ssącego, a konkretnie o wężyk podciśnienia który tam powinien dochodzić.
Na kolektorze wystaje rurka na której był wężyk podciśnienia ktoś wie gdzie powinien być on podłączony?
Silnik 3.0 td 125 koni 1994
Z góry dziękuję
3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze
Moderator: luk4s7
Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze
Zdjęcie
- Załączniki
-
- Zdjęcie
- Screenshot_20210315_071140.jpg (40,12 KiB) Przejrzano 1863 razy
Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze
Witam
Może ktoś ma taki motor u siebie.
Może buło to po prostu zaślepione bo żaden luźny wężyk się nie majta
Dziękuję i pozdrawiam
Może ktoś ma taki motor u siebie.
Może buło to po prostu zaślepione bo żaden luźny wężyk się nie majta
Dziękuję i pozdrawiam
- Załączniki
-
- Screenshot_20210315_071656.jpg (68,18 KiB) Przejrzano 1862 razy
Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze
Witam
Ponawiam pytanie z powyższych postów, ponieważ problem narasta. Mianowicie zostały wymienione wężyki gumowe przy turbinie i pozostałe które były twarde i podejrzane o starość. Co jest niepokojące na liczniku po uruchomieniu silnika nie gaśnie kontrolka turbiny co wcześniej nie miało miejsca. Dodam że silnik został dokładnie umyty. Ponadto większość starych peszli też została wymieniona.Wizualnie brak uszkodzonych kabli.
Jeżeli ktoś posiada lub wie gdzie znaleźć schemat podciśnień lub może podesłać zdjęcie napisać jak powinny być podłączone wężyki.
Jaka przyczyną nie gasnącej kontrolki
będę bardzo wdzięczny za podpowiedź
Pozdrawiam Marek
PS auto nie było odpalane przez 2 miesiące z powodu robótek blacharsko lakierniczych
Ponawiam pytanie z powyższych postów, ponieważ problem narasta. Mianowicie zostały wymienione wężyki gumowe przy turbinie i pozostałe które były twarde i podejrzane o starość. Co jest niepokojące na liczniku po uruchomieniu silnika nie gaśnie kontrolka turbiny co wcześniej nie miało miejsca. Dodam że silnik został dokładnie umyty. Ponadto większość starych peszli też została wymieniona.Wizualnie brak uszkodzonych kabli.
Jeżeli ktoś posiada lub wie gdzie znaleźć schemat podciśnień lub może podesłać zdjęcie napisać jak powinny być podłączone wężyki.
Jaka przyczyną nie gasnącej kontrolki
będę bardzo wdzięczny za podpowiedź
Pozdrawiam Marek
PS auto nie było odpalane przez 2 miesiące z powodu robótek blacharsko lakierniczych
Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze
Zobacz po swoim VIN`e na stronie (toyota-europe.epc-data.com/) z częściami toyoty w sekcji "silnik" pozycje "Vacuum piping".
Tam powinieneś mieć schemat tych rurek.
Coś mi się zdaje, że masz źle podłączony ten mały filterek (plastikowy).
Nie jestem pewien, ale tam brakuje Ci trójnika.
Coś mi się kojarzy, że pod filterek wchodzą dwa połączone przewody vacu, a w drugi koniec filterka wchodzi króciec z dolotu.
W j9 w kzj jest inny układ niż u ciebie, więc nie porównam z moim silnikiem.
Tam powinieneś mieć schemat tych rurek.
Coś mi się zdaje, że masz źle podłączony ten mały filterek (plastikowy).
Nie jestem pewien, ale tam brakuje Ci trójnika.
Coś mi się kojarzy, że pod filterek wchodzą dwa połączone przewody vacu, a w drugi koniec filterka wchodzi króciec z dolotu.
W j9 w kzj jest inny układ niż u ciebie, więc nie porównam z moim silnikiem.