3VZ-E kopci - możliwe przyczyny?
: 12 lip 2013, 00:31
Witam
Pojawił się problem z 4runnerem 3vz-e, silnik niesamowicie kopci, ściągnęliśmy głowice, nagar nie jest jakiś przeraźliwy, w rurze łączącej kolektory wydechowe mokro od oleju, tłok ma luz względem cylindra, choć nie wiem czy dobry czy za duży.
Dotąd miałem styczność z silnikami BMW i Jeep i w nich jest mniejsza przerwa.
Przed zdjęciem głowic silnik miał kompresję w od 11-14
I teraz pytanie, czy stawiać na pierścienie, czy mogła by to być nieszczelność między kanałem olejowym a cylindrem na uszczelce (chociaż nie widać nic specjalnie niepokojącego na niej) czy może uszczelniacze zaworowe mogą puścić tyle oleju do cylindra, że z rury szedł jednolity wręcz słup dymu.
Co myślicie?
Pojawił się problem z 4runnerem 3vz-e, silnik niesamowicie kopci, ściągnęliśmy głowice, nagar nie jest jakiś przeraźliwy, w rurze łączącej kolektory wydechowe mokro od oleju, tłok ma luz względem cylindra, choć nie wiem czy dobry czy za duży.
Dotąd miałem styczność z silnikami BMW i Jeep i w nich jest mniejsza przerwa.
Przed zdjęciem głowic silnik miał kompresję w od 11-14
I teraz pytanie, czy stawiać na pierścienie, czy mogła by to być nieszczelność między kanałem olejowym a cylindrem na uszczelce (chociaż nie widać nic specjalnie niepokojącego na niej) czy może uszczelniacze zaworowe mogą puścić tyle oleju do cylindra, że z rury szedł jednolity wręcz słup dymu.
Co myślicie?