Witam
Zastanawiam sie nad montarzem dodatkowej chlodnicy oleju do skrzyni AT, chcialbym uniknac tzw. "milk shake" i wymiany skrzyni.
Czy ktos robil taka modyfikacje ?
Poczytalem o tej modyfikacji na http://www.toyota-4runner.org/" onclick="window.open(this.href);return false;, gdzie ludzie omijaja kompletnie glowna chlodnice puszczajac olej przez dodatkowa. Zastanawiam sie czy to jest dobre rozwiazanie, czy jednak lepiej podpiac nowa chlodnice w szereg na powrocie z glowna. Jednak wtedy nie zabezpiecza to przed milk shake, jedynie daje dodatkowe chlodzenie dla skrzyni pracujacej przy duzym obciazeniu.
W temacie http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... ca#p191058" onclick="window.open(this.href);return false; jest napisane iz wymiennik glowny podgrzewa olej gdy jest za zimny.
Ale na zimnym silniku plyn chodzi w malym obiegu i nie idzie na wymiennik, i nie bedze grzal tez oleju, dopeiro jak termostat pusci na duzy obieg to by bylo ok.
Chyba ze na obiegu oleju skrzyni tez nalezy wrzucic termostat ?
Poprawcie mnie prosze jesli sie myle.
Chlodnica oleju AT
Moderator: luk4s7