Mam problem ze zrozumieniem zmian pozycji drugiego drążka. 2H tylko tył potem rozłączanie napędu potem 4H wszystkie koła. Z tego co wyczytałem załączając 4 H z automatu załącza się reduktor. Pytanie które mnie nurtuje to do czego służy przycisk na drążku. Wiem że nie wszystkie hiluxy taki posiadają może ktoś zna wytłumaczenie.
Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka
Toyota HILUX SURF 1989 rok Anglik
Moderator: luk4s7
- dmuchawiec
- Posty: 82
- Rejestracja: 22 gru 2008, 20:27
- Auto: 93 Hilux Surf KZ-TE
- Kontakt:
Re: Toyota HILUX SURF 1989 rok Anglik
raczej załączenie reduktora z automatu dołącza przedni most
popatrz na oznaczenia na dźwigni reduktora - przycisk to zwykle dołączenie przedniego mostu
- Jake
- Moderator
- Posty: 2369
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Toyota HILUX SURF 1989 rok Anglik
Nie. Wiekszosc 4Runnerow ma trzypozycyjna dzwignie:
2H - sam tyl normalne przelozenia
4H - 4x4 na sztywno, normalne przelozenia
4L - 4x4 na sztywno. przelozenia zredukowane, terenowe
Natomiast niektore modele w tym Surfy JDMy maja inna skrzynie rozdzielcza i wajha ma tylko dwie pozycje
H, bez przycisku - sam tyl normalne przelozenia
H, wcisniety przycisk 4WD - 4x4 na sztywno, normalne przelozenia (czyli 4H)
4L- 4x4 na sztywno, przelozenia zredukowane, terenowe.
A wiec generalnie takie same mozliwe ustawienia tylko inny sposob zalaczania. W obu przypadkach jesli przod wyposazony jest w ADD (podcisnieniowe zalaczania napedu przedniej osi), to sterowanie jest podlaczone tak by przod dolaczyl sie w momencie przelaczenia dzwigni na 4H lub wcisnienica przycisku 4WD (zaleznie od modelu). Po 90r wszystkie surfy mialy ADD, wczesniejsze modele albo ADD albo manualne sprzegielka.
2H - sam tyl normalne przelozenia
4H - 4x4 na sztywno, normalne przelozenia
4L - 4x4 na sztywno. przelozenia zredukowane, terenowe
Natomiast niektore modele w tym Surfy JDMy maja inna skrzynie rozdzielcza i wajha ma tylko dwie pozycje
H, bez przycisku - sam tyl normalne przelozenia
H, wcisniety przycisk 4WD - 4x4 na sztywno, normalne przelozenia (czyli 4H)
4L- 4x4 na sztywno, przelozenia zredukowane, terenowe.
A wiec generalnie takie same mozliwe ustawienia tylko inny sposob zalaczania. W obu przypadkach jesli przod wyposazony jest w ADD (podcisnieniowe zalaczania napedu przedniej osi), to sterowanie jest podlaczone tak by przod dolaczyl sie w momencie przelaczenia dzwigni na 4H lub wcisnienica przycisku 4WD (zaleznie od modelu). Po 90r wszystkie surfy mialy ADD, wczesniejsze modele albo ADD albo manualne sprzegielka.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lut 2021, 13:44
- Auto: Hilux 2.4 diesel SURF
Silnik 2L TE
VIN LN1300009130
Re: Toyota HILUX SURF 1989 rok Anglik
I wszystko jasne dzięki za odpowiedz.
Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka
- Jake
- Moderator
- Posty: 2369
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Toyota HILUX SURF 1989 rok Anglik
O! Masz ta cudowna edycje z burdelowo-bordowym wnetrzem
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lut 2021, 13:44
- Auto: Hilux 2.4 diesel SURF
Silnik 2L TE
VIN LN1300009130
Re: Toyota HILUX SURF 1989 rok Anglik
No całe takie piękne. Jak odbiorę od mechanika to zrobię trochę zdjęć. Ale jak na razie to mechanik męczy się bo wymieniał nagrzewnice i po złożeniu wszystkiego. Nie działa 4x4 na desce nie wlącza się zielona kontrolka, przekaźnik tylko cyka ten pod radiem w tunelu.
Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka