O! Fajnie, że temat się rozwinął...
Większość informacji znam, stronę Kylona i jego robotę znam na pamięć. Sprzedałem wyprawówkę, którą mój kupujący z Tobą konsultował
Czarna 120 ... może pamiętasz. Jeżdżę z Miłoszem i Beatą z przygody4x4.pl na drzwiach była duża naklejka.
Miałem tam wiele zrobionych rzeczy: wyciągarka, spanie, szuflady, bojler, zbiornik 40L, bagażnik, skrzynie
NIe muszę już jeździć na wyprawy by dowiedzieć się co mi jest potrzebne... już przez 7 lat przekonałem się...
Zabudowę zrobię raczej w szuflady4x4.. tak jak wcześniej... i pewnie będzie to mój i Radka projekt. Co myślicie o szczelności paki? Wiem, że to niemożliwe...
dlatego czy lodówka Engela na górze czy jednak w szufladzie w pokrowcu? Myślę o dwóch szufladach w środku skrzynie frontrunnera, które zostały mi z LC i lodówka. Nad tym blat cały ruchomy z możliwością wyjazdu.
Co do płyt.. wiecie może jaka jest różnica w wadze tych stalowych ARB a N4? Przy wyborze ARBa z tego co widzę trzeba dokupić w alternatywie N4 na zbiornik.
Alu-cab mnie przekonuje ponieważ nie widzę żadnej innej alternatywy.
Woda- zbiorniki pompy baterie... rezygnuję. Kupię zbiornik pod nogi pasażerów z frontrunnera.
Zawieszenie zostaje.
Wyciągarka na razie nie. Miałem superwincha z syntetykiem... ale przez ostatnie 4/5 wypraw nie odpalałem a upalanie na miejscu już za mną.. choć lubię winchowanie
Progi myślę, że fabryka - po co przepłacać.
Zderzaki zostają.. jestem przeciwnikiem dużej masy. Pamiętam jak byliśmy na Kaukazie północnym i wszystkie duże, ciężkie patrole gotowały się...
Co do toyki przedstawionej w artykule.. to właśnie masa.. i brak umiaru w szpeju nie podoba mi się.. zdjęcia wykonane na dojeździe z granicy Kirgistanu do Tadżykistanu.. znam to miejsce doskonale
Pozdrawiam