Cześć,
wiecie może coś więcej o tym modelu? Z tego co czytam na "amerykańskich/australijskich" portalach to w tej wersji jest tam 550Nm i 22KM tylko, że jak oglądam polską stronę toyoty to nie widzę takich informacji.. Czyli, że co wersja na Europę jest zubożała i różnica jest tylko w zawieszeniu? Ale tutaj też na polskich stronach toyoty nie ma za wiele informacji na ten temat. Ktoś coś wie więcej?
Hilux GR Sport
Moderator: luk4s7
Re: Hilux GR Sport
Też jestem ciekaw bo u nas wersja GR Sport jest częściowo doposażana w Polsce. Amortyzatory czerwone są fabrycznie A jak wiemy czerwony to najszybszy kolor.
Re: Hilux GR Sport
Te czerwone amortyzatory to w opisie ```jest wprowadzenie amortyzatorów jednorurowych z przodu i z tyłu, a także zmodyfikowanych sprężyn. Jednorurowa konstrukcja daje większą przestrzeń na tłok, co powoduje lepsze tłumienie, szybsze reakcje oraz lepsze odprowadzanie ciepła. ```
Co to tak naprawdę znaczy? Niewiem ale opis np nowego raptora jest dużo bardziej czytelny (tam napisali ze dali zawieszenie foxa).
Co to tak naprawdę znaczy? Niewiem ale opis np nowego raptora jest dużo bardziej czytelny (tam napisali ze dali zawieszenie foxa).
Re: Hilux GR Sport
A w ogole z cierkawosci w australi jet jeszcze sotepsna wersja Rogue. Ciekawe video tutaj o GR https://www.carexpert.com.au/car-news/2 ... -australia
Re: Hilux GR Sport
Normalne amortyzatory są dwururowe. W wewnętrznej rurze pracuje tłok amortyzatora a zewnętrzna stanowi dodatkową osłonę. Prawdą jest to co piszą o szybszym chłodzeniu itp ale prawdą też jest to że taki amortyzator jest narażony bardziej na uderzenie i podgięcie. Wtedy tłok przestaje chodzić po gładkiej powierzchni. Wszystko oczywiście zależy od użytych materiałów i pecha. Ja np tak straciłem na Berlin Wroclaw szybko dwa amorki Bilsteina (właśnie jednorurowe). No ale to było jak jeszcze dinozaury chodziły po ziemi
Re: Hilux GR Sport
Oglądałem to auto z bliska. Ładne, fajne dodatki stylistyczne
Ale czy chciałbym je mieć? Nie.
Tam teoretycznie wszystko już jest czyli osłony, lepsze amory i sprężyny.
Pytanie tylko dla kogo to auto. Bo przecież na wypady offroadowe przydałby się lift itp a tu te czerwone dodatki - na śmietnik.
Poza tym on nie tyle że nie jest podliftowany co chyba nawet obniżony, żeby lepiej sie prowadził.
Moim zdaniem nie wtym kierunku to poszło co trzeba.
U nas raczej nie za...la sie takim autem po szutrach
Ale jak ktoś chce mieć zajebiście wyglądającego Hila - to jest to ten wybór
https://www.landcruiser.pl/czytelnia/ak ... owe-emocje
Ale czy chciałbym je mieć? Nie.
Tam teoretycznie wszystko już jest czyli osłony, lepsze amory i sprężyny.
Pytanie tylko dla kogo to auto. Bo przecież na wypady offroadowe przydałby się lift itp a tu te czerwone dodatki - na śmietnik.
Poza tym on nie tyle że nie jest podliftowany co chyba nawet obniżony, żeby lepiej sie prowadził.
Moim zdaniem nie wtym kierunku to poszło co trzeba.
U nas raczej nie za...la sie takim autem po szutrach
Ale jak ktoś chce mieć zajebiście wyglądającego Hila - to jest to ten wybór
https://www.landcruiser.pl/czytelnia/ak ... owe-emocje