Hilux Revo

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Gene
Klubowicz
Posty: 147
Rejestracja: 26 wrz 2007, 10:01
Auto: Hilux
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Gene »

Dodam, że Toyota ma również w ofercie folie ochronne na górne ranty burt i oddzielną folię ochronną na klapę. Nie ma o tym słowa na stronie, ale w materiałach dealera już takie coś występuje. Mam nawet PDF z toyotowską instrukcją montażu.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Spalanie Hiluxa Revo
- koła oryginalne, fabryczne auto, cykl mieszany, tryb skrzyni normalny plus eco - 8,6-8,9
- koła oryginalne, fabryczne auto po rocznej eksploatacji , cykl mieszany, tryb skrzyni power - 9,5-10,5
- koła AT 265/65R18, podniesione zawieszenie, cykl mieszany, tryb skrzyni power - 10,6
Katalog kusi 7,6 :mrgreen: No ale już wiem, że w kilku przypadkach mija się on z rzeczywistością 8)
Najmniej co udało mi się osiągnąć w trasie nie przekraczając stówki ale jadą normalnie delikatnie nowym autem w zeszłym roku to 8,2
Piszę jako ciekawostkę dla tych co liczą każdy mikro gram paliwa.

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Kwieczor »

to słabo - mój 120 konny, ponad 2 tonowy klocek z 2008, na lifcie i 31/10.5 MT w normalne eksploatacji rzadko wychodzi ponad 11
po nowych wydumkach spodziewałem się jakiego progresu w ekonomii

Awatar użytkownika
Gene
Klubowicz
Posty: 147
Rejestracja: 26 wrz 2007, 10:01
Auto: Hilux
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Gene »

Dużo zależy od nogi jednak i od warunków.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Ja szybko nie jeżdżę. Raczej spokojnie. Etap ścigania się w życiu mam za sobą.

Awatar użytkownika
OLO
Posty: 149
Rejestracja: 18 lut 2008, 16:22
Auto: Hil Revo
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: OLO »

kylon pisze:Spalanie Hiluxa Revo
- koła oryginalne, fabryczne auto, cykl mieszany, tryb skrzyni normalny plus eco - 8,6-8,9
- koła oryginalne, fabryczne auto po rocznej eksploatacji , cykl mieszany, tryb skrzyni power - 9,5-10,5
- koła AT 265/65R18, podniesione zawieszenie, cykl mieszany, tryb skrzyni power - 10,6
Katalog kusi 7,6 :mrgreen: No ale już wiem, że w kilku przypadkach mija się on z rzeczywistością 8)
Najmniej co udało mi się osiągnąć w trasie nie przekraczając stówki ale jadą normalnie delikatnie nowym autem w zeszłym roku to 8,2
Piszę jako ciekawostkę dla tych co liczą każdy mikro gram paliwa.
U mnie przy tych samych oponach przy spokojnej jeździe w wiejskich warunkach (tryb normalny) - 10,5-11

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Spalanie sukcesywnie wzrasta ;-) już doszedłem do stałego wyniku 10,9. Oczywiście na komputerku nie w realu.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Rokfor32 »

Czyżby taki "special soft" od kontroli spalin, jak u volkswagenów? :mrgreen:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

W kolejnym Hilu z takimi samymi kołami jak mój też w automacie wynik na komputerku jest 11,6.

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Cruiser »

Dużo czasu nie minęło a tu już facelift. Narazie tylko w Tajlandii. Mi się podoba.

Obrazek

Awatar użytkownika
Gene
Klubowicz
Posty: 147
Rejestracja: 26 wrz 2007, 10:01
Auto: Hilux
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Gene »

Taka polityka.
Moim zdaniem jest pewien zgrzyt. Lampy były projektowane jako element całości przodu. W nowym już tej harmonii nie ma.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Mi też się obecna wersja bardziej podoba. Po drodze będzie jeszcze wersja Katana. To jest dopiero brzydal.

Awatar użytkownika
OLO
Posty: 149
Rejestracja: 18 lut 2008, 16:22
Auto: Hil Revo
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: OLO »

kylon pisze:W kolejnym Hilu z takimi samymi kołami jak mój też w automacie wynik na komputerku jest 11,6.
Jestem od jakiegoś czasu przy 11,9 głównie w koło komina(wieś,szutry, trochę asfaltu); dziwna akcja

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Z ciekawostek przy 22 tyś km przetarła się kierownica. Ja jako znany niechluj samochodowy doprowadziłem do owej przypadłości ;-). Ci co mnie znają wiedzą że samochód jest czysty i ja też czysty zazwyczaj go prowadzę. Została przyznana nowa kierownica. Tak jak kiedyś pisałem niestety materiały użyte do tapicerki pozostawiają wiele do życzenia. Miłe jest to że TMPL przyznał nową kierownicę tylko czy to ma być taki kierunek? Jeśli stanie się to ponownie przy 40 tysiącach obszyję sobie kierę po swojemu jak to zrobiłem z podłokietnikami.

Awatar użytkownika
Mirekk
Klubowicz
Posty: 665
Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Auto: KZJ95, A6 Allroad
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Mirekk »

kylon pisze:Jeśli stanie się to ponownie przy 40 tysiącach obszyję sobie kierę po swojemu jak to zrobiłem z podłokietnikami.
OjtAm! Na alliexpres tylko po niecałe 17 dołków i bez roboty https://m.aliexpress.com/item/326397497 ... ves-TH0135

Obrazek

ODPOWIEDZ