(8gen - manual) 4L miga

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8420
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: (8gen - manual) 4L miga

Post autor: Rokfor32 »

Miganie oznacz brak potwierdzenia pozycji nastawnika.

Trzeba posprawdzać (po schemacie) sygnały z czujników potwierdzających (czyli odpowiednie piny w złączach nastawników - temu potrzebny schemat).

Dla jasności - brak potwierdzenia ze strony czujnika może oznaczać, że czujnik lub wiązka jest uszkodzona - ale tez że silniczek .... nie wykonał żadnego ruchu. Zatem, zanim się zabierzesz za grzebanie w instalacji - wtłocz się pod auto, wsadź kogoś za kierat, i posłuchaj, czy silniczki pracują (jak ogólnie jest cisza - to słychać ich pracę).

Virus
Posty: 62
Rejestracja: 13 lut 2019, 13:30

Re: (8gen - manual) 4L miga

Post autor: Virus »

Actuatory mam nowe jak przełączam na H4 włącza się wszystko przód i ten przy reduktorze jest 4x4 miga kontrolka zielona od napędu i potem świeci na zielono. Problem jest jak przekrecam na L4 i tutaj odrazu dźwięk i miga 4lO i nic nie przełącza cisza.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8420
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: (8gen - manual) 4L miga

Post autor: Rokfor32 »

No bo jeszcze sie układ musi "wyluzować", czyli trzeba zwykle kawałek przejechać. Silniczki tylko napinaja sprężyny wykonawcze - nie są aż tak silne, żeby pod obciążeniem przesunąć mechanizmy.

ODPOWIEDZ